Hoi, Vandaag heb ik de eerste echo gehad bij 8 weken en 5 dagen. Het was al snel duidelijk dat er geen hartslag was. het kindje was qua grootte 8 weken en 4 dagen dus het is vandaag of gisteren mis gegaan. Morgen moet ik naar de gyn. om te kijken hoe nu verder. omdat ik bij 5 weken bloedverlies heb gehad en ik daarna 3 weken in spanning heb gezeten heb ik het liefste dat het zo snel mogelijk weg wordt gehaald. (sorry voor het taalgebruik). Vreselijk balen voor ons, morgen zijn we ook nog eens 14 jaar bij elkaar dus kl.te. Vind het zo raar om te zien dat ons kindje dus tot gisteren/vandaag heeft geleefd. Maar helaas. Liefs Anette
Wat verdrietig....heel veel sterkte. KAn me voorstellen dat je nu wil dat het voorbij is. Neem wel goed "afscheid" en blijf goed met elkaar praten.
Bedankt voor de reacties. het praten gaat prima, wij kunnen echt over alles praten dus das geen probleem. Net bij vriendin geweest en het verhaal gedaan en het is goed zo denk ik. Het is een ontzettende kl... dag en de komende dagen zullen ook nog wel even zo blijven maar ik heb goede hoop op de volgende keer en ik hoop echt dat die snel weer zal komen.
Dank je, het is echt heel raar maar ben vandaag niet meer zo misselijk als eerst, boterham smaakte heerlijk, ook iets wat ik niet meer ken. Voel me wel een beetje leeg van binnen en ik hoop eigenlijk ook dat alles nu heel snel gaat, je ziet er maar tegenaan te hikken. En nu voel ik vanalles (hoezo, dat zit tussen je oren?) Straks als ik weer terug ben laat ik meer weten
Heel veel sterkte, Meis. Mijn hart gaat naar je uit. En de tranen branden in mijn ogen. Vind het zo erg voor jullie.
Hallo allemaal Vandaag bij gyn geweest en die heeft als regel een week afwachten en anders terug. Gelukkig is het al wel begonnen dus ik hoop dat het snel doorzet nu. Voel me wel een beetje leeg en ben ontzettend moe. Vandaag hebben mijn vriend en ik ons verwend met een heeeel dik ijs (we zijn vandaag ook 14 jaar bij elkaar dus toch een heel klein feestje). En voor morgen heb ik carpaccio met bief gehaald... Dus hopelijk gaat het nu vrij snel en dan maar hopen op een tweede, goede zwangerschap. Omdat ik vrij snel zwanger ben geraakt vraag ik me af of dat het nu ook weer zo zal zijn (mijn gedachten gaan alle kanten op) Liefs Anette
Hoi Anette, Ik heb donderdag precies hetzelfde gehad. Ik zou 9 weken en 5 dagen zijn en het vruchtje was 8 weken en 2 dagen. Ik heb nu dinsdag een afspraak bij de verloskundige en als het goed is kan ik woensdag of donderdag gecuretteerd worden. Ik zie het zelf ook niet zitten om het 2 weken af te wachten tot het spontaan gebeurd. Ik wens je veel sterkte en hoop dat we snel weer zwanger zijn van hopelijk een gezond kindje