Wat ben ik trots op mijn kereltje! 5 Maanden lang was het slapen overdag een drama. In eerste instantie maaide hij zichzelf continue wakker met zijn armen, dus we hebben hem uiteindelijk ingebakerd. Hij viel nu zelf in slaap, maar kwam zelden door zijn REMslaap heen. Heel zijn lijfje zat vol onrust; woelen, spartelen, hoofd draaien, enz. En wat was hij dan nog moe, zo zielig. We zijn verschillende keren bij een osteopaat geweest. Hij had wat blokkades die zijn verholpen, maar helaas had dit geen effect op zijn slaapgedrag. 5 Maanden lang heb ik op zijn kamertje in een schommelstoel met hem zitten slapen, de enige plek waar hij in mijn armen wel goed sliep. Maar wat kon het kereltje vechten tegen de slaap, zelfs bij mij. Toen las ik de tip van Moekje om naar een homeopaat te gaan. 16 December hadden wij een afspraak. De dag na de inname van de korreltjes werd het vechten al veel minder, er kwam rust in het kleine lijfje. En 25 december, 1e kerstdag, kreeg ik het mooiste kerstcadeautje: ons mannetje slaapt overdag zelf door!!! En nu, nog geen week daarna, ligt hij in een gewone slaapzak. Zucht.... wat ben ik trots op mijn kereltje...
wauw wat goed!! wat zullen jullie een rust krijgen! wat fijn dat ie nu zelf zonder in te bakeren lekker kan slapen en wat fijn dat jij weer je handen vrij hebt en even je eigen ding kan doen als hij zo lekker ligt te slapen! lekker genieten dus nu!!
Het waren Calcium Phosphoricum korreltjes. Zijn spieren waren overprikkeld en dit zou rust brengen. En blijkbaar heeft het dat gedaan Hij heeft nu ook veel meer rust in alles wat hij doet, waardoor alles nu gecontroleerder gaat en hij met sprongen vooruit gaat. Zo mooi om te zien!
Wow, wat fijn voor jullie mannetje en jullie natuurlijk Ik ben zelf ook altijd goed geholpen door de homeopaat, ik zweer erbij!