hey meiden, Ik heb gister middag een kruidvat 2v5 test gedaan 1 dag voor nod, Dacht eerst dat hij negatief was na 2 min kijken en heb hem weggelegd vervolgens na een half uur heb ik hem nog eens goed bekeken en zag een heel licht streepje wat je met een beetje draaien in het licht kon zien, wel zo dat mijn man het ook kon zien. Vandaag mocht ik echt testen en heb dat ook gedaan met dezelfde soort test en nu verscheen er binnen de 5min afleestijd een 2e streepje, niet zo donker als de controle streep maar was beter te zien dan gistermiddag en hij was net zo dik als de controle streep en ook een beetje paars achtig. Heb hem geprobeerd op de foto te krijgen maar dan is het niet te zien. Zou ik dit kunnen zien als positief? Heb vorige maand ook zo'n test gedaan en die bleef spierwit op de controle streep na. Nu heb ik ook nog cb digitaal met indicator liggen zou ik die morgenochtend al kunnen doen of nog even een paar dagen wachten?
ik heb met kruidvat 2 voor 5 euro testen nog nooit vals positief getest....dus ik denk dat het wel goed zit..... spannend hoor...
Alvast een voorzichtige felicitatie en ik zou idd morgen de CB doen. Die is vast ook positief. Succes!
oke dus ik zou morgen ochtend al die cb kunnen doen? heeft die niet wat meer hcg nodig het is die met indicator.?
Morgenochtend ben je officieel 1 dag overtijd, dus het kan zeker weten. De kv 2 voor 5,- zijn erg betrouwbaar, dus ik denk dat het raak is meis! Spannend!
De digitale met indicator heeft naar mijn weten iets meer HCG nodig, zou daar nog even mee wachten. Vooral ook omdat je KV test niet zo heel donker is. Maar een streep is een streep Liefs
dacht ik idd zelf ook dat ie iets meet hcg nodig heeft, zat te denken aan vrijdagochtend ofzo want een vrijdagmiddag gaan we een weekend weg dus dan wil ik wel zeker weten of ik ook echt zwanger ben.
De digitale clearblue met indicator, kan je al vanaf 4 dagen voor je nod doen, dus die heeft niet meer hcg nodig. Had er zelf namelijk ook al 3 dagen voor nod posi mee getest. Succes meid!!
ohh nou ga ik weer twijfelen, ik denk dat ik het maar doe morgen ochtend en als hij dan niet zwanger aangeeft haal ik wel weer de normale om te kijken of er een weer streepje verschijnt en als dat zo zou zijn mag ik er toch wel vanuit gaan dat ik zwanger ben toch?
ik teste 4 dgn voor nod pos met cb digi met indicator,na dat ik een vaag streepje had op de kv test.dus kan wel degelijk hoorsucces
ohhh nou dat is wat ik ook heb, een vaag streepje dus dan moet het zeker kunnen! kan niet wachten!! Bedankt!
dus gelijk morgen een test halen hoor!!!!en laat het even weten,want we zijn allemaal nieuwschierig hier groetjes erica
ik hoef hem niet te halen heb hem al liggen haha. Dus ga ik lekker op tijd slapen dat is het gauw morgenochtend!
Ik had een heel vaag lijntje met de KV 2v5 en zelfs een positieve digitale ( zonderindicator) van CB. En die heeft normaal gezien meer HCG nodig dan die met indicator.
Ik had ook eerst een licht streepje met de kv test 5 dagen voor nod, toen volgende dag met digitale clearblue 4 (hierboven fout getypt) dagen voor nod! Ben benieuwd... ik duim voor je!!
Nou meiden, Vanmorgen getest en ZWANGER alleen bij het afvegen had ik een beetje helder doorzichtig bloedverlies slijmachtig maar heb totaal geen kramp ofzo zou dit een innestelings bloeding kunnen zijn?