Mijn dochter van bijna 6 maanden oud heeft haar laatste flesje om 20:30 op. Ze heeft goed geslapen en opeens was het om 7:00 een drama, eerst lekker vrolijk en toen ze drinken kreeg krijsen. Toch naar mijn ouders gebracht met een leeg maagje . Maar mevrouw heeft nog steeds niks gedronken ze slaapt nu rustig tijdens het verschonen bleef ze slapen. Ik maak me echt zorgen. Ik ben bang dat ze uitdroogt gebeurt dit snel?
een keer een flesje overslaan kan geen kwaad.. blijft ze dit echter doen vandaag.. dan zou ik toch even contact opnemen met HA.. want een baby kan wel erg snel uitdrogen.. dus even afwachten wat ze met volgende voeding doet. slaapt ze normaal niet tijdens verschonen? maakt ze duffere indruk dan anders? dan zou ik nl eerder aan bel trekken
ik heb dit vorig week meegemaakt. De huisarts zei let op het mondje van je kindje de binnen kant moet vochtig aan blijven voelen. En traantjes zijn ook een teken dat er voldoende vocht is. Eventueel kan je met een pipetje water in haar mondje spuiten. Maar ze kunnen best zonder een voeding... als wij ziek zijn of niet lekker eten we ook minder. O ja en let op de plasluiers! Succes he