TIP voor de mensen die nog n kinderwagen moeten kopen..

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Jucade, 15 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Koop er 1 mét zwenkwiel(en). Wij hebben dit niet en ik irriteer me er vreselijk aan! T is zó verdomd makkelijk..
     
  2. mamalieske

    mamalieske Fanatiek lid

    14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Dan voeg ik er even aan toe dat wielen die 360 graden rond kunnen nog fijner zijn.

    Wij hadden eerst een quinny freestyle 2de hands gekocht met zwenkwielen, en de speedy met draaiende wielen is echt veel fijner de hoek om gaan als met zwenkwielen.

    Dus de freestyle weer verkocht en de speedy nieuw gekocht. Gelukkig allemaal met winst, maar had dus beter op moeten letten.
     
  3. zonneschijntje

    zonneschijntje Actief lid

    13 jul 2007
    105
    0
    0
    NL
    nou sommigen hebben zwenkwielen maar men weet het niet..

    Mijn ex klaagde over zijn nieuwe kinderwagen, hij was zo zwaar te sturen zonder zwenkwielen.
    Ik kijk naar zijn wagen en zeg: "waarom haal je er dan niet de wielblokering vanaf?"
    Waarop hij zegt: "nee hoor dat zijn de remmen" :S
    Ik klik met mn voet op de "zogenaamde remmen" en voila, hij kon sturen!

    Dus wil maar zeggen, niet iedereeen weet dat de wielen kunnen zwenken hihi.
     
  4. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wij hebben nog n oude quinny met 4 'gewone' wielen.. Om nu nog een andere te halen vind ik ook weer zonde.. T is niet anders.. :(
     
  5. zonneschijntje

    zonneschijntje Actief lid

    13 jul 2007
    105
    0
    0
    NL
    moet zeggen heb vanaf t begin af aan gelijk gekeken of er zwenkwielen aanzaten, vreemd genoeg zitten op de allergoedkoopste zak-maar-in-elkaar-buggys nog zwenkwielen (tegenwoordig dan)

    Als ik denk dat mn kids zeker drie jaar lang in een kinderwagen zit (die je dus ook kan ombouwen tot buggy), nee ik ga niet drie jaar lang zwoegen hihi..

    Jammer he dat sommige wagens die wielen niet hebben.
     
  6. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    wat leuk om te lezen. wij hebben een moderne wagen met zwenkwielen en een oduerwetse met grote wielen zonder zwenk. mijn man is gek op de zwenkwielen, ik niet, draait me alle kanten op. ben denk ik nog erg ouderwets hihi
     
  7. CreaLinda

    CreaLinda Bekend lid

    31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Nog een tip: Zorg dat het zwenkwiel (of de zwenkwielen) kunnen blokkeren, anders wordt je gek op een niet vlakke ondergrond bijv. een bospad.

    Linda
     

Deel Deze Pagina