Hoi, misschien een handige tip. Ik kook 4 verschillende verse groenten voor Ties, die maak ik fijn met een staafmixer, met een klein beetje water erbij zodat het ietsje dunner word en doe het dan in van die ijsklontenzakjes. Zo kan ik altijd de juiste hoeveelheid groente ontdooien en opwarmen(2,3 of 4 klontjes) en blijft alles netjes Groetjes
is het niet zo dat er eigenlijk dan vodingstoffen verloren gaan met invriezen en daarna weer opwarmen..of is dit niet zo?
Dat weet ik niet zeker, maar het is nu nog geen hoofdvoeding voor Ties, alleen als extraatje....zal het eens navragen
nee geen nitraatrijke groente, alleen het geen wat hij nu mag, sperzieboontjes,wortels,bloemkool en brocolli heb ik gedaan. Hoe ik het opwarm? Je haalt de hoeveelheid wat je wil uit het zakje, kan je gewoon breken, en dan paar tellen in de magnetron.
ik heb dit ook altijd voor rene gedaan. ik gebruikte kleine bakjes die ik zo in de magnetron deed en daarna op zijn bordje. nu eet hij bijna met de pot mee dus niet zoveel voorraad meer in de vriezer
Haha, mijn dochtertje ook! Ze is gek op mijn prutje van bloemkool en aardappelen. Zodra ze het schaaltje ziet probeert ze er een hap uit te nemen.