Wie ook testen in de komende dagen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MamaMarije, 5 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Hoi allemaal!

Wij zijn sinds deze maand weer aan het klussen voor een brusje voor Lucas. We hebben destijds heel veel geluk gehad dat het in 1x raak was en het lijkt er nu op dat het weer gaat lukken. Ik ben nu 2 dagen overtijd en heb weer wat herkenbare symptomen van mijn vorige zwangerschap.
    Mijn man wil graag morgen pas testen (dan is het de 6e en wij hebben wat met de 6e, alledrie op de 6e jarig, Lucas getest op de 6e, op de 6e uitgerekend en dus ook geboren)...

Ik vind het nu wel spannend worden en kan bijna niet wachten! Aan de andere kant durf ik ook niet zo goed te testen, wie weet houdt mijn lijf me voor de gek!

Zijn er nog meer meiden die de komende dagen mogen testen om te zien of het gelukt is? Is het voor jullie een eerste/tweede/derde/etc. kindje en wat is jullie verhaal?

Ben heel benieuwd of er dames zijn die gezellig willen kletsen!
    Liefs!!

2. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Hoi!
    Ik ben nu 1 dag overtijd en heb al wel getest en een licht streepje met de kv-test maar met de clear blue indicator gaf hij 'niet zwanger' aan... dus ik hou nog een beetje hoop.. :)

Vorige maand hebben we het 1 keer onveilig gedaan, maar deze maand was voor het voor het echt! Heb al 2 kleintjes en bij beide was het direct raak, dus misschien wel weer.

Spannend hé! Ik ben benieuwd voor je zeg... zou wel leuk zijn natuurlijk en zo snel ook! Knap van je dat je kan wachten tot morgen... ik ga morgenvroeg ook nog een keer testen.

Ik had bij mijn eerdere zwangerschappen helemaal geen symptonen en kwam er per toeval achter dat ik zwanger was, en het enigste was ik nu denk te merken is dat mijn borsten zwaarder en gevoeliger aanvoelen... en ik heb normaal 3 a 4 dagen voordat ik ongesteld moet worden hoofdpijn en die blijft tot nu toe uit.

3. MamaMarije

Oe, spannend zeg! En dan twee testen die allebei wat anders zeggen, is toch om gek van te worden! Ik zou zeker nog hoop hebben in jouw geval, hoor!

Ik heb wat last van bandenpijn (lijkt het) en mijn borsten zijn gevoeliger. Al is het wel minder dan de vorige zwangerschap, maar ze herstellen nog van de bv denk ik! Ze zijn iig een stuk slapper dan ze waren :(... Ja, mijn man wil zo graag morgen testen... hij heeft niet veel te vertellen normaal gesproken, dus dan moet je af en toe toegeven :D;), whahaha! De test ligt hier wel op tafel, dus ik ga hem zo maar even wegleggen, anders hou ik mezelf niet tegen vrees ik!

Wat leuk zeg, een derde! En vlot op elkaar ook! Altijd de wens voor een groot gezin gehad?

Liefs!

4. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Hallo,

Ik ga de komende dagen ook testen, mijn temperatuurkaartje is namelijk zo anders als de vorige ronde. Ik heb verder geen symptomen, heb af en toe buikpijn. Vooral als ik hoest, nies, lach..
    Ik heb van die vroege testen besteld en als het goed is komen ze vandaag binnen (die testen 6 dagen voor je nod). En dan wil ik morgen gaan testen. Ik ben bang dat het niet zo is, ik voel me wel zwanger, maar goed dat heb ik wel vaker gehad, ook al is het deze ronde wel anders.

Vorig jaar was ik wel zwanger en toen kreeg ik zo'n streep over mijn buik, vanaf mijn navel naar onderen. (Maar ik weet niet meer zeker of dat nou gelijk in het begin was) is trouwens een mk geworden. Het enigste wat ik nou heb is buikpijn, blauwe aders over de borsten en gigantisch slecht slapen (maar ik denk dat het van de zenuwen komt.)

We wachten maar af, miss kan ik na morgen in ieder geval weer slapen. Want ik ben echt dood op.

5. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    En de testen liggen nog wel op tafel:D... om gek van te worden...haha... Ik heb er geen meer in huis, dus ik kan zoiezo nu even niet meer testen, kan vanavond pas naar de stad.
    Welke test heb je liggen? Ik heb normaal altijd die 2v5 van de kruidvat.. zit eraan te denken om net zoals Carlien die zeer gevoelige te bestellen via internet, alleen dan kan ik niet meteen morgenvroeg testen maar rond de middag:(..

