Ik heb alleen nog maar die bh's ze zitten heerlijk en zijn niet duur. Kan ze alleen nu niet meer aan want ze vallen uit het mandje. Maar het staat heel mooi, ik vind het een aanrader!
Ik heb ze ook echt super maar man wat een tegenvaller als je je bh 's avonds uit doet en je toevallig voor de spiegel staat hahahaha
hihi nee dat moet je dan niet doen dat heb ik ook maar hier echt leeg gelopen zakjes na het vele afvallen... voel me dan ineens heel oud als ik dan kijk
Waar is de "vind ik leuk"button!!! ik heb de maximizers van Hunkemollers, ik kan niet meer zonder! Van H&M zijn vergelijkbaar met die van Hunkemoller?? Dan ga ik even inslaan, met mijn mini 75b wil ik ook een "bilspleet"....
Hmm ik wil niet perse een spleetje maar gewoon mooie volle borsten onder tekende kleding. Push up vind ik vaak beetje nep en ordi er uit zien.. Of heb ik het mis? Kunnen jullie online link plaatsen?
Ik heb de super push up van de new yorker en ik ben verliefd op die bh! Ik heb 75b en met die bh ineens een echt decolleté (spleetje)