In mijn album zie je een hele mooie knalpositieve test ... die is dus van de Jumbo eigen merk zwangerschapstest! Ik heb maandag met dezelfde opgevangen urine 1 test gedaan van de Jumbo en 1 van het KV 2 voor 5 euro. Liet de KV een hele lichte streep zien (zie album), maar de Jumbo liet een enorm duidelijke zien! Dit is zoals ik het dus zie een hele gevoelige test en bij mij dus veeel gevoeliger als de KV! Volgens mij kost hij 6 nog wat .. dus ook niet eens duur! Er staat op HTP (volgens mij iets van huisapotheek) en het doosje is wit met blauw
Gefeliciteerd!! Maaruh... hier bij de Jumbo hebben ze geen zw testen Toevallig heb er eens naar gevraagd...
Hoi Hoi, Die testen hebben ze ook hier in de supermarkt sdb en c1000 en het is volgens mij ook gewoon dezelfde als van de Etos. Gevoelig zijn ze zeer zeker, ik teste heel licht positief echt net na mijn ovulatie. Lief dat je het even hier plaatst heel toevallig heb ik deze maand ook die testen gedaan, maar dan van sdb en c1000 en Etos had dezelfde alleen andere doosje
Er staat in mijn album een foto van 2 kruidvattesten, 1tje van clearblue en 2 foto's van die "jumbo" test!