Heeee meiden !! Marden, wat leuk een meisje !! Gefeliciteerd begrijp ik het nu goed dat je nog steeds niet echt goed kunt genieten ? Zonde toch he.. je bent al 18 weken ver ! Ben normaal niet zenuwwachtig volgens mij, tis ook wel een beetje weg nu ik een tempdaling heb.. Mieksie, temp is flink gezakt idd! Ik heb wel de 12 dpo gehaald nu! Vorige 3 keren ging ik steeds menstrueren op 11 dpo. Ik voel me toch zo ontzettend raar... Ik verwacht m'n menstruatie wel vandaag... gezien die tempdaling.. heb helemaal geen PMS dit keer..dat is wel apart. Kan het nog raak zijn na zo'n mega dip ?? Ik heb wel krampjes.. en gisteren op de fiets dacht ik dat ik al menstrueerde maar was helemaal niks nog.. Ik moet het maar even afwachten.. Hoest met jou ?
Je houdt het nog even spannend dus... geen idee of het een flinke dip kan voor het zwanger zijn.. kijk anders eens bij de temperatuur kaartjes van zwangeren? Nja, het blijft toch afwachten. Met mij gaat het wel goed. Merk dat ik wat meer in een ritme zit, en ik hou mezelf goed bezig. Tijd gaat best snel, zijn alweer 4 weken verder. Manlief zn verlof is goed gekeurd dus hij zou 12 tm 28 dec thuis zijn Nu proberen daar nog een eisprong in te plannen.
Hihi ik was net gaan kijken bij de tempkaartjes Ben het wel tegenkomen een paar keer! Weet nu dus dat het bestaat haha. Wow is er alweer een maand voorbij.. ! Fijn dat je er al een beetje aan gewend raakt, en nog fijner dat je man met verlof kan ! Met kerst nog wel Hoop dat je het goed kunt plannen met je eisprong !! Hou er wel rekening mee dat sommige ziekenhuizen met kerstdagen geen metingen etc doen, maar je weet het ruim van te voren nu, dus gaat je vast wel lukken! Hoe is je cyclus nu je geen hormonen gebruikt ?
Mooi dat het toch kan, dan hoef je de moed nog niet op te geven Is snel gegaan eigenlijk he deze maand. Ik weet idd dat mijn ZH ook een kerstvakantie stop heeft om het maar zo te noemen. Ik mocht gewoon verder zonder metingen zei ze. Kon altijd van te voren bellen of het nog een keer kon, anders gewoon geen metingen. Mijn cyclus doet nog weinig, zit vandaag op cd 19. Ben sinds een week dci gaan slikken ( Gezond omgaan met PCOS ), en dat zou misschien er zelfs voor kunnen zorgen dat mijn cyclus zich weer hersteld. Heeft wel een week of 6 tot 8 nodig voor je er wat van gaat merken, dus ik ben benieuwd. Ik verwacht niet dat het een wonder middel is, maar merk wel dat mijn temperatuur de laatste dagen wat meer gelijk is. Dat had ik ook voor die vmk in maart (daarna werd de boel ontregeld). Verder merk ik er nog weinig van.. Moet wel zeggen dat ik me een stuk beter voel nu die hormonen uit mijn lijf zijn, had zoveel mood swings de laatste paar weken (maar dat kan uiteraard ook weer komen door het vertrek van manlief). Hoop dat we het in december goed kunnen plannen!
@Scar: je maakt het weer spannend zeg, wanneer ga je testen? @Marden: gefeliciteerd, leuk een meisje! Dat het alweer 18 weken is, wat gaat de tijd hard zeg. @Mieks: fijn dat het verlof is goedgekeurd! Dat wordt aftellen! Dat is nog 6 weken geloof ik... @Jonneke: hoe gaat het met jou?
Hee meiden.. ben gaan menstrueren Lees later weer bij, heb een ontzettend drukke dag gehad vandaag en over een uurtje komt er visite, ben MOE !! Als ik nu m'n ogen dicht doe dan ZzzZz zzz ZzzzZ
Scarabee, neeee wat balen meid Dikke knuf. En nu? Kreeg je nou nog een keer IUI?? Doe rustig aan he?!
