Wat vinden jullie van dit kraamkado?

Discussie in 'De lounge' gestart door Bubblez, 23 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik hoorde vanmorgen vroeg dat mijn lieve vriendin is bevallen van een prachtige zoon!!

Nu heb ik haar al 2 kadootjes gegeven voor de kleine en wou ik als kraamkado 2 andere dingen geven..

Mijn idee is om haar een 'bon' te geven om iets leuks met mij te gaan doen, iets wat ze zelf wil.. Een chocolade workshop of massageworkshop, zeg het maar! alles mag..

Maar om de man niet te vergeten maak ik dan een bon om mijzelf aan te bieden als oppas voor een avondje zodat zij lekker kunnen eten ergens of naar de film e.d..
    Ze kunnen de bon elk moment inleveren en dan regel ik dat;)

Wat vinden jullie hiervan? Zouden jullie hier blij mee zijn?

2. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Ik zou het wel leuk vinden, maar niet in de "prille" periode icm borstvoeding. Geloof dat ik na een half jaar pas echt zin had om er echt op uit te gaan. En dan kind bij onze ouders..
    Zou het eerder aanbieden als ze bijvoorbeeld jarig zijn ofzo.
    Een moeder laat haar pasgeborene niet graag alleen ;)

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Het mag ook best nog even duren..:p

Of hebben jullie een ander idee voor moeder en vader?

4. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Oh het maakt ook wel verschil of het hun eerste kind is.
    Met tweede en meer wordt je vaak wat makkelijker! Is mijn eigen ervaring..

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Hartstikke leuk idee.
    Kreeg ik ook na mijn bevalling van de oudste, een sauna kadobon voor mij en mijn man en een bon voor oppassen.
    Hebben wij al vrij snel gebruik van gemaakt :D

6. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Eerste kind?

Luiers, stapels luiers, daar waren wij blij mee!
    Vooral met onze tweeling!
    Kraambezoekers vonden het maar saai, maar namen met elk cadeau toch een pak mee..

7. henkie24

henkie24 Niet meer actief

eerlijk? beetje te vroeg. ik ben daar de eerste maanden helemaal niet mee bezig met avondjes met mn man. maar wie ben ik?

8. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Nou een pak pampers kan altijd;) Alleen ik wil dus iets speciaals voor de moeder doen en iets waar beide ouders iets aan hebben.. Het is hun eerste kindje inderdaad:)

Meer meningen zijn welkom!

9. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik zou het 2 supercadeautjes vinden.

10. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Ik vind het een lief kado!! Al zou ik er wel duidelijk bijzeggen dat die bon over een halfjaar ook nog geldig is zodat ze zich niet verplicht voelen om snel weg te gaan zonder de kleine. Daar zou ik nu ook nog niet aan moeten denken.

11. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Van mij part duurt het 2 jaar;;) het gaat meer om het idee, dat ze weten dat ik ze een heerlijk avondje gun en dan super goed voor hun kleintje ga zorgen:)

Ga het wel doen, een andere zwangere vriendin vind het ook geweldig dus denk dat zij het ook leuk vind;)

12. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    +1. Erg leuk en lief.

13. Nureen

Nureen Actief lid

12 mei 2010
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    Superleuk!

Ik zou er heel snel gebruik van maken en zeker geen half jaar of zelfs 2 jaar wachten.....;)

14. Kerszje

Kerszje Niet meer actief

Ik vind het een leuk idee!
    Ze hoeven de waardebon natuurlijk niet meteen de eerste weken te gebruiken, maar wanneer ze er zelf aan toe zijn.

15. Annette123

Annette123 Niet meer actief

Waarom heb ik zo'n kado niet gekregen? ;) Lijkt me heel leuk!

16. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Superleuk idee! gaat je vriendin vast heel blij mee zijn:)

17. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik vind het superlief! En jij kent je vriendin vast wel goed genoeg om te weten of het iets voor haar is.

Voor mij zou het niks zijn, want ik heb er echt een hekel aan om weg te gaan zonder kindjes, maar ik denk dat er heel veel vrouwen zijn die hier heel blij mee zouden zijn! :)

18. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ze zit hier op dit forum:p maar nu ga ik er vanuit dat ze het niet leest:p wou het eerst eerder vragen haha;)

Op de bon staat nu dat hij onbeperkt houdbaar is. ze moeten er zelf aan toe zijn;)

Blij dat jullie het leuk vinden:D

19. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Superleuk hoor! Tijd met z'n 2en is ook belangrijk.. En inderdaad als ie onbeperkt geldig is kan je m toch vast geven :D

20. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Super leuk! Ik zeg doen!

Enne ik heb geen half jr gewacht voor ik eens paar uurtjes de deur uit ging om bijv even wat te eten met mijn man. Juist dat hebben nieuwbakken ouders ook erg nodig!
    En het is aan hun wanneer ze hem inleveren toch?
    Zet je er gewoon bij wijze van geintje op ; houdbaar tot 2031 (tot kindje 18is ;)

Deel Deze Pagina