Dat is mij ook gebeurt. Ik heb het idee dat het nog niet goed zit maar man zegt dat het echt niet anders kan. De glasplaat lijkt nu een tikkeltje lager te zitten. Nu heeft mijn dochter melk over laten koken en is dat dus heerlijk tussen de platen gekomen. Maar ik twijfelde dus om het weer open te schroeven, ga het vanmiddag toch doen. Kan het niet aanzien
Bij mij kun je de binnenruit aan de scharnierkant gewoon los trekken en weer vast klikken. Staat hij mij in de gebruiksaanwijzing
Ik heb dit vandaag geprobeerd , maar na 45min was het water helemaal weg opgedroogd en kwamen er allemaal geluiden uit de oven van die bakplaat. Vond het een beetje eng dus ben gestopt Ik had best wel wat water in de bakplaat, dus ik vraag me af hoe het bij jou na 2 uur nog niet is verdampt.
Ik had dat perongeluk ook bij een plaat. Omdat ik wat anders was gaan doen en toen vergeten. Heb er toen gekookt water op gegooid. Nog even erin gelaten en na 5 minuten de oven uitgezet. En dan dus zodra genoeg afgekoeld, leeggegooid en afgeveegd. Was geen probleem gelukkig
Ik heb een grote diepe bakplaat, daar gaat flink wat liter water in. En ik heb halverwege nog wat water toegevoegd. Dus bij mij was het niet allemaal verdampt. Maar gewerkt heeft het ook echt niet!! Het enige wat ik nu in mijn bakplaat heb is een witte kalkrand waar het water stond
Mijn plaat is wel mooi schoon geworden. Die witte rand gaf ik ook maar dat kon je zo schoonmaken. Maar voor mijn wanden en bodem heeft het niets geholpen. Vooral de bodem van mijn oven heeft een paar erge vlekken, dus als iemand daar nog de gouden tip voor heeft?....
Kun je de bodem niet doen met zo een glas/verf krabbertje. Het ergste vuil en daarna inspuiten met iets van mr muscle?
Ja die witte rand kreeg ik makkelijk weggepoetst, maar d vlekken zijn er bij mij niet af gegaan. Ik heb met een pannensponsje (zo'n stalen sponsje met zeep) de bodem goed geboend. Toen waren bijna alle vlekken weg.
Omdat het fornuis in het zicht is. Oven doe je het deurtje dicht en niks meer te zien totdat je hem weer gebruikt en dan denkt ‘oh ja daar moet ik nog wat aan doen’