Lichte bruine afscheiding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kiera, 19 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Goedemiddag allemaal,

Gisterenavond ging ik naar het toilet. Bij het afvegen zag ik ineens donkerbruin slijmerig bloed op mijn wc papiertje zitten. Ik schrok eigenlijk best wel aangezien ik in mijn hele zwangerschap nog geen bloedingen of wat dan ook heb gehad. Vandaag was dit al bijna weg, dus ik denk dat het niet ernstig is geweest. Mijn man en ik hebben zaterdag wel gevreeƫn, dus ik dacht zelf dat het daarvan was. Had namelijk een wat brandend gevoel erna. Op dit moment ben ik 8,5 week zwanger. Het voelt allemaal wat schraal aan beneden. Moet ik me echt zorgen maken en zijn er meer vrouwen die dit hebben gehad?

Groetjes

2. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Ow nog iets woensdag moet ik voor het eerst naar de verloskundige en volgende week heb ik de eerste afspraak voor de echo. Kan niet wachten. Hoop dat het allemaal goed gaat met onze kleine spruit!!

3. Mickey18

Mickey18 Actief lid

4 mrt 2008
    149
    0
    0
    Ik heb precies hetzelfde gehad, vorige week zondag. Maandagochtend moest ik de gyn bellen voor iets anders, en heb het gelijk nagevraagd.
    Bruin bloedverlies is niet erg zei ze, zolang het niet helderrood wordt en je er erge krampen bij krijgt.
    Het is zo goed doorbloed dat er makkelijk een klein vaatje kan knappen. Bruin afscheiding is al oud bloed.
    Vrijdag heb ik m'n 2e echo (had bij 6wk3d een mooi kloppend hartje gezien), dus het is ook afwachten hier...
    Spannend allemaal he?
    Probeer je maar niet druk te maken, ik weet dat het makkelijker gezegd dan gedaan is!

4. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Hey Mickey,

Bedankt voor je reactie.
    Ik wilde vanmorgen de verloskundige bellen, maar ik was te laat. Belde net even over 12 en ze hebben assistentie tot 12 uur. Dus was wel blij dat het vanmiddag bijna geheel gestopt was. Het is onze 1e en dus erg spannend allemaal. Je hoort dat het vooral bij de 1e zwangerschap vaak mis gaat. We hebben het dus helemaal nog aan niemand verteld, maar willen het zaterdag toch gaan vertellen, omdat we met de kerstdagen bij de familie eten en het dus opvalt omdat ik nu sinds de zwangerschap geen alcohol meer drink.
    Heb ook vooral last van misselijkheid, af en toe banden pijn, winderigheid, gespannen borsten (pluspunt haha ze zijn al dik een cupmaat gegroeid) ;)

5. Koesje

Koesje Niet meer actief

Ik had dit ook en idd zolang het niet helderrood is en gepaard gaat met krampen hoef je je geen zorgen te maken.
    Ik ben 10 weken geleden bevallen van een prachtige zoon dus komt goed!
    Fijne zwangerschap!

6. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Hey Koesje,

Bedankt voor je reactie! Jij gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! ;)

7. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    Hoi hoi,

Als je iets verder op scrollt dan zie je dat ik daar ook een topic over heb geopend...en inderdaad niks aan de hand!;)ik heb het 1x een beetje gehad en tot nu toe, afkloppen natuurlijk, niet weer gehad...
    Gelukkig!

Dus geen reden om je zorgen over te maken...

8. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Hey miss,
    Ik had je verhaal even opgezocht.
    Lees dat het wel vaker voorkomt idd. We zijn ongeveer even ver zo te lezen. ;) Jij hebt geluk dat je vrijdag al een echo krijgt. Hier kon het niet eerder. Wel balen. Mooi kerstcadeau krijg je dan hoor.

Volgens mijn eigen berekeningen ben ik nu 9 weken.
    Aangezien ik mijn eisprong had gevoeld op 31 oktober. Kijken of ik gelijk heb met de echo. ;) Wie weet. Nou succes met je zwangerschap. :D

9. misa

misa Niet meer actief

Ik heb het gehad, helder rood bloed met krap 6 weken. Ook krampen erbij... Maar ben nu al 17,5 week zwanger!

Ik denk niet dat het van de seks komt, want dan moet het haast direct gebeurt zijn.

10. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Oke misa dat klinkt ernstiger. Hoef me dus niet echt zorgen te maken. ;) Succes verder met je zwangerschap.

11. Orwen

Orwen Actief lid

23 feb 2009
    397
    1
    0
    Hoi Kiera,

Ik heb het tijdens mijn vorige zwangerschap een paar keer gehad, tussen week 5 en week 9. Iedere keer een dag na het vrijen, oud bloed, behoorlijk weinig. Men zegt dat er een bloedvaatje bij de baarmoedermond gesprongen kan zijn. Het is nu beter doorbloedt en dat kan dan sneller gebeuren.

Proberen niet teveel zorgen te maken. Gelukkig heb je snel een echo. Succes!

12. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Hey Orwen,
    dank je wel voor je reactie. Ik ben zo ie zo al gerustgesteld, omdat het ik het maar heel even heb gehad. Vandaag ook geen bruine afscheiding gehad! ;)

Deel Deze Pagina