zwangerschapsfotografie

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door silvana81, 20 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Waar hebben jullie je zwangerschapsfoto's laten maken?

Ik ben op zoek naar een fotograaf in Amsterdam en omgeving......maximaal 30 km.
    Ik heb al gezocht op internet maar het valt me tegen.......veel geld voor weinig foto's.
    Of er staan maar weinig voorbeeld foto's op de site waardoor ik geen idee heb wat de verdere mogelijkheden zijn.
    Van mijn dochtertje hebben we een mooie shoot met wel 200 foto's op dvd....dat hoeft nu ook weer niet en dat was toen al een vrij dure en hij is nu nog duurder geworden ga geen 350,- betalen.

Ik wil nu niet weer dezelfde soort foto's dus ben wel wat kieskeurig geworden.

2. Doncky

Doncky Actief lid

14 sep 2015
    299
    1
    16
    Daar loop ik dus ook tegen aan. De prijzen en dan heb je uiteindelijk heel weinig fotos. Echt jammer want had graag een fotoshoot willen doen.

3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Misschien op groupon kijken?
    Heb je ook nog wel eens leuke aanbiedingen staan

4. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Gaan googelen op fotografen en niet zozeer op zwangerschapsfotografie. Zo heb ik een goede gevonden (niet in de buurt van Amsterdam). Is een fotograaf die het standaard verhaal kam bieden, maar zelf liever wat meer spontane foto's maakt. Sluit in ieder geval helemaal aan bij waar ik van houd. Ik betaal ongeveer 75 euro voor een schoot van 1 1/2 tot 2 uur en krijg alle foto's digitaal.

5. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.019
    5.228
    113
    Kan je niet beter een gewone fotograaf in je omgeving vragen? Het hoeft toch geen speciale zwangerschapsfotograaf te zijn? Als jij zelf met voorbeelden komt en laat weten wat je wilt en waar. Dan kan iedere fotograaf dat toch wel voor je doen?

Verder vind ik zo'n speciale shoot een beetje zonde. Wat doe je nu werkelijk met 300 foto's van jezelf? Je kiest er misschien een paar leuke uit voor in een boek. Maar ik hang toch echt geen collage van zwangere foto's aan mijn muur. Is het niet leuker om het geld te bewaren en straks een newborn shoot te doen? En dan foto's van jullie als gezin en met je kinderen samen? Daar heb je voor later toch veel meer aan lijkt mij.

6. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Ik hoef ook nu geen 300 foto's van mezelf.....
    En de zwangerschapsshoot is natuurlijk ook met mijn dochter en man.
    Van mijn zwangerschap van mijn dochter heb ik een foto album met veel foto's maar dat was een zeer uitgebreide shoot inclusief visagiste.
    Zo hadden we foto's in witte kleding, donkere foto's met zwarte kleding, foto's met doeken, foto's alleen en samen met mijn man, buikfoto met roze muisjes. Etcetera na afloop dvd met alle foto's gekregen, in 2,5 uur heb je nou eenmaal veel foto's.

Newbornshoot gaan we ook doen

Heb misschien iets gevonden wel wat verder weg maar mijn zusje heeft daar mooie foto's van mijn nichtje laten maken.

7. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38

Deel Deze Pagina