Ik had een enorm stuk karton over en dacht; daar kunnen we wel wat leuks mee. Mijn dochter mocht verven, op haar voeten, benen en handen. Vervolgens heeft ze (op het karton) door de verf gestampt en gesprongen Wat was het leuk! Een echte aanrader, lekker kliederen mag heus wel eens toch?
Haha leuk foto's? wil het reslutaat wel even zien Mijn zoon en ik hadden ook zo'n lol vanochtend, had een rol behang en heb dit uitgerold en hij moest er op liggen en heb hem dus overgetrokken op het behang en uitgeknipt. Hij hangt nu dus aan de deur op behang haha (nieuwe versie van achter het behang plakken ) mijn zoon had dikke lol. Toen zou hij mama wel even overtrekken... dus ik liggen en hij met een potlood om mij heen, maar mama paste er niet op hahaha. dat we hadden een armloze mama. Hij is nu bezig zijn evenbeeld op behang te versieren met allemaal knutseltjes en knipseltjes
leuk zeg ! Maar waar heb je dat dan gedaan vraag ik me af? Als ik dat hier zou doen zou mijn hele huis onder de verf zitten ben ik bang.. Wel leuk deze ideetjes mijn dochtertje is nu al dol op knutselen en verven/ tekenen/ kleien etc..