Moet je echt een pakket nemen of kan je gewoon kiezen wat je wil? Honderd euro heb ik nu nl helaas niet snif hahaha
Ik ben nu 3x bij de AH geweest voor zo'n fotoshoot. 1e keer hebben we het hele pakket genomen (vonden de canvassen toch wel erg leuk... En oma ook, dus die heeft wat gesponsord ). 2e keer hebben we alleen de gratis foto meegenomen, omdat we de rest niet echt wat vonden. 3e keer (begin van het jaar is dat geweest) hebben we het pakket zonder de canvassen genomen. Hebben gewoon rustig gekeken naar de foto's en toen besluit genomen. Kregen ook alle tijd om te kijken en beslissen. En ook de 2e keer, toen we dus alleen de gratis foto hebben meegenomen, helemaal geen onaardig gedrag ofzo, bleven gewoon netjes beleefd. Snap het probleem ook niet zo verder, je kunt vantevoren al nakijken hoeveel je kwijt bent voor een x aantal foto's en dan dus ook al besluiten hoeveel je max uit wilt geven. Als je je dan daar niet aan kan houden, is dat niet de schuld van de fotograaf... Foto's zelf... Ben er hier wel tevreden over eigenlijk. Zijn niet altijd allemaal even leuk, maar dat is deels ook een kwestie van smaak. Dat ze niet de leukste foto voor de gratis foto pakken, ben ik het ook niet helemaal mee eens. De 2e keer (toen we dus alleen de gratis foto meegenomen hebben), was dat dus precies de leukste foto die ertussen zat Waren toen nog wel paar leuke, maar niet genoeg om voor de hele set te gaan en ze los meenemen, nee, prijs per foto werd me dan toch wel flink teveel, zó leuk vond ik die foto's dan ook weer niet. Als ze geld aan me willen verdienen, moeten ze er allereerst dus ook wel voor zorgen dat ik die foto's wíl hebben En wat de kosten betreft: ja, losse foto's zijn echt belachelijk duur, ga ze dus ook no-way ooit zo bijbestellen. Maar als set vind ik het best meevallen. Fotograaf bij ons in het dorp doet het in elk geval niet voor dat geld... Dat ben ik dan alleen al aan de fotoshoot zelf makkelijk kwijt, heb ik nog geen foto in de hand.
Ik heb het eens laten doen, ook bij kids profiportrait en je krijgt inderdaad de minst mooie foto gratis en voor andere foto's betaal je achterlijk veel; 200 euro voor een pakket bijvoorbeeld en 20 euro voor 1 losse foto...
Hier het zelfde probleem En ook hier was de gratis foto een van de leukste @ Dnze de drukte viel bij onze supermarkt wel mee..
Oeh dat weet ik niet meer maar geloof het niet hoor ( ligt er aan welke foto je neemt ) Heb t afhaal bewijs waar de prijzen op staan niet meer.
Nou ik ga zoiezo kijken, vind ik het te duur neem ik niks. Al lijkt me dat heel moeilijk. Anders vraag ik luf of het van de spaarrekening afkan. Wou het zoiezo laten doen voor in huis.
Hmm, hier is al eerder een topic over geweest: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/102878-kids-profi-portrait.html en nog een: http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/271876-kids-profi-portrait.html
Kan er niet een apart topic aangemaakt worden voor mensen die het niet leuk vinden?? ( niet aanvallend bedoeld hoor ) Maar ik ben onwijs blij en trots op mijn foto's en krijg een beetje het gevoel dat ik dat niet moet zijn zo en dat vind ik erg jammer Nogmaals geen aanval hoor
Ik bestel trouwens altijd cd voor na afdrukken voor opa en oma en bv canvas of iets, maar dan moet je wel heel pakket nemen..