pff onze 1e optie was ...lenthe....maar ach ja als je zwanger bent...ga je veeel heeeeel veel twijfelen....nadenken over later...." tante lenthe...mag ik een snoepje?" pfff lastig....zou het kindje ook niet geplaagd worden met "hey zomer.'. ik ga nu weer twijfelen,want ik blijf het ook een lieve naam vinden. toen dacht ik romee (wel met een streepje er boven,maar weet niet waar die op de pc staat//hahah) afgekort miss later.."hey room?". en als kind "nee romee".zo het kind niet denken dat ik constant " nee roept? ha ha erg he ben ik? maar het is een mooie naam om te zeggen..en je schrijft het ook mooi! toen sylvie...ben bang dat het constant verward word met sylvia..dat vind ik niet zo leuk....deze stond nu op 1.maar ooooooow aan jullie reactie's te zien..zijn die andere 2 toch mooier! twijfel...twijfel hier.
Ik heb op Lenthe gestemd, Romee vind ik ook heel erg mooi!! Sylvie iets minder maar op zich ook wel een mooie lieve naam, alleen niet zo stoer en lief als de andere namen.
Lenthe vind ik helemaal niets sorry. Sylvie, denk meteen aan die enge Sylvia Meis (van der vaart tegenwoordig maar goed). Ik ga dus voor Romee! Ken ook een leuk meisje dat zo heet.
Sylvie is mooi! maar lenthe ook en romee ook! hihi zijn alle 3 schitterende namen ik zou denk voor sylvie hebben gekozen