Ik heb vaak de zin gehoord: bijna iedereen heeft wel iets van Ikea in huis. Nu ben ik weleens benieuwd of dat ook zo is. Hebben jullie spullen van Ikea in huis? Veel? Hier vooral veel accessoires. Ook een peuterbed. We gaan van de week een tafel halen en ws eetkamerstoelen. Ik ben dol op de Ikea. Vind het echt een dagje uit om erheen te gaan.
hihihi mijn vader werkt bij de Ikea dus ja, best veel ervan. Vooral kookspullen (pannen, glazen, limonadekan etc) maar ook het peuterbed, vloerkleed, noem maar op En ik vind het inderdaad ook een uitje! Eva kan lekker spelen terwijl ik thee drink Maar ik ga nooit in het weekend of een avond hoor!
een paar kleine bakjes en bekers meer niet. ik hoor iedereen er veel over maar ik heb liever ander spul, ik kan het daar nooit echt vinden (terwijl er keus zat is haha)
Ik vind het ook een vreselijke winkel maar de oudste twee hebben de kledingkast en grote dressoir van hemnes op hun kamer. Onze middelste ook het bed net als wij. En onze kledingkast is er 1 op maat van Ikea. De jongste heeft het peuterbed en we hebben een wit tafeltje met stoeltjes daar vandaan.
Ja heel veel van Ikea. Modern, leuk en lekker betaalbaar. Dat laatste is erg belangrijk vind ik. Vooral omdat de spullen nu gewoon door iedereen gebruikt kunnn worden zonder dat ik bang moet zijn dat het stuk gaat omdat het duur is.
ik ben geen grote fan van ikea dus in m'n woonkamer staat er niets van de ikea, maar in onze slaapkamer wel. Een grote pax kast, die dingen vind ik echt heerlijk en die komt ook op de kamer van onze dochter. We hebben het wel gehad, allebei toen we het huis uitgingen, maar langzaam hebben we de dingen vervangen door wat we echt mooi vinden.
Ik vind het ook mooi spul en betaalbaar. Het moet je smaak ook maar zijn. Toch superknap de Zweed die het bedacht heeft. Er word altijd heerlijk geklaagd als er een meubel in elkaar gezet moet worden maar toch kopen we het met zijn allen steeds weer haha!
Van alles wat hier! Het grootste is toch wel de Hemnes ladenkast die we als commode voor dochter gebruiken, zo ideaal. Verder kaarsjes, plaids, een kussen voor logeetjes, bakjes, schaaltjes, kledingrollers...
Ik dacht eerst dat het wel mee viel, alleen wat accesoires.. Maar toen ik er echt over na ging denken.. Kasten, matrassen, gordijnen, en zelfs onze keuken. Haha! Ik vind het een heerlijke winkel, en hij zit bij ons praktisch om de hoek!
we hebben meer assesoires in huis en 2 lack tafeltjes ik denk dat veel mensen die tafeltjes wel hebben
Nee niks. Totaal mijn smaak niet,qua meubels, ik vind t echt lelijk. Bij anderen kan ik t wel leuk gecombineerd vinden, maar voor mezelf, nee dank je.
Kasten en bed van dochter. Kasten, salontafel huiskamer Linnenkasten slaapkamer Bekers, bestek, bordjes etc etc. Op kantoor ook alle kasten én de keuken. Dus... ja Hier ook Ikea om de hoek overigens, ik kom er regelmatig, maar maak er zeker geen dagje van. Winkel in, zoeken wat ik nodig heb en naar de kassa. Record is 10 minuten, van ingang tot uitgang, inclusief afrekenen (maar wel via kassa's naar binnen en magazijn in, anders moet je de hele winkel door )
in bijna alle kamers staan wel ikea kasten! pax kasten in onze slaapkamer + die van de oudste + in de woonkamer. In de kamer van de jongste komt er 1, zodra de commode daar uit is. Badkamer staat en hangt een kastje Verder volgens mij de Billy dvd/cd kastjes plastic bekers + bordjes voor de kinderen schemerlampje (bloem) voor de babykamer Blanda schalen om taarten in te bakken houten draaiplateau om m'n taarten op te decoreren fauteuiltje op de babykamer en dit zijn dan nog maar de dingen waar ik zo snel opkom aanvulling: oja, die lacktafeltjes + een kinderstoel niet te vergeten! + een kinderstoeltje + kinderkrukje