hallo vraagje, ik slaap al nachten slecht vanwege rugpijn en steken in vagina nu ben ik eracher dat met indalen te maken heeft. ook rommelt het al een tijdje maar sinds vannochtend heb ik echt krampen en steken onder in buik bij navel en niet erboven, ook harde buiken maar moet je met voorweeen het overal voelen ook boven in buik of niet. want ik voel dus alleen onder in buik die steken en harde buiken die zijn onder iets zachter. hoop eigenlijk wel dat het een beetje gaat beginnen word echt zwaar ,maar ja voorweeen kan nog f duren
en als jullie er ervaring mee hebben hoe voelde het bij jullie voorweeen of weet iemand wat dit is, want naar wc hoef ik niet en indalingsweeen vind ik toch anders aan voelen.
ik had 8 weken voorweeen, vooral erg veel rugpijn (alleen bij mij moest ik meteen naar de wc want het heeft invloed op mijn darmen haha) snachts in bad, steken van onder.. ik had een menstruatieachtig gevoel onderin meer..
ja idd maar kom nnet uit douche en beginnen steeds zeerdere krampen te worden maar alleen onderin maar 8 weken ¨poeh das ook niks
onderin mijn buik bedoek ik dan want heb ook steken in vagina maar zijn nu weg en dat was met indalen maar dit heb ik nog niet gehad maar ja
Nou meis das spannend! Gewoon even afwachten denk ik... Denk dat t nu toch wel moet gaan beginnen hoor Even goed gaan bijhouden om de hoeveel minuten je harde buiken e.d. hebt. In ieder geval sterkte en misschien wel succes
Ik heb sinds eergisteren af en toe last van steken en krampen onderin mijn buik. Net alsof ik ongesteld moet worden. Ik heb dit de hele zwangerschap nog niet gehad. Zouden dit ook voorweeën kunnen zijn? of heeft het te maken met indalen?
Tja, ik ben deze ochtend 2X naar ht ziekenhuis geweest. Om 5u omdat ik al weeën had sinds half 1 en dan nog eens om half 9. Thuis allemaal mooi regelmatig en eens aangekomen in de kliniek vil het hele boeltje. Ze hebben me alvast het gevoel gegeven dat ze me vandaag niet echt terug verwachten. Heb dit bij n eerste niet meegemaakt en vind het allszins enorm lastig. Ik voel het verschil niet met gewone weeën hoor! Mogen eht zo snel mogelijk persweeën worden! Liefs Kitty
tja durf het niet te zegge maar met 32 wken denk ik indalings weeen maar die heb ik toen ook gehad en deze voelen toch echt anders en als 2 x naar ziekenhuis das balen dat het daar allemaal weer anders is he hoop voor je dat het doorzet en snel persweeen worden ja succes. ik ben beniewd hier.
@kitty, nou dat is niet echt netjes van de kliniek. Wat als het nou wel doorzet vandaag, dan heb je toch niet zo'n welkom gevoel. Hopelijk zet het snel door.
Ik heb er ookal 2 weken last van. Zodra ik rustig ga zitten krijg ik harde buiken een een menstruatiepijn in mijn onderbuik. Ik doe al erg rustig aan dus de harde buiken komen niet van het geen rust nemen. Ikheb het nu 2 weken en onze andere kindjes werden 1 week t elat geboren dus ik benbang dat ik dit du sin totaal 6 weken zal hebben.
o das minder dat je het zo lang hebt. is toen straks ff weggeweest maar hoop dat het door zet en dat ik dit niet al te lang meer heb maar ja hoef neit zo lang meer
Bij mijn (vorige) zwangerschap had ik anderhalve week last van voorweeën. De VK vertelde dat het voorweeën waren en ik nam dat natuurlijk aan. Dit ging dus anderhalve week zo door. Belde na die tijd de VK maar weer omdat het echt vermoeiend was en niet meer te harden. Toen bleek dat ik al acht cm ontsluiting had en was het echte werk dus al begonnen. Ik hoop dat het echte werk voor jou ook snel begint (misschien is het dus al begonnen ) en als je het niet vertrouwd bel je VK dan even. Toys
Ik kreeg bij mijn eerste al me 32 weken weeen. Mijn vk zijn toen, ga even douchen en neem 2 paractemolletjes. Mocht het niet overgaan, zijn het geen oefenweeen en moet je terug bellen na een uur. Zou dus even douchen en paracetamol innemen en als het dan niet overgaat even de vk bellen en inderdaad even bijhouden om de hoeveel tijd ze komen. Veel sterkte.
Joel, Ik heb daar ook last van.. maar bij mij word mijn kleine man er wel drukker door. gellukkig vandaag naar de VLK!
hey ja gister met buikpijn naar bed gegaan en paar keer wakker geweest mar nu zit het rondom me navel maar kijk ff af want ik moet morgen en dan vraag ik of ze onderzoek willen doen. zouden ze dat doen met 39+4? ach ja hoop ook dat het snel begint maar 8 cm ontsluiting nou dan is de rest zo gedaan of viel het tegen?
De afgelopen twee dagen heb ik ook last gehad van die scherpe steken. Omdat de kleine daarbij ook flink ging bewegen, dacht ik dat dat de pijnscheuten veroorzaakte. Ga nu toch een beetje twijfelen...
ja mirro spannend blijft het zo he maar de mijne beweegt niet veel meer bijna geen ruimte want hij is ook aan grote kant haha maar alleen van die momenten dat er iets uitsteekt maar dat ik hoog en niet laag. maar hou t in de gaten. ik vraag het morgen bij de gync. zo is t spannend want kan elk moment gebeuren.
Ik ben ook bevallen met 39+4 dus wie weet Nee ik heb echt een droom bevalling gehad, doe mij er nog maar zo eentje! Mijn "voorweeen" kwamen ook niet regelmatig en er waren zelfs dagen bij dat ik nergens last van had.
ik heb ook sinds ene paar weekjes voorweeen en menstruatieachtige krampen enzo... hoop dat het snel doorzet