Tip voor goede en goedkope kleding omg. Arnhem

Discussie in 'De lounge' gestart door heppiedepeppie, 24 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.796
    9.314
    113
    Gelderland
    Ze vertelde mij dat al het baby spul tot ong maat 80/86 1 euro was maar ze sloeg maar wat aan volgens mij! Zelfs een spijkerbroek maat 92 voor 1 euro omdat hij tussen de kleine maatjes lag bij het afrekenen.

2. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    En?????????? Was er nog wat nieuws??? ;)

3. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Ik ben van plan woensdag te gaan... als er dan nog wat is natuurlijk! Ik laat het jullie dan wel weten!

4. heppiedepeppie

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Ben benieuwd! Dan weet ik nl of ik donderdag nog wel moet gaan....want het is voor mij ook 25 min rijden

5. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Dammit, heb uitgerekend dat het 53km rijden is vanaf mijn woonplaats dus dat is niet echt te doen met zn kleine aan boord... Jammer! En ik weet natuurlijk ook niet zeker of ze nog wat hebben voor onze kleine man als ik er ben....

To bad! Maar goeie tip! ;)

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

woehoe! ik heb voor 330 euro kleding gekocht en heb 49 euro af gerekend hahaha morgen weer terug kleren

7. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

53 km is toch helemaal niet ver? Is maar n half uurtje kan toch prima met n kleintje? Ik zou alleen niet je kleine meenemen ivm de drukte en t wachten in de winkel. Ben vandaag geweest; veel gekocht voor de dames maar wel n uur id rij gestaan maar t was t meer dan waard. Zal zo m'n korting ns gaan uitrekenen en posten.....

8. mama van 2 meiden

Ja uitgerekend.....52,97 voor wat normaal 342,77 kostte...das fijn!

9. mama van 2 meiden

Is t eigenlijk alleen in Didam??

10. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Is het nog de moeite waard om te rijden of is het al min of meer op?

11. heppiedepeppie

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Allereerst fijn dat jullie ook zo geslaagd zijn!!
    Voor diegene die woensdag gaan, zouden jullie even willen posten of het nog de moeite is? Of zouden jullie misschien willen vragen of er na woensdag nog aangevuld wordt?:)
    Mijn moeder wil nl heel graag mee maar is slecht ter been en als ik een uur in de rij moet staan, dan vind ik het wel fijn dat het ook de moeite waard is hihi :D

Ik heb meer mensen horen zeggen dat het ook op andere plaatsen is, maar waar precies weet ik niet. Dit soort dingen worden niet online gezet...
    Als je hier tussen deze posten even terugzoekt, was er iemand die meldde dat het bij haar in de buurt ook was.

In Didam zeiden ze dat alles naar hun gestuurd werd, maar misschien is dat alleen van gelderland of zo...

12. heppiedepeppie

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    pff een uur in de rij :$, dan is het woord goed verspreid volgens mij! Ik had steeds max 10 mensen voor me in de rij dus heb er nooit langer dan 15 min gestaan. En ik had mijn manneke wel steeds bij me...maar dat is dan nu niet meer handig volgens mij!

13. Amfy

Amfy Niet meer actief

zooo ben nog maar even terug gegaan was nu heerlijk rustig! 5 min in de rij en klaar.

heb nu voor 80 euro 40 kleding stukken hahaha. echt heel goed geslaagd dus ook voor vriendlief wat leuke overhemden gekochten echt heel erg leuk!

trouwens woensdag krijgen ze nog een container binnen en dat eind van de maand stoppen ze er mee

14. mama van 2 meiden

Oh, dan is t donderdag nog wel de moeite om even te gaan dus....

15. Amfy

Amfy Niet meer actief

denk hetwel. heeeeel mischien ga ik ook nog even bedoel kleding kan je nooit genoeg hebben hahaha

16. heppiedepeppie

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    whahaha ik ga donderdag ook zeker nog effe! moet Lucas alleen wel meenemen want ik kan hem moeilijk thuis laten!

17. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.796
    9.314
    113
    Gelderland
    Ik ga morgen ochtend even terug. Ga kijken voor kleding voor mijn nichtje en voor mijn eigen zoontjes natuurlijk. Moet wel zeggen dat ik de pasvorm van de spijkerbroeken niet geweldig vind. Iemand anders al opgevallen? 1 zakt af en is te laag bij zijn kont en de andere valt heel smal.. Of heb ik gewoon dikke benen kinderen? Haha. Bij de jongste lukt het niet eens om de knoopjes dicht te doen bij het spijkerbroekje, haha! Ah voor die ene euro maak ik iemand anders er wel blij mee;)
    Amfy, heb jij toevallig gekeken bij het baby spul? Was er veel? Heb vorige keer alle joggingbroekjes die er hingen meegenomen ( zijn echt heel gaaf) vroeg me af of dat aangevuld was? Wil er nog meer:) en was er nu zomerspul?

18. Amfy

Amfy Niet meer actief

ja mag hem ook even hier brengen hoor kun jij mooi even rustig neuzen daar

19. Que

Que Niet meer actief

Wij zijn vanmiddag ook maar even wezen kijken!
    Leuke dingen gehaald voor weinig.

Het is tot en met zaterdag maandag ligt de nieuwe collectie weer in de winkel!

20. Amfy

Amfy Niet meer actief

hey ja er hing opzich best wel wat baby spul zowel voor in de winkel al buiten op het rek.

zomerspul niet heel veel.

maar in denk dat je donderdag als de nieuwe lading er hangt er meer is.

ik heb echt zooooveel gehaald hihi ook hele leuke longsleeves voor beide kids.
    als je maar even de tijd neemt om er langs te lopen kun je echt leuk spul vinden!

ben nu aant twijfelen of ik donderdag niet nog even ga kijken hahaha je word er hebberig van. nouja maakt het uit heb voor vriendlief echt zulke leuke t shirts en overhemden gehaald (die normaal 34 euro zijn )

Deel Deze Pagina