Ik heb een babyfoon met muziek maar die is zo schel dat ik het niet prettig vind (van V-tech) dus kan me niet voorstellen dat het voor tere baby oortjes wel lekker klinkt. Nu ga ik die babyfoon dus niet gebruiken voor de muziek maar alleen waar die voor bedoeld is. Nu ben ik op zoek naar een muziekdoosje-muziektrekpop-achig ding die wel lekker in het gehoor klinkt. Ik heb van Chicco wel een leuke gezien waar een popje slaapt op een maan. Is dat wat? Of is iemand bekend met die van Prenatal met rood-wit-roze hartjes? Of heb je een andere gekocht waar je erg tevreden over bent? Ik wil niet meer uitgeven dan 20,00 Alvast bedankt voor de tips!
Wij hebben Pip van Woezel en Pip. Leuke knuffeltje met trekkoordje en zacht geluidje. Je kunt het aan het bedje hangen dmv. het koordje. Prijs weet ik zo niet want we hebben hem gekregen.
Ik heb deze Muziekster velours - vanaf 26,95 EUR - Muziekdozen - Villa uk, er komt een lekker rustig muziekje uit en is ook superzacht. Heb hem in lichtbruin.
Ik heb een trekknuffel van happy horse. Komt somewere over the rainbow uit. Vind de knuffels gewoon al schattig.
wij hebben een trekpop van de C&A, ziet er erg leuk uit en geeft een mooi geluid. geen idee wat hij heeft gekost, we hebben hem gekregen.
Wij ook die van happy Horse, het witte konijntje. Het melodietje van Over the rainbow idd, en hele mooie kwaliteit. En je kunt de knuffel wassen in de wasmachine, erg handig
die van chicco slaapt mn zoontje nu mee en vind ie zoo moooi.. nu heb ik voor de baby een spaceshuttle van bambam...ehct een heeel lief babymuziek...dat is idd zo'n trekding ook heb ik een opwindster van prenatal
De keuze is ook zoooo groot!! Ik heb deze nu gekocht (kan baby in de buik er alvast aan wennen) Muziekdoos hart Pip - WOEZ8087 : Woezel en Pip de officiële Webshop vond ik wel een heel lief muziekje hebben!
er is zoveel keus he! ik wil ook heel graag die van chicco met het mannetje en maantje, maar wacht nog even af tot ie ergens in de aanbieding is!
Die van happy horse zitten wel leuke tussen! Staat op hun website welk geluidje erin zit. Google het (video's) en je herkent het wel! Ik heb voor mijn zoontje 'somewhere over the rainbow' en voor ons meisje 'hush little baby'.
Ik heb er 1 op maat laten maken via de volgende site: Lillipopjes op facebook. Kon dan zelf de kleuren kiezen van het beestje en dan ook nog eens zelf het melodietje en dat voor nog geen 20 euro!! wie weet ook wat voor andere meiden hier?
@Tinkerbell; ik ga daar ns naar mailen. Superleuke dingen zag ik al op Facebook. Ik zoek ook nog zo'n muziekdingetje! Wat zijn er verder nog voor liedjes die gebruikt worden??