Ik heb zondag personeelsfeest en het lijkt me de ideale plek om het mijn collega's te vertellen. Maar heb geen enig idee hoe. Hoe hebben jullie het verteld?
een colllega, waar ik toch al iets beter contact mee hebt, die zat er even doorheen en toen vroeg ik aan haar of ze wat leuk wilde horen om haar op te vrolijken. dit wilde ze en toen heb ik het haar verteld. voor de rest, ging het vanzelf wel rond
Ik heb het niet zelf verteld dat heeft me leidinggevende gedaan tijdens het teamoverleg. Ik kon toen nog niet goed uit te voeten ivm gekneusde ribben en ik was ook zo ziek van me zwangerschap dat ik me werk niet eens kon halen zonder over te geven.
Ik heb het eigenlijk heel onpersoonlijk verteld. Nl via de interne mail. Ik was te emotioneel om het persoonlijk te vertellen. Dit is tenslotte mijn 1e zwangerschap, na twee miskramen, die goed gaat. Mijn collega's heb ik t via de mail verteld. Al rond 8 wkn en mijn bazen dmv de eerste echo te laten zien. Rond 12 wkn.
Mijn collega's heb ik het gewoon op een dag verteld... bij 10 weken geloof ik. Mij bazen heb ik het verteld rond 17 weken via e-mail (werken op een andere locatie) met de echo foto's als bijlage.
Ik heb toen met de 12 weken echo de echo's meegenomen en daar toen 's ochtends op de tafel gelegd waar iedereen bij was! Nou die reacties van iedereen! Daar waren een hoop van mijn collega's bij... (voordat iedereen routes gaan rijden, werk nl in de thuiszorg). Andere collega's hoorden het heel snel via via... Alle reacties waren ook echt leuk, op 1 collega na, die begon gelijk te vertellen over de kans op alsnog een miskraam... Daar zat ik toen echt niet op de wachten, had net de 12 weken echo gehad, maar ja... Gr. Miranda
Hmm, wel leuke ideeën. Ik weet nog niet hoe ik het ze ga vertellen, want mijn bazen zullen niet zo blij zijn... Daarna zal ik het mijn naaste collega's gaan vertellen, dus zullen het wel geweldig vinden
Ik ben tegelijker tijd zwanger met mijn collega (we schelen 5 dagen) We hebben toen op onze buiken de uitgerekende datums geschreven en zijn toen met ontblote buik voor onze baas gaan staan. Tja toen was het net zo lang wachten totdat hij het door had! Daarna de rest van de collega's op die manier af. hahahaha Was ZEER geslaagd! x Debby
Ik heb mijn collega's op een vergadering gezegd: Ik ga jullie verlaten............. **allemaal sippe en verbaasde gezichtjes** WANT ik ben zwanger! en toen was iedereen erg verrast en blij. Ik vond het erg grappig om het zo te doen hihi GRoetjes Honingbij