Tip: Voedingskussen! :)

Discussion in 'Zwangerschap' started by Hypnose, Nov 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    Mijn man noemt het ook 'die worst', haha

Ik vond het eerst ook niks, maar sinds een paar weken kan ik niet meer zonder. Ik lig net zoals Beatrice volgens mij.

2. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

heb er een gekocht, bijna niet gebruikt, ook niet bij het voeden. vind het een onding, ieder zijn ding dus...

3. music4life

music4life Niet meer actief

ja ik heb er ook 1 heerlijk,,,maar ik vind het soms wel een nadeel als ik op mijn andere zei wil draaien, ik kan namelijk echt niet heel de nacht op 1 zei blijven liggen,,mijn meisje word erg onrustig als ik op mijn linker zei lig,maar goed zo slaap ik wel het beste,,,en dan moet ik heel die piemel weer optillen hahahahahah maar hij is erg fijn verder echt totaal geen miskoop

4. Niet meer actief

Nou ik heb hem net gekocht en er heeeeeeerlijk mee op de bank gelegen.
    We waren eerst bij de Hema wezen kijken maar dit voedingskussen viel mij echt erg tegen qua kwaliteit. Hij voelde heel zacht en klein aan.
    We hebben dus eentje gekocht bij prenatal en die bevalt tot nu toe al helemaal geweldig!

5. music4life

music4life Niet meer actief

[​IMG] ik heb deze een grote van prenatal was toen nog 50 euro

6. Mv 3 wonders

Mv 3 wonders Actief lid

Apr 19, 2006
    276
    0
    0
    Ondernemer
    Gelderland
    Ik heb hem ook gekocht bij prenatal en ik heb hem nu al 3,5 jaar en kan er niet meer zonder zelfs manlief pikt hem elke keer in.
    Maar nu met de zwangerschap heb ik hem mooi weer ingepikt vind het ideaal, heerlijk met slapen vooral als je iets verder bent met je dikke buik en benen. en naar de zwangerschap blijft hij gewoon in bed kan er niet meer zonder :) :)

7. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    Ik heb er een van babymax en dat is een heel grote dikke. Ik zou echt niet weten wat ik zonder dat ding moest beginnen want ik heb bekkeninstabiliteit en met dat kussen kan ik tenminste nog een paar uurtjes per nacht slapen. Uitvinding van de eeuw wat mij betreft!

Share This Page