Ja wij wouden altijd een 'groot' gezin, maar we hebben nu zoiets van we willen er heeeeeeeeel erg graag nog eentje bij en dan ga ik proberen het zo te laten;)... en persoonlijk vind ik het heerlijk zo kort op elkaar.

Ik ben wel zenuwachtig om te testen hoor...... van mij mag vandaag snel voorbij gaan:D:D

6. Just me

Just me Lid

9 jul 2010
    42
    0
    0
    Zuid holland
    Meiden wat is het spannend!!!!!!!

Jullie hebben dus al ervaring met zwangerschapstesten, volgens mij heb ik die van een huismerk, kruitvat/etos weetikut... zijn die een beetje gevoelig??

Ik ga zondag samen met mijn (bijna) man testen... spannend hoor, kan echt niet meer wachten!!!! Heb ook allerlei sympomen! Buikpijn, veel plassen, draaierig, hongerig... en erg moe!
    maar ja, ik ben eigenlijk ook bang dat ik mezelf voor de gek hou... ga pas juichen na de test!!!!!

Meiden succes!! hou me op de hoogte ;)

Wat voor klachtjes hebben jullie nu ??

7. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    als ik kijk naar mn vorige syclus (25 dagen en 8 dagen LF) ben ik nu overtijd (zit nu op 28 dagen en 9 DPO). maar wil liever nog even wachten met testen. vriendje wilt maandag, ik zaterdag :) dus zal zaterdag of zondag worden (mits ik natuurlijk nog niet ongi ben). ben iig al blij dat mn LF al langer is!! 8 is echt te kort..

signalen tot nu toe:
    zere borsten
    volle borsten
    pukkeltjes in gezicht, op schouders en borst
    misselijk (maar kan ook van vliegen komen, ben nét terug van vakantie)
    vreemde geur (daardoor word ik steeds misselijk). ben benieuwd!! succes allemaal!

8. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    @ Aude, ik weet niet hoelang je de plas op kunt houden, maar ik heb net de testjes al binnen gekregen (12:10), en je kunt je urine ook nog even in de koelkast bewaren;):).
    Maar ik zou als je voor je nod test in ieder geval met ochtendurine testen, want ik vertrouw ze niet helemaal. Ook al zeggen ze dat je voor 99% zekerheid hebt, als hij bij mij morgen negatief is dan heb ik wel een kleinere kans, maar ik zou dan op mijn nod dag gewoon nog een keer testen (tenzij ik ongesteld ben).

@ Mamamarije, Is wel zo leuk he? Op de 6e testen als dat jullie geluksdag is, lijkt me idd wel heel moeilijk, maar als het lukt zou ik het wel proberen, miss brengt het wel weer geluk;):D

@ Just me, ik gebruik zelf ook normaal die van de kruidvat, ik vindt dat hele fijne testen en als ik dat zo lees, dan gebruikt bijna iedereen op zp ze.. Die van de etos ken ik niet, maar volgens mij zijn alle huismerken net zo betrouwbaar als van clear bleu bijv., je betaald meer voor het merk denk ik.

@Smyltje, Temp jij ook en dat soort dingen, maar wel beter dat je een langer LF hebt, ik weet het niet meer precies, maar vanaf 8 dagen is toch nog goed of was dat nou vanaf 10 dagen:( Sorry, ik weet het echt niet meer:)

Echt spannend allemaal!!:D Ben blij dat ik vanavond een verjaardag heb, net al een mooie bos bloemen gehaald.. Dan kan ik mooi mijn gedachten verzetten.. Ben beniewd morgen.. en de rest van de dagen;):)..

9. Sanna2008

Sanna2008 Lid

30 jul 2010
    14
    0
    0
    Omgeving Dordrecht
    Hoi,

Ik mag van het weekend! Pff, de dagen duren lang en dan is het ook nog zo rustig op het werk... (heb je wel lekker de tijd om op zp te lezen;)).
    Mijn man heeft 2 weken geleden testen van Predictor gekocht, maar ik lees op zp dat die pas positief zijn als je echt een aantal dagen overtijd bent! Misschien toch maar even de Kruidvat 2v5?

Denk dat ik symptomen heb: buikpijn, zere borsten, erg moe. Maar ja, kan inderdaad ook zijn van slecht slapen enzo... Wel afgelopen 2 dagen donkerbruine afscheiding. Ik dacht echt ongi te worden, ondanks dat het echt paar dagen te vroeg was. Vandaag echter weer minder krampen in buik en afscheiding zet niet echt door... Misschien dan toch :( Hoop het zo!

