Ik ben op zoek naar van die opbergmandjes. In het lime groen of aqua blauw. Die zoekt een vriendin van me voor in de commode? ze heeft alleen paar grote nodig en paar kleine mandjes. Wie weet waar die te koop zijn? En beetje betaalbaar. De ikea had niet de goede maten dus die valt al af Dus wie weet waar ze de mandjes ook hebben?
kwantum had ze niet in de goede maten en kleur, leen bakker was ook niks zei ze en de hema ga ik nu even doorgeven
baby speciaal zaken vond ze het te duur. Ze heeft namelijk 9 kleine mandjes nodig en daar waren ze al 9,95 per stuk. En 3 grote en die waren 17,95 per stuk... XENOS jaaa inderdaad een goede las er net even overheen
Hema heeft ze niet altijd. En ligt ook de grote van de hema. De groet hema's hebben die meestal wel maar de kleinere vestigingen vaak niet of een enkele keer.
jaah ze is geslaagd bij de xenos bij het alexandrium in rotterdam erg grote xenos daar super bedankt allemaal... vragen of deze op slot mag
Toen ik een tijdje terug bij de trendhopper was hadden ze daar ook veel verschillende kleuren en maten. Ik weet alleen niet of ze die altijd hebben.