Ze vonden het vast super dat je alles wilde haha Dan is het toch ook prima! Hoop dat ze mooi zijn geworden.
Heb ze nog niet genomen hoor Eerst kijken dan kopen Want als de foto's niet mooi zijn neem ik ze natuurlijk ook niet
Ja als je vooraf al afgesproken hebt om al een shoot te doen is het leuk om dit te doen, als het je niet mooi vind, ben je niks verplicht. Kan je t eventueel nog ergens anders doen
Dat zijn hele leuke foto's ik heb het vorig jaar gedaan met Liam. Heb ze wel allemaal genomen hihi kon geen keuze maken. Waren allemaal erg leuk
Is indd heel leuk, maar kost je ook een boel geld! Als je namelijk je 'gratis' foto komt halen, zijn alle foto's die ze hebben gemaakt al afgedrukt. En als ouder zijnde vind je uiteraard alle foto's mooi en wil je zo ook hebben! Je bent niks verplicht natuurlijk maar laten we eerlijk zijn, het is voor elke ouder moeilijk om die leuke foto's van je kindje te weerstaan. Wij hebben ze uiteindelijk dan ook allemaal genomen behalve die op doek. Daar hadden ze (gelukkig maar ) juist de enige foto die we wat minder vonden voor gekozen.
Nu ben ik wel heel benieuwd hoeveel het kost voor alles???! Dit concept hebben ze ook bij de V&D. Erg slecht, maar blijkbaar verkoopt het zo goed dat ze daar best een aantal al gemaakte doeken voor willen weggooien.....tenminste ik hoop dat het vernietigd wordt al die fotocavassen die al gemaakt zijn....
Ze maken echt supermooie foto's. Alleen verschrikkelijk duur!! Ik heb alleen de gratis foto plus pasfoto's genomen en de rest bijbesteld op klein formaat, gescand en zelf op doek laten drukken...
Standaard pakket kost 100 euro en daar zit bij: 12 pasfoto's 2 afdrukken 13x18 2 mini poster 18x25 1 poster 30x30 1 sepia 18x25 1 zw/w 18x25 1 designrand 18x25 2 afdrukken 9x13 1 poster 30x30 zw/w setprijs met 1 linnenfoto in sepia 149,- setprijs met 2 linnen foto's zw/w en sepia 189.
Ik vind het echt heel duur en niet eens super mooie kwaliteit foto´s Zou het niet nog een keer doen (hebben alleen de gratis foto genomen) en daar verdienen ze nog VEEL geld op...
Deze heb ik genomen...als je wil weten hoe de de linnenfoto er uit ziet moet je ff op mn baby site kijken.Daar staat ie op
Wij hebben ook zoiets laten doen bij de Prenatal vorig jaar. Uiteindelijk zijn we nooit terug geweest om ze op te bekijken / te kopen omdat we dan weer 40 minuten moesten rijden. De fotografe nam toen zelf een tijdje later contact met ons op, omdat ze de foto van Robin zo mooi vond en voor haar portfolio wilde gebruiken In ruil daarvoor kregen wij de foto op 20x30 formaat thuis gestuurd. Erg leuk dus!
nog 2 weekjes dus. Haha dan maar hopen dat ze niet allemaal mooi zijn geworden of vragen of ze de helft willen verstoppen haha
Ik vind wat je krijgt voor 100 euro helemaal niet zo duur?? Ik wil ook foto's laten maken van mijn meisje en vind een heleboel fotografen betaal je 70 euro ofzo voor de shoot en krijg je 10 bewerkte op cd moet je ze alsnog afdrukken etc. Het scheelt denk ik niet veel......
Leuk toch ! Of je nou het dubbele betaald aan een fotoshoot of dat je het nu voor de helft kan doen bij de AH .. Tja je bent een dief van je eigen portemonnee hoor als je hier niet voor zou kiezen Ik doe het zelf niet ( die shoot bij de ah ) omdat ik er nu ff geen geld voor heb en ik weet dat als ik die hele set zie staan en ik vind ze mooi dat ik ze dan MOET hebben en tja dat gaat nu even niet
ik moet zeggen, voor dat geld kan je een veel betere fotograaf inhuren joh. Zo fantastisch zijn die fotos niet. De fotograven krijgen amper een opleiding en ik vind het belachelijk wat ze vragen voor fotos. Ik heb laatst voor 75 euro door een proffesionele fotograaf fotos van mijn beide kids laten maken en ik kreeg ongeveer 30 fotos op cd. Kon ik mee doen wat ik wilde. En die waren een stuk mooier dan bij de albert heijn, moet ik zeggen... Dus ik zou zeggen, neem de foto van 2,50 en zoek een goede fotograaf
Die komen binnenkort weer bij de vomar in saendelft. Zijn al regelmatig geweest. Heb het zelf nog niet laten doen, maar heb wle hele mooie foto's gezien.
Wij hebben dit gehad van de plusmarkt Ook van kidsprofi! Ik vind het super mooie foto's Wij hadden het hele pakket gekocht Pasfoto's en veel gewone fotos en 2 Canvas doeken 40*40 en 1 Canvas 50*50