Suc6 allemaal!

groetjes

10. MamaMarije

Oei, dus nog meer meiden in spanning!! Ik heb zelf de testen van clearblue (niet die digitale hoor, de gewone), maar er zit bij mij niet echt een theorie achter eigenlijk! Is de kruidvat test weer gevoeliger dan andere tests? hij is iig goedkoper :D, die zwangerschapstests, dat is nog eens goede handel...

De 'klachten' die ik momenteel heb zijn nog niet zooo heel erg hoor, wat bandenpijn en wat last van mijn borsten als ik de trap af loop, verder 'voel' ik me redelijk zwanger, maar ja, dat kan ook schone schijn zijn! Ben ook wel wat moe, maar ja, heb er ook één in een 11-maandensprong met de zesde ziekte thuis, dus dat kan ook daarvan komen, whahaha. En ik heb wat wittige afscheiding, maar hoe dat ook alweer allemaal zit weet ik eigenlijk niet meer zo goed... ben niet zo'n afscheiding-expert ;).

@ Carlien, kan me voorstellen dat het voor jou extra spannend is als het al een keer mis is gegaan! Tis dan zeker lekker als je wat afleiding hebt, dat voel ik ook wel hoor!

Zoontje ligt nu net op bed, had de afgelopen paar uur geen zenuwen, nu zet ik de pc aan en ja hoor, de kriebels zijn er weer!
    Hoezo jezelf gek maken?

leuk leuk hoor!

11. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    @Mamamarije, Ja idd voor mij is het extra spannend, ik denk er zelfs miss al wel aan om naar de ha te gaan als het deze ronde niet raak is. Ik vindt het namelijk wel apart dat ik nog niet zwanger ben, ik heb vorig jaar een mk gehad in juni/juli. Sindsdien gebruik ik geen anticonceptie meer.

Toen ik een mk kreeg, ben ik gelijk naar de ha geweest, hij zei dat mijn lichaam dit wel zelf opruimde. Na een week begon het te stinken, ik kon nergens meer heen, want ook voor de mensen om mij heen was het net alsof ze op de vismarkt stonden. En ik kon bijna niet meer rechtop lopen, zoveel pijn, kwam echt zwarte troep uit. (gelukkig is het nog geen etenstijd:p)

Ze dachten eerst nog dat er een tampon in zat, niet dus, toen zei de assistente dat ik een soa had, ik zei daarop dat het niet kon want was al 3 jaar samen met mijn man. (en we hadden in het begin allebei een soatest gedaan, want ik kan niet tegen condooms) Ja dat zeggen er wel meer, waren haar woorden:$ Ik dik in de stres, want de assistent was zonder uitslagen zeker dat het een soa was, dus dan was mijn kerel vreemd gegaan:x

Later bleek het geen soa te zijn, toen werd ik met spoed doorgestuurd naar de gyn., die was overigens echt boos dat ik niet eerder was doorgestuurd. Maar gelukkig was het grotendeels door mijn eigen lichaam opgeruimd, ze kon wel zien dat alles geirriteerd was. Maar mijn baarmoeder lag wel goed en het zag er opzich wel goed uit. Op een vergrote ader tussen mijn baarmoeder en mijn blaas na (schijnbaar mag je de Yasmin pil en roken NIET combineren, dat kan leiden tot trombose binnen 10 jaar) Ik slikte de pil al 5 jaar:$. Nog een foutje van de ha:x

Om een lang verhaal kort te maken, ik snap niet dat ik vorig jaar door de pil heen zwanger ben geworden en nou een jaar later zonder anticonceptie nog niet zwanger ben.. Miss is er toch wat kapot gegaan met die baarmoederonsteking? Dat is de enigste vraag die maar continu weer door mijn hoofd gaat? Ook al zei de gyn. dat ik wel gewoon zwanger kon worden.. Met andere woorden ik hoop idd dat het nou een keer raak is.. En anders is miss beter om een keer een tijdje stoppen met proberen, maar ik kan dat niet hoor..

Sorry voor mijn lange verhaal, moest het weer ff kwijt..:)
    Maar hopen dat het deze ronde raak is dan twijfel ik ook niet meer zo aan mijn lichaam:)..

12. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Ik ga ook één van de komende dagen testen... 1e ronde was het raak, maar dat is een mk geworden :(... Tweede ronde hartstikke niet raak, en ik had ook helemaal geen zwangerschapssymptoompjes. Maar nu heb ik ze al wel weer een paar dagen, net als in de 1e ronde. Steekjes in m'n buik, soms zomaar en soms inderdaad als ik nies of snel opsta. Grotere, hele roze tepels. Lust geen wijn en bier meer...