@scar: balen meis, doe het rustig aan! Heb je zhuis al gebeld? je kreeg toch een evaluatie nu en miss ivf? @mieks: heb je een kalender die je elke dag kan afstrepen?
haha ja ik zit op een thuisfront forum, daar tellen we de dagen af. En ik heb een schematje (donut vorm), die de procenten optelt dat we er nu op hebben zitten. Daar staat dan ook bij hoeveel dagen/weken/uren/minuten/seconden het nog is
Heee meiden !! Hoe gaat het met jullie ? Stil hier nu he... Mieks, jij geen eisprong uit jezelf zie ik Ik heb 8 november evaluatiegesprek idd. We hebben nu toch weer een nieuwe cyclus IUI opgestart!! Tis mij ook niet helemaal duidelijk allemaal hoor.. ze zeiden eerst dat nr 8 de laatste poging was. Nu wilde ze nog een poging 9 doen, omdat de arts pas later gesprek kon hebben met ons.. en vd week gaf ze aan dat ik wellicht nog meer pogingen kan krijgen omdat ik zwanger ben geweest met hartactie.. Even afwachten nu dus allemaal weer!! Heb zaterdag a.s. 1e follikelmeting. Hoe gaat het met Marden ? En Jonneke83 ?
Goeiemorgennn, Zeker maar stil hier nu! Kan niet wachten om weer fanatiek mee te doen! Helaas is manlief zn verlof toch weer terug ingetrokken Dus december wordt het niet meer voor ons. Hopelijk komt hij eind januari naar huis ( wat duurt dat nog langgggg ) en kunnen we die ronde nog mee pakken, anders wordt het april pas weer. Inderdaad lijkt mijn lijf zelf niks te doen @ Scarabee, dat is dus eigenlijk best goed nieuws toch, dat jullie nog even door kunnen gaan met IUI?
hier alles oke, druk gehad de afgelopen dagen en niet toegekomen aan de computer. Op telefoon is dat niet echt handig! @Scar: spannend weer een poging! je hebt idd resultaat gehad, ik ga weer duimen voor je!
Wat ontzettend balen Mieks !! Hoop dat het dan januari wordt en niet pas april Mag hij wel een paar daagjes naar huis met kerst oid ??? Jammer dat je lijf het niet op0gepakt heeft zelf na alle hormonen.. Heb je nergens last van verder ? Best goed nieuws idd dat we nog door mogen !! Nog even afwachten, de evaluatie is 8 november.. in ieder geval deze poging erbij en de rest moeten we dan bespreken. Mineraal, thnx dat je duimt!! Heb jij al een datum dat je gaat beginnen met IVF ? Ik heb begin vd middag follikelmeting. Heb links al behoorlijk wat gevoeld, rechts ook maar minder. Ben benieuwd! Fijne dag meiden!
@scar: nee weet nog niets, ik moet binnenkort bij de ivf assistente langs, de week erop gyn. Dan horen we meer. Succes met de meeting en hoe was de meeting?
@ Scarabee, Het worden de laatste 2 weken van januari verlof, en begin april definitief terug. Gisteravond gehoord. December komt hij dus niet terug, dus zal mezelf de kerstvakantie moeten vermaken Ik heb verder nergens last van. Vind het ook jammer dat mijn lijf zelf niks doet! Hoe was de meting??
Goedemorgen !! Ok afwachten dus nog Mineraal. Hoe gaat het met bijwerkingen ? En heb je nog leuke dingen gedaan ? Mieks, eind januari dus!! Gelukkig maar! Beter iets later dan niet! Wel jammer vd kerstvakantie Meting ging goed gisteren, ik had er al eentje van 17mm. Maar ik had ook nog meer eitjes dus ze wilden vandaag nog een meting doen om te kijken of er nog een andere mee zou groeien. Heb best wat pijn al een paar dagen. Heb er in totaal 6. 2x 13mm, 2x11mm en 1x12mm en 1x 17mm. Hoop dat die van 13mm nog even meedoen, straks weer een meting dus!! Fijne zondag meiden