Even een hart onder de riem. Ik lees dat mineraal is begonnen met IVF en scar, jij binnenkort. Ik ben in september begonnen en zag er enorm tegenop. Mij viel alles echt mee, het spuiten en de punctie. Zou het zo weer doen. Bij mij is het gelukkig snel gelukt. De verse tp geen resultaat en de enige cryo van poging 1 is blijven plakken.
Hee meis, welke dosis Puregon spuit je ? Gisteren begonnen ? Wanneer heb je dan de meting weer ? Over 7 dagen, of eerder ? Ik ben vandaag gaan menstrueren.. t was later dan ik verwacht had, maar wellicht is mijn cyclus zich na alle hormonen aan het herstellen. Met hormonen heb ik zelfs cyclussen van 22 dagen, nu gewoon weer 27 geloof ik. Ik krijg 31 januari intakegesprek voor IVF .. (staat ook in mn handtekening ) maar dan volgen er nog onderzoeken denk ik, ze zeiden dat het nog 2 maanden kan duren voordat het echt start. Ik wil deze cyclus nog een IUI poging doen met hormonen.. heb nu 2 maanden rust gehad. Ga morgen de gyn bellen !
Wat super Jane1981!! Gefeliciteerd! En wat lief dat je dat met ons komt delen. Sterke cryo dus, bijzonder hoor! Hoeveel TP's heb je gehad ? 2 dus als ik het goed begrijp ? Genieten!!
Klopt 2 terugplaatsingen gehad. Ik had 8 eitjes, 7 bevruchtingen daarvan hebben ze er 1 terug geplaatst. Bleek er maar 1 geschikt voor invriezen.
@jane: gefeliciteerd! @scar: ik spuit nu 150eenheden. Dinsdag weer een echo. Daarna weer verder kijken. Oja..het staat idd in je handtekening! balen dat je weer ongesteld bent geworden! Knuffel!
Oke mineraal ! Ik ben vandaag ook begonnen met spuiten voor (waarschijnlijk) laatste IUI poging. Ik spuit 100 eenheden. Balen idd van menstruatie, had sterk t gevoel dat er iets was. Mieks, hoest met jou ?? Komt je eitje er al aan ? Je had toch een meting dinsdag ? (of woe? ) Lekker aant genieten saampjes ?
Zie nu pas je bericht! Nou, ik word er volgens mij duizelig van.. ik ben laatste 2 maanden ook wel duizelig geweest, maar sinds ik het prik toch echt een andere soort duizeligheid.. t staat niet bij de bijwerkingen maar ik denk dat ik er gevoelig voor ben ofzo. En verder is m'n humeur wat prikkelbaarder.. Merk van Puregon wel minder als van Pregnyl. Utrogestan was helemaal drama.. daar werd ik ontzettend moe en bozig van.. bleh.. Ben benieuwd naar je meting joh!! Hoeveel eicellen willen ze proberen te maken eigenlijk ? Mieks, jij bent wel erg stil goed teken denk ik M'n oorpijn is trouwens flink minder, ben ik erg blij om! Zeurt nu nog maar een paar momenten per dag En alle sneeuw, ben ik nog blijer om !! Hoewel ik morgen 1,5 uur op reis moet met de fiets, maar ok, dat is morgen pas
@scar: ik heb ook wel een raar gevoel af en toe, kan niet echt zeggen wat het precies is. Ze willen zo veel mogelijk eitjes hebben maar hoeveel geen idee... Morgen zal er misschien al wel iets meer duidelijk zijn. Fijn dat de oorpijn minder is! Enne succes met fietsen..anderhalf uur is lang! MIeks is aan het genieten van haar mannetje, daarom is ze stil
Hoiii, ik was een weekendje weg dus vandaag zo stil Afgelopen woensdag had ik een meting. Was heel duidelijk te zien dat er een hoop eitjes zaten. Het echte pcos verhaal. Had 1 eitje rechts van 12x13 die er tussenuit sprong. Baarmoeder slijmvlies was 4,5 als ik het me goed herinner maar ze zei dat dat nog tijd genoeg had om te groeien. Vanwege het weekend weg hoefde ik geen nieuwe echo, mocht ie morgen nog niet zijn gesprongen dan moet ik ff bellen. Heb zelf het gevoel dat ie vandaag gesprongen is. Wat betreft klussen hoeven we niet bang te zijn dat we te weinig bezig zijn geweest even kijken dus wat mijn temp morgen doet! Jeetje scar, anderhalf uur met de fiets, is dat goed gekomen?
Vandaag de echo gehad Ik had al 1 ei van 15 mm (ze moeten 18mm zijn) ik heb er 12..ze gaf aan dat ik goed reageer op de medicatie, donderdag weer terug. Misschien dit weekend of begin volgende week punctie. Zo spannend!! Fijn dat jou eitjes het ook goed doen Mieks.
