tip voor je zorgverzekering

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door binnabinna, 5 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik zou willen dat ik deze tip had gehad.
    dus daarom wil ik hem met jullie delen.

Als je namelijk in het ziekhuis wilt gaan bevalen zonder mediche indiekatie dan moet je daar en eigen bijdragen voor betalen van 350 euro.

en dit is met de kraamhulp ook zo daar heb je ook een eigen bijdragen van dat komt neer op 180 euro.

maar als je nou je zorgverzekering verhoogt.en dat gaat meestal om het hoogste a ene hoogste paket. en dat kost gemidelt dan 20 euro meer. maar dan krijg je dus alles vergoed.ook je eigen bijdrages. maar het nadeel is dat je dit alleen in januarie kan doen. dus als je nu optijd weet dat je zwanger bent. is het best handig om dat te regelen. want dat scheelt je een hoop geld.

groetjes sabrina

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Klopt, dat had ik ook gedaan met de verzekering. Kreeg ook zwangerschapsgym en een lactatiekundige vergoed. Mocht ik weer zwanger worden, dan zet ik mijn verzekering weer om (heb dit jaar een goedkoper pakket).

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Je kan dit dus alleen wel in het begin van het jaar doen.niet tussen door.

4. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Heb ik toen idd ook precies in Dec. doorgegeven voor Januari, was ik erg blij mee.

5. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ik ga het even opperen hier ;) thnx voor de tip!

6. Snuffie

Snuffie Actief lid

22 jun 2008
    141
    0
    0
    Mocht je samen met je vriend/man verzekerd zijn onder dezelfde polis, dan is je kind verzekerd met de hoogste verzekering van beide. Kijk dus ook even wat er voor je (toekomstige) kind wordt vergoed.

7. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Hnagt af van welke verzekering je hebt hoor. Ik ben al jaren top verzekerd omdat ik liever zekerheid wil dan achteraf zelf veel moeten betalen. Ik kreeg wel een hoop vergoedt van het ziekenhuis en de kraamzorg maar niet alles.

Deel Deze Pagina