tip voor je geboortekaartje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Marijke1985, 26 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijke1985

    Marijke1985 Fanatiek lid

    11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ik was afgelopen vrijdag op de beurs in de rai. en er stond daar een stand van www.geboortekaartjes.nl. Als je de geboortedatum van je kleine goed hebt en hij/zij wordt daadwerkelijk op die dag geboren dan krijg je een hele doos met je bestelde kaartjes GRATIS!!! :confused:

    Mijn moeder had dat voor mijn geboorte ook gedaan maar dan in de winkel zelf geloof ik ( bestond toen nog geen internet) en ja hoor ik was op de pcs deze dag geboren... me moeder blij :rolleyes: natuurlijk

    en ze hebben nog best leuke ook!

    DIKKE KUS Marijke
     
  2. Miekie

    Miekie Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Wij hebben de geboortekaartjes ook van die site besteld. We hebben ze blanco besteld en laten ze hier drukken. Er zitten idd heel originele bij die we hier bij de drukker niet konden krijgen.
    Je kunt online al die boeken bekijken, erg handig!
    Bevalt goed en goede service!!
     
  3. Marijke1985

    Marijke1985 Fanatiek lid

    11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    O ja en als je je kaartje voor 30 april besteld en je toetst de code NMB06 in krijg je ook nog eens 10% korting! :D
     
  4. Veraenroy

    Veraenroy Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    ik weet ook nog een leuk idee voor een babykaartje of een bedankje. Een collegatje van mij is deze week bevallen en had op www.flessenpost.nl flesjes besteld, en had daar een zelf getypt geboortje kaarje ingedaan en wat zand en schelpjes op de bodem. Ze hadden ook bij de drukkerij transparante stickers laten maken met de naam en de geboortedatum van de kleine. Ik vond dit een heel leuk idee en wilde dit graag met jullie delen.

    Groeten Vera
     
  5. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Dat is idd een heel leuk idee jah.
    Orgineel .. heb het nog nooit gehoord
     

Deel Deze Pagina