Tip voor ovulatieteststers

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Scarabee, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Mineraal, 12 eitjes klinkt goed! Gaan ze het nu proberen te bevruchten? Heeft je man nu dan ook zijn kwakje moeten inleveren?
    En hoe kan je overstimulatie krijgen? Want de eitjes zijn nu toch weg gehaald?

Sorry voor de vragen maar weet er zo weinig van :);) Ik duim in elk geval heel hard voor je!!

2. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Kwakje hahahha dat vind ik zo'n vies woord

Door alle vocht van de follikels overstimulatie Mieks
    Ze halen alleen de eicellen eruit, dus wat blijft zitten dat moet niet gaan lekken en gedoe gaan veroorzaken met al die blaasjes

3. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @scar: klopt hoor, door de vaginawand, maar aangezien ze alleen je baarmoedermond verdoven leek mij dit overbodig.
    Heb je wel eens overstimulatie gehad?

Enne hoe ik mij voel, tja..gisteren op zich wel goed, erg moe alleen. Vandaag weer minder, veel last van rugpijn (had ik ook ervoor) dus ga nu lekker mijn bed in. Drink veel ivm evt overstimulatie, toch eng allemaal.

@mieks: scar heeft het antwoord gegeven...kwakje is idd raar woord maar klopt hij heeft het terplekke in het zhuis moeten inleveren. hahah...heb er nog wel om gelachen hoor. Aparte kamer om kwakjes te maken ;)

4. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ooh oke Mineraal ! Ja idd.. apart, ze verdoven dus alleen eromheen.
    Nee ik heb geen overstimulatie gehad.
    Ik verrek op dit moment wel van de pijn van mn 5- dubbele eisprong.. PFFF!!! Die komt ook pas laat... sjeeemig doet zeer.

Rugpijn kan ik me voorstellen.. wat hebben je eierstokken hard gewerkt dit keer !! Kost ook een hoop energie hoor, rust maar lekker uit.

Ik ga morgen naar de intake.. spannend, ben best zenuwachtig. Gelukkig is het maar een uurtje rijden, geen wereldreis..pff haha

5. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @scar: hoe was de intake?
    Ja ben erg moe moet ik zeggen, kost veel energie maar wat je zegt, ze hebben goed hun best moeten doen.
    Vanavond gewoon weer vroeg naar bed. Lag er gisteren om 8uur in. Gewoon niets doen en lekker rustig liggen.

6. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Heey meiden,

Manlief is gister weer terug gegaan. Het was behoooorlijk emotioneel. Had het er moeilijker mee dan vorige keer!

Vanmorgen belde hij om 8 uur al dat hij aangekomen was op de basis, maar nog niet door kon naar zijn eigen basis vanwege weersomstandigheden. Hij zou later vandaag nog een keer bellen om even rustig bij te praten, want hij ging eerst even slapen na een turbulente vlucht ;)

Nu kon ik me net niet meer inhouden en heb ik met middag urine (3 uur niet geplast) een test gedaan op 10dpo... en zie hier :$:$ Mijn mond viel zo ongeveer tot op mijn knieen want heb verder eigenlijk helemaal geen kwaaltjes.. Geen pijnlijke borsten/tepels, alleen heel soms van die lichte krampjes onderin mijn buik!
    Mijn temp was vanmorgen beetje gezakt maar had het ook erg koud...Mn test is zelfs met die vmk niet zo duidelijk geweest!
    Ik zit nu echt helemaal te shaken joh!!

7. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    WOW Mieks je maakt mij aan het huilen !!!! Ongelooflijk !!

8. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Zo.. ik ben een beetje van de schrik bekomen dus zal eens even terug lezen en reageren ;)

Heb uurtje terug manlief eindelijk aan de telefoon gehad (dat is dan echt een nadeel als je hem niet kan bellen!) en zijn big smile kwam bijna door de telefoon heen :D. Hij is nog een beetje voorzichtig, en dat is logisch gezien het al 2x vroeg fout ging! Hij vond het in elk geval geweldig nieuws! :D
    Kan het zelf nog steeds niet geloven, en tegelijk vind ik het doodeng ;).

Kwakje, is idd niet zo'n geweldige omschrijving natuurlijk, maar was het eerste wat me te binnen schoot :p
    Thnx voor de uitleg over overstimulatie!

@ Scarabee, jee dat zal idd een rot gevoel zijn een eisprong met 5 eitjes! Kan je geen pijnstilling pakken?
    Hoe was de intake?

@ Mineraal, ik lees in je handtekening dat je vandaag de terugplaatsing heb gehad, hoe is het gegaan?
    Nu dus ook op het wachtbankje? Ik duim keihard voor je!!

9. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @mieks: voorzichtig gefeli!
    de tp is goed gegaan, heb een bm die laag ligt dus het was een gedoe (ze maakte eerst een tunnel zodat het slangetje er makkelijker door kon) ze moeten namelijk een bochtje om.
    Verder heb ik niets gezien, ze maakte geen echo of iets.
    Hopen dat het goed gaat...

We kunnen samen op het wachtbankje :D

10. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Mieks gefeliciteerd!
    Hopen op een plakker..

Mineraal sterkte de komende 14 dgn.