Spannend hoor, ik ben zo benieuwd!!!

13. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Carlien. vanaf 10 dagen is goed. lager wordt het lastiger om in te nestelen. maar met 8 dagen niet onmogelijk. zit nu iig al op 9 en mn temp is nog steeds hoog. dus ben al blij dat het nu langer is! zou leuk zijn natuurlijk als het meteen in ronde 1 raak is, maar anders is het niet erg en ben ik al blij met mn nieuwe LF :D

14. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Smyltje; je bent er weer! Wie weet hebben jullie een hele vruchtbare vakantie achter de rug. ;)

Ik ga ook dit weekend testen...Zit op dag 25 dus gezien mijn laatste twee cyclussen zou mijn ongi elk moment kunnen doorbreken, maar ik merk nog helemaal niks. Heb alleen ook geen zwangerschapssypmtomen dus ik ben heel bang dat het niet raak is en ik gewoon weer een langere cyclus heb...Ik probeer me morgen nog in te houden en dan zaterdag samen met mijn vriend te testen.

Allemaal héél veel succes meiden!!

15. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    ha, jij ook hier :) ik zit volgens mijn cyclus van vorige maand al 3 dagen na NOD (vorige maand 25 dagen nu al 28 ). maar zit nu op 9 DPO. dus ik wacht nog even met testen. voor ons ook zaterdag proberen met testen bibi! *duim duim duim* voor ons beide!!

16. MamaMarije

@ Carlien: jeetje, wat een verhaal zeg! Ik kan me voorstellen dat je twijfelt aan je eigen lijf momenteel (en misschien ook aan je huisarts?). Ik weet ook niet of ik zou kunnen stoppen met klussen, al is het misschien voor een korte periode wel goed?
    Wat naar ook dat je dat SOA-gedoe mee hebt moeten maken zeg! Wat vervelend dat je daardoor zelfs onterecht je vent gaat wantrouwen (hoewel heel begrijpelijk).... Gelukkig was dat allemaal niet aan de orde.
    Nu hoop ik helemaal voor je of het raak is! Ik zal voor je duimen :D.

@ de anderen: superveel succes!! Wel raar eigenlijk dat je het nog niet weet, maar er nu ook geen invloed meer op hebt he? Het is zo... of niet... en dat zullen we straks pas weten!

17. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Tjonge! het klinkt echt goed hier! Al die kwaaltjes die voorbij komen;) Spannend!

Smyltje, ik vind je tempkaartje echt héél mooi! Ruilen? ;) Grapje hoor, maar heb hele goede hoop voor je!

Hey Bibi!! Tja nu wij weer serieuzer worden ben ik weer wat meer hier te vinden:):)

mamamarije, ik duim voor je! Laat je het snel weten?

18. monique1111

29 jul 2010
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ook ik ga het weekend testen ik denk Zaterdag/Zondag dat het wordt.
    Heb al 2 kindjes en al best wat zwangerschapkwaaltjes zoals: steekjes onderin me buik, lichte rugpijn onderin, duidelijke aders vlakbij me borsten en op me borsten, witte afscheiding meer en hogere temperatuur en dit nu al een goeie week.
    Het vervelende is alleen ik moet Zaterdag me nod krijgen en heb vandaag dus een predictor test gedaan zo´n gewone maar volgens mij dus veel te vroeg geweest daarmee want hij gaf ook negatief.
    Dus probeer ik maar even geduld te hebben ook al is dat moeilijk pfff en dan het weekend een test van de kv van 2voor 5euro maar te doen, wat ik hoorde zijn die heel betrouwbaar...

Heel veel succes hoor iedereen, erg leuk en fijn te lezen dat er veel meer in spanning zitten te wachten.
    Ik duim voor jullie allemaal!!!

Groetjes,
    Monique

19. MamaMarije

Hoi allemaal!

Vannacht om 5u moest ik naar de wc en kon ik het echt niet meer uitstellen....
    Enne, ik heb goed nieuws, hij is helemaal super-positief!! :D
    Een heeele dikke blauwe plus :)

Nu duim ik nog harder voor jullie, tis toch het leukst om samen zwanger te zijn!

Al meer mensen nieuws?
    Liefs

20. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Yoehoe mamamarije!!!!
    GEFELICITEERD!!!!
    Wat heerlijk en je man zal ook wel blij zijn.

Geniet er van!

Deel Deze Pagina