Inmiddels heb ik ze niet meer nodig, maar heb er wel goede ervaring mee: Ovulatietesten bestellen op eBay. Het zijn dan wel dunne strips, maar ze doen waar ze voor bedoeld zijn. En ik weet hoe snel ze er doorheen vliegen als je ze 1 en soms wel 2 keer per dag gebruikt. Ik betaalde voor 50 stuks 5,-!! En daarvoor worden ze ook nog eens gratis verzonden.. 😳
Ik kijk altijd op de .com versie niet de .nl en gebruik dan de zoekterm "Ovulation test 50" (of ander aantal). Ik kies als opties "buy it now" en "price + shipping lowest first". En dan even een paar aanklikken om te kijken wat de prijs is voor het aantal naar keuze. Free shipping is echt free en anders staat het bedrag aan verzendkosten erbij.
Bedankt ! dan zal et waarschijnlijk vanuit et buitenland komen ? En duurt et ff voordat je et binnenkrijgt.
Meris, bedankt voor uw tip! Ik ben net op zoek naar goedkope ovulatietesten. Ik heb net besteld van ebay
Tnx hoop het ook niet maar mijn cyclus is helaas erg lang sinds een tijdje en test nu met cb digitaal.