wij hadden de box in de kamer staan vanaf januari. (was in maart uitgerekend) ook elke keer in de box toen balonnen erin gedaan en als ze knapten was dat eingelijk alleen maar grappig. maar vanaf dat mijn dochter geboren is kwamen ze er nooit meer in.das haar plekje. de kinderwagen was echter een ander verhaal. ik had de regenhoes erover en een kleed erover heen. loop ik langs de kinderwagen hoor ik weer geknor. waren ze onder het kleed gekropen en door het gat van de hoes.elke keer weer helemaal woest als ze erin lagen. na menig keer flink in het nekvel pakken hebben ze het eindelijk afgeleerd
in juli 2008 had ik de box al in de kamer staan , op 18 oktober 2008 ben ik bevallen van esmee . heb 2 poezen , gaan steeds maar weer in de box ! in de eetstoel , over waar je op of in kunnen liggen van esmee , maar heb van alles al geprobeert , eindelijk gaat het beter, een ballon in de eetstoel , een knuffel tegrote van de box erop .. maar als ze een gaatje zien , zitten ze er gelijk er weer in ! onderstenen !!! over 14 dagen wordt esmee 1 jaar !
We hebben 3 katten, waarvan 1 een maine coon. Maine coons zijn meestal dol op water (hem wassen is ook geen probleem), maar een waterspuitje vind hij toch niet echt leuk. Hoef hem tegenwoordig alleen maar te laten zien en hij schiet weg. S'nachts zitten de katten in de bijkeuken, waar ze alles hebben en door het waterspuitje gaan ze er niet meer in. Helaas kan ik de maine coon nog niet uit de kinderwagen houden:x in zun nekvel pakken heeft geen zin, hij is erg hard leers. Valt het jullie ook op dat de katten meestal iets doen wat niet mag als je de kleine in je armen heb?
haha ja wish, en als ik heel boos ben krijgt de kat ook wel een schop na (alleen raak ik haar nooit haha) zou het liggen onze roots?? lompe boeren? hahahaha
Hier ook een Maine Coon en een Noorse Boskat, de Boskat is helemaal dol op water maar de Coon juist weer niet. En hoevaak ik ze in het nekvel pak (ja dat gebeurt hier ook hoor), als wij weg zijn gaat meneer de Boskat er heerlijk in liggen. Nu ligt ie in een soort hangmat idee op het hoeslaken die over de box gespannen is. Ze gaan er gelukkig nooit in liggen als Manouk erin ligt, maar hebben wel eens een nageltje in haar handje gezet toen ze nog maar een paar weekjes oud was.. T is nogal een hyper kind en die handjes zwaaien zoooo leuk, net speelgoed.... Na mijn woedeaanval is dat gelukkig niet meer voorgekomen! Een klamboe zou ik zelf weer niet zo snel doen omdat ik bang zou zijn dat ze hem naar binnen zou trekken... Op de kinderwagenbak ligt hier standaad ook de regenhoes en de regenhoes van het zitje. Maar ik leg ze helemaal plat, zodat ze niet zo makkelijk door de opening kunnen. Katten.....
Hier werkten de ballonnen erg goed. De wieg, kinderwagen en box lagen compleet vol met ballonnen. Dus als ze er probeerden te gaan liggen, werd hun haar helemaal statisch. Vonden ze niet fijn en dat werkte dus ontzettend goed. Dat was bijna 2 jaar geleden. Inmiddels staat de box alweer een tijdje op voor nummer 2 en de katten laten het nog seeds om er in te gaan liggen.