dagcurve

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door joanita, 9 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hallo allemaal,
    heb vandaag een bloedsuiker dagcurve,
    heb me eerst prik al gehad nog 3 te gaan,
    zijn er nog meer die moesten vandaag?
    hoe voel je je erbij

ik heb last van tintelende handen en voeten, duizelig , zou vandaag een dagje therapeutisch gaan werken van half 12 tot half 3 maar heb afgebeld, durf het niet aan
    dus blijf vandaag dagje thuis en ga morgen weer proberen.

liefs joanita

2. Niet meer actief

Ik heb dit wel bij een eerdere zwangerschap gehad, die dag prikken en vond het vreselijk lang duren.
    Was voor mij ook niet echt makkelijk om tussendoor naar huis te gaan :S

Hopelijk kom je je dag goed door en komt er niets geks uit!

Tja, en je klachten, erg vervelend he!
    Ik vertelde al eerder dat ik deze klachten ook heb, alleen dan geen tintelende voeten, alleen mijn vingers met vlagen.
    Vanmiddag moet ik terug komen bij de gyn... erg zenuwachtig weer, omdat ik van het weekend ook wat bloedverlies heb gehad en gisteren echt zoooo ziek ben geweest!

Niet dat je dus veel aan me hebt, maar ik wilde je wel even een hart onder de riem steken door je sterkte te wensen en hopelijk gaan je klachten snel verbeteren!
    veel liefs van Dommeltje

3. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hahaha ik heb wel naar je geluisterd hoor,
    heb de huisartsenpost gebeld en moest langs komen, sorry had ik niet opgeschreven hahahha, me bloeddruk was goed maar me suiker was wat aan de lage kant voor de avond, dus kreeg een dextrotje en toen ging het weer,
    als het weer kwam moest ik contact opnemen met me verloskundige,
    moet nog bellen met verloskundige vandaag maar kan met niet dringende zaken, nou weet ik niet of dit heel erg dringend is,
    liefs
    en bedankt
    kus joa

4. Niet meer actief

En...heb je nog gebeld?
    Bij mij is uit bloedonderzoek niks naar voren gekomen en is het waarschijnlijk gewoon het wennen aan extra bloed, hormonen etc.
    Niet plotseling bewegen, kleine hapjes tussendoor eten en op tijd wat rust nemen is het advies.

Was het meegevallen met suiker prikken?
    Wanneer heb je de uitslag?

Bij mij was gelukkig ook alles goed, ons kleintje was goed gegroeid en het hartje liep als een treintje!
    Heerlijk gevoel is dat!

Nou, succes en hopelijk is alles goed bij je!

Veel liefs terug
    Dommel

5. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    heyey,

de dagcurve is meegevallen hoor, hahaha
    uitslag kan ik vrijdag opvragen maar als er echt bijzonderheden zijn wordt ik door de verloskundige ook gewoon gebeld,
    gister heb ik teveel gedaan en heb vandaag een *** dag, kan bijna niet lopen, gister had ik lakkage dus heel me keuken en kelder stond onder water, ja en dat moest weg van mij anders stond ook me wonkamer vol nee dankje,
    dus kan nu bijna niet lopen, maarja gatoch een uurtje werken vandaag alleen de pillen delen (therapeutisch).
    en mensen helpen met eten die het niet zelf kunnen.

achjah, me bloeddruk was wat aan de lage kant gister, en moest vanmorgen nog ene keer laten meten en vanmorgen was hij weer goed,
    dusjah

maar goed met jou vandaag alles goed?
    liefs joa

6. Niet meer actief

Jeetje, das nog eens pech hebben, kan je juist nu zo goed gebruiken ook, wateroverlast (duhhh)

Jouw bloeddruk schommelt dus ook aardig, herkenbaar :)
    Zolang het niet problematisch is is het goed toch... dan maar een dextrootje extra hihihi

Goed van je dat je weer wat gaat werken, ik heb me vanmorgen ook naar mijn werk gesleept en om 11 uur was ik zo beroerd dat ik naar huis ben gegaan... morgen weer nieuwe poging. (ik werk 3 ochtenden, dus dat is te doen)

Ik had net ook een vraag gepost, ik wordt nu met de dag beroerder en koken is een drama, maar als het op tafel staat kan ik heerlijk smullen van het avondeten, zo raar!
    Verder ben ik de hele dag super misselijk!

Maar we weten waar we het voor doen, en dat maakt voor mij in ieder geval veel goed.

Hoop dat de pijn niet teveel gaat overheersen en dat je je uurtje werk rustig kan volmaken vandaag.

Knuffel van mij

Deel Deze Pagina