ga touwtje springen!! makkelijk om tussendoor te doen, het is goedkoop en je verbrand er snel calorieën mee. heb het net 45 min gedaan en 432 calorieën verbrand.
45 minuten?? Pff val na 45 sec al dood op de grond.....maar wel een goeie tip, heb er vaker aan gedacht, maar helaas nog nooit ook echt actie ondernomen... Eigenlijk gewoon doen .
Jij bent wel zeer gemotiveerd he, 45 minuten houd ik niet vol, is voor mij ook geen uitdaging. Denk dat iemand gewoon een sport moet doen wat vooral leuk is. Maar respect voor jou!
jaa dit wist ik al wil ik ook doen maar ik ben opzoek naar een goeie springtouw ik ben 1.70 m lang dus kinderspringtouw lukt niet
Kun je die niet gewoon bij de decathlon oid halen? Lijkt me dat ze bij wat grotere sportzaken ze ook springtouwen voor volwassenen hebben.
ja tuurlijk moet iedereen vooral doen wat ze het leukst vinden, het is alleen een tip om snel calorieën te verbranden voor weinig geld en ja ik ben best wel gemotiveerd als het om sporten gaat
ik heb gewoon 2 meter springtouw met 2 losse handvaatjes bij de marskramer gehaald springt net zo goed, is goedkoop en je kan m zo lang maken als je wil!
ja het is leuk!! ik probeer al de trucjes van "vroegah" te doen, ook al breek ik soms half mn nek over het springtouw
Bij de kruidvat lagen vorige week fitness springtouwen met een teller in gebouwd, of het een goed touw is weet ik niet, maar het lijkt me wel dat deze voor volwassenen bedoeld zijn... Misschien is het wat en liggen ze er nog, er lagen er aan het einde van de week nog behoorlijk wat.
Wauw 45 minuten, petje af Ik doe het ook, maar doe het volgens het onderstaande schema: Voor beginners: 50 keer springen 30 seconden rust 50 keer springen 30 seconden rust 50 keer springen 30 seconden rust 50 keer springen 30 seconden rust 50 keer springen 30 seconden rust Voor gevorderden: 75 keer springen 30 seconden rust 75 keer springen 30 seconden rust 75 keer springen 30 seconden rust 75 keer springen 30 seconden rust 75 keer springen 30 seconden rust
Leuk! Ik zou het graag willen doen maar ik ben bang dat m'n knie het niet toelaat. Wel een goede tip!
Dat is wel een tof schema. Morgen middag eens kijken of me het lukt om 50 keer achter elkaar te kunnen springen.