Tip voor meiden die ook zo misselijk zijn als ik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sila24, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ik ben zonet naar de mc geweest en die hamburgers en vette patat ging er echt makkelijk in :D:D:D Voor het eerst sinds ik zo misselijk ben , heb ik lekker vol maagje nu :D:D:D Ik raad het iedereen aan die zo misselijk is en niks kan eten net als mij:D:D

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Verplaatst naar: zwangerschap.
    Elmo

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Ha ha,

herkenbaar van vorig jaar

Pizza, patat en hamburgers

En verder kotsmisselijk.

Fijne zwangerschap verder

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

haha bosi , ik hoop niet dat ik nu dagelijks naar de mac moet want dan groei ik wel hahahahh maar was lekker dat wel:p

5. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Wat bij mij goed hielp waren gembercapsules van Arkocaps! Helemaal homeopatisch, dus kan geen kwaad. Nam er 's morgens voor het ontbijt 2 en voor het avondeten 2 en ik merkte gelijk verschil als ik ze vergat te nemen. Wellicht is dat ook nog de moeite waard om te proberen? :)

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

nou ik hoef het niet te proberen krijg gegarandeerd diaree ervan.

leuk hoor zwanger zijn maar mijn god mijn darmen kunnen nergens maar tegen.

7. Sila24

Sila24 Niet meer actief

NEN kan ik die capsules overal halen? bij de DA bijvoorbeeld?? en neemt dat gelijk de misselijkheid weg??

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ amfy, hier in het begin ook darmen gehad waar geen peil op te trekken was. Gember staat bekend om een maagversterkende werking, misschien helpt dat ook wat voor je darmen?

@ hamis, ik denk niet bij DA omdat het homeopatisch is. Mijn vriend heeft het bij een soortgelijke winkel gehaald als de Tuinen, maar weet ff niet hoe die heet. Lijkt ook niet een winkel van een keten zeg maar. Maar je kunt ze ook via internet bestellen, dus wellicht is dat een optie als je ze niet kunt vinden? Ik merkte na de 1e 2 pillen al snel verlichting ja! Dus was mijn lief erg dankbaar dat hij ze had gehaald :)

9. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

O, nou, de MAC is het eerste wat er bij mij weer uitkomt!
    Maar als het voor jou werkt!

10. Marije1981

Marije1981 Actief lid

21 jun 2008
    105
    0
    0
    Fotograaf - Fine art en trouwfotografie
    Zwolle
    Pff heb medelijden met jullie ik ben er gelukkig net vanaf.

bij mij hielp :

de hele dag door eten
    een zout dropje eten om het gevoel te onderdrukken
    emesafene (van de dokter)

sterkte ermee!

11. jantine24

jantine24 Lid

19 mei 2010
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die capsules werken super ik was ook zo misselijk ben met de gembercapsules begonnen en het werkt echt, bij da kun je ze zo halen hoor. Ik merk al gelijk als ik ze niet op heb

Groetjes

12. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ jantine, dat had ik hier dus ook als ik een dosis vergat. Gelijk te merken! En ik merkte ook al gelijk verschil nadat ik de eerste dosis op had. Wat een opluchting was dat, dat ik weer normaal kon bewegen zonder bang te zijn om over te geven..

13. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Dat had ik bij de eerste ook! Kotsmisselijk maar de patat en kroketten gingen er prima in. De rest hield ik gewoon niet binnen, geen idee waar dat aan ligt.
    Maar let wel op de kilo's! Ik ben mede daardoor 30 kilo aangekomen... Deze zwangerschap gelukkig niet misselijk en kan dus gewoon gezond eten, kom ook bijna niet aan. Dus probeer het te beperken.

14. triesie83

triesie83 Actief lid

1 nov 2010
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik merk ook dat als ik misselijk ben, dat eten helpt... :D

15. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

het word hier eindelijk wat minder (en hopelijk blijft dat ook zo) maar heel vet eten hielp niet echt. eigenlijk hielp het beste niet eten hier. Bij de eerste zwangerschap hielp idd vetter eten en de hele dag kleine beetjes eten, nu is dat dus anders.

Heb nu een nieuw ritme dat ik pas vanaf half 12 s middags eet. (ging ik s morgens eten maakte niet uit wat moest ik overgeven of werd alleen maar misselijker) en dan pas avondeten. Dat helpt voor mij het beste. En 2x per dag Emesafene slikken

Deel Deze Pagina