Controleer jij de telefoon, mail, post etc van je man?

Discussie in 'De lounge' gestart door kippiekip, 4 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Controleer jij je man?

1. Ja, want .....

2. Nee, want ....

3. Anders....

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

n.a.v. een ander topic ben ik nu toch wel erg nieuwschierig.

Controleer jij wel eens de telefoon, mail, post of wat dan ook van je man?

En zo ja waarom?

Ik doe het zelf dus echt niet, ik vertrouw mijn man en heb absoluut geen reden om dat te controleren.

Ik zal dr een poll bij doen.

2. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Nee, wel gedaan in de begin periode van onze relatie maar dat kwam door mijn slechte ervaringen met relaties ;) (wil het daarmee niet goed praten hoor) hij hoeft toen wel duidelijk gemaakt dat hij het niet prettig vind, daarna ook niet meer gedaan.

3. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Nee, want ik vertrouw hem honderd procent en hij doet nooit geheimzinnig als ik bijv. in zijn telefoon zit

4. mol81

mol81 Niet meer actief

Nee, ik zou niet weten waarom.

5. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nee echt geen behoefte aan.
    Ik dwing 'm namelijk niet om bij me te zijn, dat doet ie nog steeds uit vrije wil;)

6. mama013

mama013 Actief lid

19 jun 2012
    322
    0
    16
    T-013
    Nee! Ik heb ook geen reden om dat te doen.

7. Jel

Jel Niet meer actief

Aan zijn mobiel zit ik eigenlijk nooit, maar hijzelf ook niet. En ik vertrouw hem ook. :)

Qua post: ik maak het vaak open als er post komt. Niet omdat ik hem niet vertrouw, maar dat is gewoon gewoonte. Nu krijgen we ook niet veel bijzondere post. Maar we zijn getrouwd en al zijn post is ook mijn post.... Vandaar! (Vaak zijn het toch maar rekeningen en zo...)

Mails van hem lees ik niet. Het zijn ook voornamelijk mailtjes van zijn werk. En uit zichzelf mailt hij niet snel iemand, tenzij het iets zakelijks is of zo...

8. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Aangezien ik geen partner heb is het antwoord nee ;)

Maar toen ik nog samen was met mijn ex heb ik het wel gedaan. Ik voelde dat er iets niet klopte en hij ontkende natuurlijk. Mijn gevoel had gelijk.

Normaal gesproken zou ik zoiets niet zo maar doen maar in dit geval dus wel.

9. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Whahah kippiekip, nu ben ik ook wel nieuwsgierig.

Ik doe het niet meer, maar heb het eerlijk gezegd wel gedaan.
    Natuurlijk wil ik het niet goedpraten, maar ik kan wel vertellen waarom ik wantrouwig was:
    Een paar jaar geleden kwam ik er per toeval achter dat m'n vriend (dus niet mijn man) achter m'n rug om aan andere meisjes vroeg om hun lichaam te mogen bekijken. Dat viel bij mij niet in goede aarde.
    En in het begin van onze relatie heeft mijn man ook nogal wat dingen geflikt waardoor mijn vertrouwen in hem ergens rond het vriespunt lag.

Inmiddels vertrouw ik hem weer helemaal hoor. Maar dat heeft wel even geduurd.

Dus, controleer ik hem? Nee.
    HEB ik hem gecontroleerd? Ja.

Hij is overigens geen type dat er mee zit, hij heeft duidelijk gezegd dat het hem niets boeit. Al maakt dat het niet netter natuurlijk haha.

10. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Bijna niet... soms laat ik me wel eens gek maken door mijn eigen gedachtes... dit ivm mijn verleden.

Maar dat heeft dus meer met mij te maken dan met hem.. want hij is absoluut de meest betrouwbare man die ik ooit ben tegen gekomen.

