@mieks: elke dag toch wat donkerder @scar: fijn zo'n hond van de buren...wanneer krijg je telefoontje dat ivf is goedgekeurd?of heb ik je handtekening weer niet gelezen Ik weet niet, ik vind het smerig spul...maarja het moet. Ik reageer er niet echt op geloof ik, denk dat mijn vriend daar anders over denkt
Goeiemorgen meiden, Helaas was mijn urine erg licht, jammer anders had mijn test nog wel wat donkerder geweest denk ik.. Hij lijkt in elk geval toch iets donkerder dan eergister. Morgen wil ik de digitale doen @ Mineraal, hoe voel jij je? @ Scarabee, heeft de hond je met rust gelaten afgelopen nachten? En hoe gaat het met jou?
Goedemorgen ! Mineraal, in maart krijg ik dat telefoontje...! Over een maand dus Haha dus je vriend merkt het wel dat zegt genoeg Mieks, ik ga je nu officieel feliciteren op je nod GEFELICITEEEEEERDDDDDDDD !!! Je bent nu officieel zwanger meid !!! YEAAH !!! En je streepje ziet er goed uit !! Mooi dat hij zo donker wordt Scar, heeft nog steeds last van de hond, maar nu weer meer overdags. Toch slaap ik heel slecht, ben vannacht 3x wakker geschrokken van iets, geen idee of het van de hond was. Nu al 4 nachten erg weinig slaap! Vind het zo sneu voor die hond, maar heb ook geen zin in problemen met die mensen..alleen als dit weer een nacht zo doorgaat ga ik toch wel bellen denk ik. Verder gaat het goed! Zit zoveel beter in mn vel zonder die hormonen allemaal, voel me eigenlijk heel goed Heb het lekker druk ook
@mieks: ik voel mij weer goed, de pijn is weg. Af en toe wat steekjes in mijn buik verder niets. @scar: ik slaap ook onzettend slecht, moet ook elke nacht een keer plassen...en dan niet zo;n beetje ook! en dan die bollen...blegh! Mijn vriend heeft er ook last van hoor en die zit niet aan de hormonen
@ Scarabee, hihi thnx Vervelend dat je zo slecht slaap joh.. En ik denk niet dat je gelijk problemen krijgt als je de eigenaren verteld dat hun hond voor overlast zorgt. Neem aan dat jij namelijk niet de enige dan bent die er last van heeft! @ Mineraal, ik duim heel hard voor je! En bij mij begon het ook zo
Oh dat steeds plassen s'nachts heb ik ook, kan ook van de stimulatie komen. Steekjes in je buik klinkt spannend Oh hij heeft er ook last van haha Wanneer is je testdatum ?
Ja denk t wel, zijn niet zo heel fijne personen.. alleen komen 5 verschillende mensen daar steeds rondlopen. Maar ik heb de politie er al paar weken geleden heen moeten sturen, dus ze (eigenaren) weten het heel goed dat die hond zich suf jankt... En ja ben de enige, want woont verder niemand naast of tegenover..
@scar: 15e bloedonderzoek is dat dan ook de testdatum hmm...maar die mensen weten dan toch ook dat de hond de hele dag jankt? @mieks: zolang jullie blijven duimen...
@ Scarabee, vervelend zulke mensen dan! Als ze er niets mee doen, misschien dan toch maar eens de politie bellen? @ Hier net de digitale test gedaan en die gaf aan wat ik hoopte Heb dus even een vreugdedansje door de kamer gedaan
*breekt even in* Mieks ik zag een hele mooie handtekening onder je berichtjes staan: GEFELICITEERD! Super meid, ik duim voor je dat het goed blijft gaan. *breekt weer uit*
Dank je wel Jonneke Hoe is het met jou en de kleine? @ Scarabee en Mineraal, hoe gaat het met jullie?
Hier gaat het goed Mieks. Kleine meid doet het super goed, drinkt goed, huilt weinig, heel tevreden eigenlijk en dan ben ik dat ook. Nachten zijn wel vermoeiend maar moet er wat voor over hebben en hoe is het met jou? Je vriendje alweer terug? Last van de eerste signalen van de zwangerschap of niet? Geniet er van.
Wat goed om te lezen, heerlijk van genieten! Hier gaat het wel goed, manlief is sinds vorige week weer terug naar de zandbak en vandaag over 8 weken komt hij weer thuis (5 april). Voel me eigenlijk prima, heb sinds 3 dagen wat licht bruinverlies maar alleen bij toilet bezoek op een wc papiertje. Het lijkt al minder te worden gelukkig, want vind dat maar eng! Verder niet misselijk, borsten zijn wat gespannen maar doen geen zeer, ben wat sneller moe en moet vaker plassen. Mij hoor je niet klagen dus Had vanmorgen een knaltest, zo gaaf om te zien!
@mieks: hier alles goed, ik heb goed nieuws, 4 embryo's in de vriezer!! Helemaal blij...had gerekend op 0! @Jonneke: goed om te lezen dat het goed met jullie gaat, geniet er van!
wat goed mineraal! Super! Dat wordt dan alweer aftellen mieks tot begin april. Snap dat het eng is, Zeker met wat bloedverlies. Maar dat zegt niks. En een knaltest is zeker gaaf om te zien. Hoe heb je het je vriend vertelt? Wel gek lijkt me om dan niet samen te zijn.
@ jonneke, het is gelukkig steeds maar heel weinig geweest en ook alleen maar bij het afvegen op het toilet. Sinds vanmiddag niets meer kunnen spotten, hoop echt dat het nou over is! De dag na manlief zijn vertrek had ik de posi test in handen. Heb toen echt de minuten af zitten tellen voor hij eindelijk belde (weet natuurlijk ook nooit precies hoe laat hij belt ) en toen er gelijk maar in gegooid dat we dit jaar misschien toch maar niet heel ver op vakantie moesten gaan Hij snapte het direct en was helemaal door het dolle. Al is hij net zo nuchter als ik en hadden we gelijk zoiets van "laten we maar met de dag leven, en kijken of het dit keer wel goed gaat". Vandaag sprak ik hem nog heel even en vertelde ik dat het morgen al 5 weken is. Hij kwam gelijk vol humor er mee dat we dan in elk geval al een record hebben gehaald
zoals jij al weet Mieks, ik mijn eerste poging helaas mislukt. Moet nu in maart weer terug voor evaluatie. Hoe is het met de rest?
Ahh sh*t Mineraal.. HELE dikke knuffel! Mieks, wanneer heb jij je eerste echo ? Hier gaat het goed, geen oorpijn meer, geen duizeligheid (denk dat het ook te maken had met hormonen) en al die andere kwaaltjes is t ook rustig mee nu M'n menstruatie was gekomen, had nog wel wat buikpijn en in 3 dagen was ik 6 kilo aangekomen. Nu is er al 4 vanaf gelukkig. Eisprong komt er weer aan maar verwacht er helemaal NIKS meer van. M'n temp is na eisprong ook steeds zo laag vind ik, volgens mij hebben die hormonen mijn lijf geen goed gedaan. Logisch ook. Binnenkort even acupunctuurbehandeling doen om de boel weer in balans proberen te brengen. Het duurt denk ik toch nog wel een tijd voordat we IVF starten.