Langer moe na een drukke dag?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sylvia29, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    We hebben gisteren de verjaardag van mijn vriend gevierd, in het klein omdat hij met een schouder loopt waar die niet veel mee kan en ik dus met mijn rammelende oude lijf ;)

Maar dan begint zaterdag natuurlijk al het boodschappen doen en al die dingen, opruimen en schoonmaken want zo'n verjaardag geeft al genoeg troep.

Gisteren van twee tot tien in de week geweest, daarvoor taarten gebakken en hapjes klaar gemaakt en tussendoor bij schenken en nieuwe hapjes maken en serveren, dingen als de chocofondue kan je natuurlijk niet eerder klaar maken maar al met al is alles gelukt.

Ik was wel kapot en had zaterdag heel erg veel last van een rot gevoel in en om mijn buik, net alsof er een band om heen zat en was niet helemaal lekker zeg maar, kan er niet echt mijn vinger opleggen maar voelde echt rot.

Maar ok, nu is het maandag, moest nog wel wat dingen doen, opa werd vandaag opgenomen dus dat was wel even spanning.
    Maar de hele dag ben ik al moe, en dan ook echt doe je ogen dicht en je slaapt moe, ben zelfs om vijf uur even een uurtje op bed gaan liggen en werd om acht uur wakker!
    Stond een kop thee naast mijn bed en had een heel gesprek met mijn vriend gehad scheen :D
    Niks van gemerkt en ben echt vreselijk moe, zou nu ook zo weer kunnen slapen maar denk dat ik dan vannacht weer wakker lig en wil natuurlijk niet mijn hele dag en nacht ritme om gooien.

Is dit gewoon een dipdagje of kan je echt zo serieus moe zijn na zoiets simpels?

2. NoessePoes

NoessePoes Actief lid

8 mrt 2010
    430
    0
    0
    Hee meid,

Nou je kan idd echt moe worden hoor van zulke dingen... ik had dat rond die tijd ook al van de VK moest ik gewoon s'middags een uurtje plat gaan liggen voor meer energie te sparen.. die strakke band om je buik is een teken voor harde buiken en dat betekend echt dat je rustig aan moet doen!!
    Ik heb met 30 weken int ziekenhuis gelegen voor t ontwijken van harde buiken. Dus mijn buik bleef constant hard!!
    Je bent zwanger, je wordt dus zwaarder en de ene heeft daar meer last van als de andere je moet gewoon goed naar je lichaam luisteren en dat dus ook serieus nemen... ik zelf gooide er ok de pet naar maar zodra er iets gebeurd (bij mij dus dat ik int ziekenhuis terecht kwam) ga je wel meer nadenken... Ik wil niet dat door mijn schuld mijn kind veelste vroeg geboren wordt.. dus nu neem ik toch maar een uurtje smiddags om te rusten!!
    Sterkte meid!! en dat s'nachts wakker liggen dat heb ik nu ook maar ook als ik s'middags niet rust.

3. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Hoihoi,

Dank je wel voor je reactie, ik zat te twijfelen of dat nou een harde buik was, dus bedankt voor je reactie, het voelde echt heel erg rot aan en stond midden in de supermarkt aan het eind van de middag en zei ook tegen mijn vriend ik geloof dat ik naar huis wil.
    Het gevoel ging ook pas heel laat weg, wat ik ook deed.

Ik vind het altijd geweldig om flink uit te pakken met hapjes en taarten bakken, maar denk dat de spanning, ondanks het aanpassen van het feest, dan toch even te veel is geweest.
    Verder geen last meer van die strakke band gehad maar op dat moment voelde het eng.
    Dus ga dan zeker die tijd extra pakken qua rust, moet 26 mei naar de vk en zal het dan voor de zekerheid nog navragen en vragen wat ik er op zo'n moment aan kan doen.

Ik was ook in de avond inderdaad bang dat ik ongezond aan het doen was voor mijn baby, omdat het niet goed voelde...

4. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Weetje je moet jezelf ook niet te ver pushen :)
    het word steeds zwaarder en zwaarder.
    Ik ga nu al regelmatig lekker 's avonds even een uurtje of twee slapen na het eten.
    Ik had laatst een verjaardag (van iemand anders) en mijn oogleden hingen rond 11 uur al bijna dicht ;)
    en de volgende dag kapot!

5. essie1973

essie1973 Actief lid

14 dec 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken dit wel hoor! op de dag zelf denk je oohhh dat lukt allemaal wel, maar de dag erna ben je helemaal moe, en soms die dag erop ook!

Toevallig had ik afgelopen vrijdag de verjaardag van mijzelf en mijn zoon gevierd, de hele dag visite, eters erbij, s avonds tot een ur of 12, en er bleven 2 loges over die zondag naar huis gingen, wil je het geloven ik heb gisteren de hele dag op de bank gelegen, niet in bed, want net als jij ben ik bang dat ik dan s´nachts niet kan slapen.

Tja enigste is denk ik gewoon rustig aan doen, maar ja vrouwen he, t moet klaar en wel nu, en niemand anders kan het voor ons doen want we kunnen het zelf het allerbeste..;););)

Deel Deze Pagina