ervaring met Borstkolf Freestyle Medela?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Blije Door, Sep 29, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Blije Door

Blije Door Actief lid

Apr 10, 2011
    376
    1
    0
    Rotterdam
    Bij mama deal van de dag is vandaag de Freestyle Medela Borstkolf in de aanbieding voor 269E ipv 349E.

Heeft iemand ervaring met deze borstkolf? :)

2. Aafke

Aafke Lid

Mar 9, 2008
    25
    0
    1
    Super ding! Is dubbelzijdig dus dat scheelt zóveel tijd, in mijn werk als kraamverzorgende ben ik hem al verschillende keren tegen gekomen. Ik zou alleen niet aanraden om hem nu al te kopen, weet niet of het de eerste keer is dat je BV gaat geven? Stel dat het niet lukt of je het toch niet wil dan zit je met de aanschaf van een duur apparaat.

Als ik bevallen ben en de BV gaat goed dan schaf ik hem ook zeker aan.

3. Blije Door

Blije Door Actief lid

Apr 10, 2011
    376
    1
    0
    Rotterdam
    Ja, daar zit ik dus ook een beetje mee. Wat als het niet lukt :(

Ik had deze pomp al een keer eerder voorbij zien komen vandaar mijn vraag of iemand er ervaring mee heeft. Mij lijkt het ideaal namelijk. Het scheelt toch 70E op een groot bedrag. En ik zou hem eventueel voor hetzelfde bedrag kunnen verkopen als ik hem niet zou gebruiken.

Lastig lastig...

4. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,186
    35,873
    113
    Het is een heel fijne kolf! Ik heb hem 9 maanden gebruikt op het werk en heb hem daarna op marktplaats weer verkocht voor 200 euro.

Hij is echt super, klein, op accu, kolven is nooit mijn hobby geweest, maar de freestyle maakte het wel makkelijker.

5. Amayo

Amayo Actief lid

Jun 13, 2010
    240
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook een heel tevreden gebruiker, ik heb hem pas werkelijk gekocht na de bevalling en toen de bv goed liep. Op het moment dat ik zeker wist dat ik bv bleef geven heb ik hem aangeschaft. Het is een flinke investering maar hij is het bij ons dubbel en dwars waard geweest.

6. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

Jan 14, 2010
    2,905
    254
    83
    Het is een fijne kolf, maar bij een evt tweede kindje zou ik de nieuwe pomp van difrax ook willen proberen, deze lijkt me wat gebruiksvriendelijker en comfortabeler.

7. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

Aug 14, 2006
    4,408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hier ook een tevreden gebruiker. Ik vond het fijn dat hij zonder stekkertje kon (op accu) en dat hij klein is.

Ook de pisa van Medela gebruikt en dat is ook een fijne kolf. Wel groter en met kabeltje.

Meestal wordt idd niet geadviseerd om er een van tevoren te halen. Maar in mijn werk als kraamverzorgende kom ik het wel eens tegen dat mensen er toch al een hebben aangeschaft.

8. yessie

yessie Fanatiek lid

Nov 27, 2009
    1,208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Ik vind het ook een super kolf. Heb 'm destijds in Engeland gekocht, scheelde ook aardig wat geld! Daarnaast kreeg ik er verschillende stekkers bij, altijd handig voor vakantie!

9. Blije Door

Blije Door Actief lid

Apr 10, 2011
    376
    1
    0
    Rotterdam
    Bedankt voor de reacties dames!

Ik ben er wel van overtuigd dat ik deze wil gaan aanschaffen. Mijn moeder gaat over 3 weken naar Amerika en dan gaat ze kijken of ze hem daar nog goedkoper mee kan nemen. Uiteraard met de juiste stekkers :D

Share This Page