Hij heeft er trouwens ook helemaal geen moeite mee.. hij verteld me vaak alles dus ach ;)

11. marietje85

marietje85 Bekend lid

2 aug 2010
    675
    1
    18
    NULL
    NULL
    Er valt hier niet heel veel te controleren.
    Mail is hetzelfde als die van mij. Post maak ik open als ik het uit de bus haal maar dat is andersom ook zo. Degene die de post pakt maakt alles open.
    Ik speel soms wel eens een spelletje op zijn telefoon maar kijk dan niet in zijn berichten zou ook niet weten waarom ik dat zou moeten doen.

12. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik heb gekozen voor anders:
    Ik controleer zijn mail/SMS'jes niet, maar ik maak wel zijn post open en check af en toe zijn FB of hij nog privéberichten heeft. Simpelweg omdat hij te laks is om dat zelf te doen en er dan niets van terecht komt.

SMS'jes, mailtjes gericht bekijken: nee. Ik heb zijn wachtwoord omdat hij me soms vraagt iets in zijn inbox te checken (maar vergeet hem steeds), zelfde met SMS'jes als zijn mobiel op tafel ligt en mijn schoonbroertje weer eens SMS't.
    Hij doet er dus niet echt geheimzinnig over en andersom ook niet. Als ik iets wil weten kan ik hem dat vragen, hoef daar heus niet sneaky voor te doen. Als hij zijn mobiel en wachtwoord openlijk laat slingeren zal er ook vast niets raars in staan.

13. mimi83

mimi83 Niet meer actief

nee, geen behoefte aan. vertrouw hem 100%

al maak ik wel de post open trouwens, maar dat is omdat het toch voor ons samen is. is het echt iets speciaal voor hem laat ik het liggen voor hem. maar post van de zorgverz ofzo. maak ik gewoon open.

14. ecl

ecl Niet meer actief

Ja zijn post sowieso, maar daar heeft hij zelf toestemming voor gegeven. Hij opent het zelf namelijk niet, dus na wat aanmaningen hebben we dit samen besloten.

Zijn tel en mail, nee dat doe ik niet.
    Heb ik in een donker verleden wel een paar x gedaan.
    Er wat toen van mijn kant, met goede reden geen vertrouwe.

15. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Nee, interesseert me niets, ik vertrouw hem.

16. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Oh ja, post open ik wel altijd omdat 99% van de brieven voor ons beiden bestemd is. En de meeste hippe dingen gaan tegenwoordig digitaal, dus een geheime liefdesverklaring aan hem zal echt niet per post bezorgd worden. :)

17. Bika

Bika Niet meer actief

Niet zo zeer controleren, maar beide onze mail komt op beide onze telefoons binnen. En als mijn telefoon piept heeft hij vaak al gelezen wat er geappt is en andersom ook geregeld. We hebben geen geheimen en vertrouwen elkaar dus ook met onze telefoons en email toe. Zelfde met bijv facebook, als hij in mijn account wil kan hij dat en mag hij dat zonder vragen hoor, geen probleem.

Heb ik zo wel eens iets ontdekt waar ik niet blij mee was? Natuurlijk, daar wordt dan ook gewoon over gesproken. Nou gaat het bij ons meer om zijn eeuwige marktplaats aankopen die hij blijft doen maar toch.

18. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    De post open ik ongeacht of er mijn naam of zijn naam boven staat.
    Z'n mail loop ik na omdat hij niet in die box kijkt of pas na 'n maand ofzo. Z'n telefoon heb ik nog nooit in gekeken.
    Hier dus niet om te controleren, maar om het bij te houden.

19. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.659
    1.419
    113
    Ik open alle,post dus ook die van hem tenzij ik al bij voorbaat weet dat het reclame is dan gooi ik het direct weg.
    Mail check ik geregeld voor hem, hij heeft naast zijn fulltime baan ook een eigen bedrijf en ik check dus een paar keer per dag zijn mail om te kijken of er wat bijzonders tussen zit ;).
    Telefoon nee hij weet amper hoe het werkt dus tja ik controleer niks maar zo werkt het gewoon bij ons :)

20. rums

rums Niet meer actief

Lieve hemel nee! Totaal geen reden toe...

Deel Deze Pagina