Ik wordt een beetje moe van een vriendin.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tweekids, 18 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Wist niet zo goed waar ik dit moest plaatsen, eind vorig jaar een fikse ruzie gehad over wel of niet inenten waarin zij mij eigenlijk finaal de grond in trapte omdat ik wel vaccineerde. Daarna eigenlijk nooit meer zo gegroeid als het was helaas. Inmiddels is zij mama van een heerlijk meisje van 6 weken oud. Nu is ze gestopt met bv omdat het aanleggen niet ging en ook ivm reflux nja moet ze zelf weten en nu geeft ze nutrilon gaan geven en nu krijg ik net aan appje dat ze helemaal onder de uitslag zit en dus gaat veranderen van voeding omdat ze al wel wist dat nutrilon vol troep zat , had vanochtend een appje gestuurd daar wordt helemaal niet op gereageerd. Nu gaat ze dus biologische voeding geven want dat is zoveel beter . Geen idee wat ik hiermee wil zeggen maar wordt er een beetje moe van :(
    Niet om een discussie op te wekken moet het gewoon even kwijt..

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik snap dat de ruzie over het vaccineren vervelend was maar ik snap het gedeelte over de voeding niet zo.. Waar word je precies moe van?

3. Senna84

Senna84 Actief lid

11 jan 2012
    443
    0
    0
    tja..... je bent het of je bent het niet zo'n type haha.....

Je kunt er weinig mee of er is wel aansluiting of niet. Ik zou het aankijken en anders lekker laten doodbloeden.

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Dat alles wat ik geef/ gegeven heb Nutrilon dus allemaal vol troep is echt dus slecht is voor je baby ;)

5. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

gewoon links laten liggen... komt over alsof ze alles beter weet, blegh!!

6. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Lekker laten lullen. Desnoods zeg je nog iets als "mijn kind wordt er in ieder geval prima groot mee, maar ik hoop voor je dat je natuurvoeding gaat bevallen" Zo van, ieder zn ding. En zo moet je ook maar denken..

7. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Ja dit heb ik ook gezegd, ze moet het ook compleet allemaal zelf weten ! Maar er is telkens wel wat :)

8. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    iedereen doet het anders en al helemaal als ze eenmaal moeder worden. Probeer het naast je te leggen, wat voor jou werkt hoeft niet voor haar te werken.

hier ook veel discussies gehad met vriendin en schoonmoeder over dingen die wij deden. Ook over enten, nou moet ik eerlijk toegeven dat ik inmiddels redelijk met hun stelling eens ben en wordt er hier behalven de menC niet meer geeint.

9. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Gezondheidsfreak-vriendin! Ik heb er ook eentje, maar die heeft geen kinderen en wil ze ook niet. Soms heeft ze echt wel goede adviezen, ze weet veel over voeding. Maar verder laat ze mij in m'n waarde. Jammer dat dat in jouw geval niet lukt. Misschien zou je het toch eens kunnen aankaarten en het dan benaderen vanuit jouw perspectief. Dat je zegt dat je het niet prettig vindt omdat haar opmerkingen insinueren dat jij het niet goed doet in haar ogen. Dat je elkaar graag in waarde laat en dat iedereen moet doen en laten wat hem/haar goeddunkt. Afhankelijk van haar reactie kun je beslissen of je nog wel overeenkomsten genoeg hebt om de vriendschap in stand te houden. En dat zou ik dan ook gewoon zeggen. Anders blijven dit soort dingen toch een beetje sudderen en ga je je alleen maar meer ergeren tot de bom weer barst. Probeer dat voor te zijn, je kunt je energie wel beter gebruiken lijkt me.

10. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bijzonder eigenlijk dat een anti-enter begint met Nutrilon. Direct biologisch was wel meer in character geweest... Of gewoon hard volhouden met BV. Maar zonder gekheid, wat voor het ene kindje wel werkt, werkt voor het andere juist helemaal niet, daar ben ik inmiddels wel achter na alle verhalen.

Vervelend voor jou lijkt me dat het overkomt alsof jij het fout doet. Ieder z'n eigen pad toch?

Deel Deze Pagina