11. Vrouwtje83

8 sep 2012
    28
    0
    1
    NULL
    Utrecht
    #2151 Vrouwtje83, 1 feb 2013
    Laatst bewerkt: 1 feb 2013
    Hai dames!
    Als eerste van harte mieks spannend!
    Ik heb even een vraagje, ik heb een cyclus van gemiddeld 43 dagen en ik test al maanden met ovulatie testen.
    Ik vind bijna altijd mijn eisprong maar heb niet vaak een knal test.
    Deze ronde dacht ik laat ik een week van tevoren beginnen met testen (nieuw merk aan t proberen 123ovulatietest) meteen vorige week zondag positief! Meestal heb ik mijn ei laat en niet eerder?!
    Ik ben door blijven testen en bleef positief. Ik een mailtje sturen naar die site om te vragen hoe dit kan! Ze zeiden dat deze testen misschien iets te gevoelig voor mij waren (dipsticks) ik kreeg nieuwe opgestuurd (midstream)
    Hier test ik nu 3 dagen mee en ook allemaal positief! Donkerder dan de Controlestreep zeg maar!
    Ik heb er even wat foto's bijgedaan die staafjes zijn van afgelopen week moet zeggen dat ze wel erg ingedroogd zijn en de andere van de laatste 2 dagen ...
    Wat moet ik hier nou van denken??
    Alvast bedankt!
    Liefs Joyce

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,3 KB
      Weergaven:
      12
  12. Vrouwtje83

8 sep 2012
    28
    0
    1
    NULL
    Utrecht
    Kan maar 1 foto tegelijk doen zie ik :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      12,4 KB
      Weergaven:
      9
  13. Vrouwtje83

8 sep 2012
    28
    0
    1
    NULL
    Utrecht
    Alvast super bedankt! Begin langzaam gek te worden nml ;)

Liefs Joyce

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      13,8 KB
      Weergaven:
      8
  14. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hi Vrouwtje83,
    Zou het kunnen dat je zwanger bent ? Ovulatietestjes kunnen ook reageren op het hcg-hormoon.
    En wat ik toevallig weet is dat vrouwen met PCOS vaak vals positief kunnen testen op LH.
    Anders zou ik het ook niet weten...misschien je vraag ook stellen in een eigen topic, misschien dat anderen nog een idee hebben..
    Wel apart zeg, ze zijn duidelijk positief !!

15. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Gefeliciteerd hoor Mieks !! Wanneer is je nod ? Ben erg benieuwd naar je testje van morgen !!

Mineraal, hoeveel eicellenwaren er bevrucht ??? En de kwaliteit ?? Duimen maar nu he !!! Hoe voel je je nu ? Heb je nog andere medicijnen gekregen erbij ?? Utrogestan misschien ??

Intake ging trouwens goed, had ik dat al verteld ??
    Ik word over een maand gebeld. Zaad moet opnieuw onderzocht worden, ik hoef geen onderzoeken meer oid.

16. Vrouwtje83

8 sep 2012
    28
    0
    1
    NULL
    Utrecht
    Hi scarabee! Bedankt voor je reactie!
    Lijkt me heel sterk dat ik zwanger ben want ben gewoon een week ongesteld geweest en als ik zwanger ben (3 miskramen helaas) heb ik altijd veel pijn in mijn borsten... Het kan maar zo wel heeeell bijzonder zijn ;)
    Verder heb ik een chromosoom afwijking waardoor ik heel moeilijk kinderen kan krijgen (continue miskramen) ben dus vaak onderzocht dus ik ga er maar niet van uit dat ze pcos over t hoofd hebben gezien ;)
    Iig bedankt en ik heb meteen een eigen topic geopend!!
    Liefs Joyce

17. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    #2157 mieks, 2 feb 2013
    Laatst bewerkt: 2 feb 2013
    @ Vrouwtje, ik zou ook een zwangerschapstest wagen! Er zijn zat vrouwen die toch nog een bloeding krijgen rondom de nod datum.
    En pijnlijke borsten heb ik voorgaande 2x ook gehad maar nu dus ook totaal niet! ;) Daarom ben ik ook nog in de "ik-kan-het-maar-niet-geloven-fase" ;)
    Laat je het nog weten als je zwanger bent? Ben heel benieuwd!

@ Scarabee, mijn nod is dinsdag. Heb net een testje nog gewaagd, was zo zenuwachtig dat er nou niks zou komen te staan! Mijn urine was alleen een stuk minder geconcentreerd dan gister, maar op de test zie ik amper verschil. Eerder dat de test ook iets lichter is dan gister.
    Zal zo even foto maken.
    Hoe voel jij je? Wat houdt dat belletje volgende maand in? Dat ze gaan vertellen wanneer je voor IVF mag?

Edit:
    Fotootje er bij:

18. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @vrouwtje: ik dacht ook meteen aan of je misschien zwanger bent..

@Scar: 8 van de 12 waren bevrucht, die ik nu heb was de beste, daarnaast nog 2 a 3 goede. De rest wat minder. Of ze ze dus in kunnen vriezen...hoop het.
    Ik heb idd utrogestan...heerlijk die bolletjes :p
    Nee dat had je nog niet verteld, je kreeg geen rare vragen?

@mieks: duim voor een plakbeeb!

19. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Goedemorgen!

Mieks, je testje lijkt idd hetzelfde of misschien ietsje donkerder..! Wanneer ga je weer testen ?

Dat belletje wat ik krijg houdt in dat ik de uitslag krijg van hun bevindingen en van het semenonderzoek. Ze hadden mijn dossier nog niet, maar ze dacht dat het wel goed zou zijn om daarna te starten.

Mineraal, goede score heb je!
    Die bolletjes.. vreselijk vond ik ze ! Haha. Mega sagarijnig en moe werd ik daarvan, weet nog steeds niet hoe ik dat 2 weken volgehouden heb. Heb jij er last van ? Iedereen reageert er anders op heb ik gemerkt..

Heb veeeel vragen gekregen, maar ging wel vlot. Ik hoor vanzelf wel wat ze ervan vinden :)

Zooo wordt weer een gezellige dag hier. Hond van de buren heeft zitten janken tot half 4.. :$

20. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Testje wordt duidelijker donkerder :D:D:D:D

@ Scarabee, ohh fijn zulke honden ;)

Deel Deze Pagina