Titel spreekt voor zich Ik vind het heerlijk om dingen met de blender te maken... zoals nu bijvoorbeeld, zit aan een heerlijke shake van appel/kiwi/kaneel MMMM.... Ben benieuwd wat jullie er allemaal mee doen en of er nog leuke tips/recepten uit komen
pastasaus. Gewoon wat stukken tomaat blenderen met kruiden en creme fraiche en dan de groenten hakken met de staafmixer en die dan erbij gooien.
Bananensmoothie maken: Magere yoghurt, klein scheutje melk, banaan, klein beetje honing en wat brinta. Hmmmm. En gezond!
Mangoshake met banaan 1 rijpe mango 1 banaan 300ml appelsap 300ml halfvolle yoghurt Banaan en mango in stukjes snijden, samen met het appelsap en de yoghurt op de hoogste stand in de blender. En klaar! Heerlijk op een zomerse dag, maar ook nu maak ik ze nog geregeld.
Ik maak eigenlijk alleen maar smoothies met de blender, hoewel ik mn magic bullet ( And it really works tellsell stemmetje... ) wel gebruik voor bv uitjes, augurkjes etc te malen, of voor de tomaten uit blik te pureren voor door de pastasaus en dat soort dingen...
haha niks, gepureerd eten kan ik altijd nog doen als ik 80 ben. nee hoor grapje, een shake ofzo is altijd lekker. Met yoghurt en verschillende soorten vers fruit.