Helaas ben ik een van die mensen die in de grap van de goedkope luieremmer met dure navulcassettes is getrapt maar ik kwam de volgende tip tegen (die mij al veel geld heeft bespaard) en ik wilde hem graag even met jullie delen: diaper genie refills « magnificentbliss Ik heb het zelf geprobeerd en het werkt dus prima! Dus als de cassette leeg is (oftewel zak op is) de cassette zelf gewoon laten zitten en een vuilniszak door de gaatjes wurmen. De eerste keer gaat het wat lastig maar als je een balpen oid gebruikt gaat het de volgende keer al makkelijker. Zorg wel dat je lange vuilniszakken gebruikt want als de zak te kort is zakt hij door het gewicht snel naar beneden. En van het geld dat je bespaart kun je natuurlijk een hoop andere leuke dingen doen/kopen
Wat een super goeie tip! Ik had heel slim een tweedehandse luieremmer van de Hema gekocht maar toen ik een cassette moest kopen schok ik inderdaad. 8 euro, en voor hoelang.. Haha Als deze op is ga ik het zekers proberen!
Gelijk de luier in de container weggooien: ga je voordeur uit, wacht op de lift, vier verdiepingen naar beneden, loop naar buiten, om de centrale hal heen, vijftig meter naar rechts, open de containerruimte en gooi de luier weg... Neuh greyhound, niet altijd ideaal. E bij mijn schoonouders staat de kliko in de volle zon, daar gaat elke luier in een plastic zakje (liefst zo'n geurzakje) anders is de stank niet te harden! Ik ben heel blij met mijn diaperchamp, die gebruikt 1 à 2 vuilniszakken per week, en is ook stankvrij (behalve dan even bij t wisselen ) een tweedehands diaperchamp op marktplaats kost drie à vier Hema navullingen
Hier gewoon zo'n simpele luieremmer van 6 euro, nooit last gehad van stank. Nu gebruiken we wasbare luiers, die gaan ook gewoonnin die luieremmer en na 3 dagen gaan ze in de was; alle kans dus om te stinken, maar nooit gebeurd.
Nooit een luieremmer gehad en ook nooit gemist Gelijk de vuilniszak in (wij ons moet alleen in 1 zak, aangezien wij geen kliko etc hebben) Vuilnisbak staat op het balkon, dus nooit stank.
Hier een tijdje zonder navulcassettes gedaan en dus een gewonen luieremmer gebruikt. Was niet ideaal met poepluiers... Bij de Kruidvat hebben ze heel vaak aanbiedingen van de cassettes en die haal ik dan ook altijd in de aanbieding!
En goedkoper ook niet altijd. Wij betalen hier per keer dat we de kliko aan straat zetten. Dus hier gaan alle luiers in de gratis zakken die gerecycled worden. Dat is pas goedkoop Maar voor diegene die wel de navulcassettes nodig hebben, goede tip