Hoooiii meiden, Hoe staat het ervoor hier ?! Mieks is je eitje gesprongen ? Gemiddelde temp altijd zo laag ? Of moet de echte stijging nog komen ? Ik hoef denk ik niet te vragen of je genoeg geklust heb hahaha Mineraal, succes vandaag met de meting, ben benieuwd wat de uitslag is !! Wat spannend! Scar, is al tijdje bezig met Puregon prikken heb morgen mn eerste meting weer !! Ik hoop dat hij maandag pas springt, anders wordt het erg lastig IUI plannen. (dat doen ze niet op zondag..) Maarrrr, het is wel volle maan dit weekend, HET moment om zwanger te raken meiden! Worden jullie ook zo blij van de sneeuw ? Ik ben al bijna een week aan het stuiteren, erg goed voor mijn herstellend vermogen hihi, genieten! Liefs Scar
Haa scarabee, Ik denk dat dinsdag mijn ei gesprongen is. FF geeft nu een kruis op maandag, maar dat kan niet. Heb dinsdag om 2 uur nog een meting gehad en toen zat ie er nog maar stond toen wel op punt van springen . Mijn temp stijgt idd nog niet zo hard. Denk/hoop dat ie morgen verder door gaat stijgen. Klussen hebben we genoeg gedaan ja haha, lijken wel weer pubers die niet van elkaar kunnen afblijven (al hadden we daar voor de uitzending ook al niet over te klagen ) Succes morgen met de meting! Ben benieuwd! En volle maand dit weekend? Dan moet het goed komen! Sneeuw... van mij mag die bagger weer weg, al was het afgelopen weekend in centerparcs best wel romantisch
@scar: 9 goede eitjes, de andere zijn nog wat klein, nog 3 dagen prikken, zondag pregnyl en dan dinsdag de punctie! Spannend!!! Ik vind het ook weer mooi geweest al die sneeuw... Ga je nu toch weer voor een iui? @Mieks: vreemd dat je temp kaartje dat wel aangeeft dan...gelukkig heb je de meting nog van zhuis. Hoe voelt het konijntje en kip zijn?
@ Mineraal, maandag is mijn temp 0,1 graad omhoog gegaan daarom rekent ie dat ook al mee. Voordeel dat ik dus dinsdag mijn ei nog gezien heb. Ben heel benieuwd wat mijn temp morgen doet! Konijn en kip zijn bevalt prima eigenlijk Dat heb ik 16 weken moeten missen haha. Vooral het konijn zijn ga je missen hahaha. Spannend voor jou dinsdag dus!!
Konijntje en kip hahahha Wow Mineraal, 9 eitjes! Wat goed! Ben benieuwd hoe het allemaal gaat straks !! Hoe groot was jouw grootste eitje nu bij de laatste meting ? Mieks, super dat je eisprong geweest is, apart wel dat FF verkeerde dag aangeeft,.. Nu maar heel hard duimen! Heb je geschaatst in Centerparks ja ? Ik was idd weer een IUI begonnen, had ik al al verteld dacht ik heb volgende week intake voor IVF, maar had nu 2 maanden pauze gehad en we mochten nog een IUI meepakken, dus vond t zonde om over te slaan.. Hoop dat het wel goed gaat,. ik heb iets geks ; een trillende eierstok!! Doet geen pijn, maar heb het nooit eerder gehad de hele dag. (normaal trilt het even paar minuten voor dat het springt). Het trilt nu al 4 dagen ofzo !! Misschien zit er vocht in ofzo, of teveel eitjes ?? Nou we zullen het zien,... heb straks de meting.. Hoop dat ze nog geen 18mm zijn, want zondag doen ze geen IUI.. Nja als ze groter zijn is morgen de IUI misschien wel, maar dan zonder Pregnyl. We zullen zien.
@konijn&kip: ik snap dat je dat gemist hebt! Hoe was je temp? @Scar: de grootste was volgroeid, 18 mm...de rest nog kleiner. De allerkleinste moeten nu nog ff flink groeien! Merk wel dat ik mezelf gewoon niet al te lekker voel...maar ach. Trillen van je eierstok?! dat is apart...nooit van gehoord!
@ Tempkaartje, geeft nu de juiste dag aan! Temp was vanmorgen gelukkig mooi nog verder omhoog gegaan Nu dus maar duimen draaien. @ Scarabee, ik ga niet schaatsen hoor haha, kan ik niet Wat apart joh, een trillende eierstok! Misschien in het ZH eens vragen waar dat van komt? Je hebt toch geen trileitje doorgeslikt ofzo? hahahah. Hoe was de meting? @ Mineraal, goed je rust dus pakken en niet ziek worden he? Zou het komen door al die hormonen en dergelijk? Mooi dat de 1 al volgroeid is.. nu de rest dus nog even een schop onder de kont
Wat voel je dan, dat je je niet zo lekker voelt ? Voel je ook pijn aan je eierstokken ? Hopen dat die kleintjes ook even een groeispurt maken!! Dat trillen is best vreemd ja, heb t normaal alleen kort voor eisprong, maar het trilt echt de hele dag nu. Ze heeft niets geks gezien ofzo met de echo.