Tip voor ovulatieteststers

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Scarabee, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    ben ongi geworden, olee..nog nooit zo blij geweest met een ongesteldheid! Donderdag weer uitgangsecho.

Scar: hoe staat het bij jou?

2. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    cyste weg...volgende week weer een echo.
    ga weer snel naar buiten, genieten van het mooie weer!

3. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Wat een goed nieuws Mineraal!!! Gek he dat je blij kan zijn met een ongi :) Hoe is die nu met je?

4. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    goed, ik ben vandaag teruggeweest nog geen actie te vinden. Maandag weer terug...afwachten dus.

5. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Spannend!

6. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Heee meiden,

Ben ook wat minder actief geweest, ik zit me toch tegen die IVF aan te hikken, niet normaal meer. Zou nu over 4 weken starten, dus niet volgende menstruatie maar die daarna, maar zit nu dus alweer te twijfelen om het uit te stellen. Niet te geloven, dr is alweer een half jaar voorbij!!

Al met al is dat ook niet het enige wat er gebeurt in m'n leven nu hoor, tis samenloop van omstandigheden wat meeweegt, maar op zich lijk ik weer rustigere vaarwateren terecht te komen.. Ik bereid me iig geestelijk voor op over 4 weken starten. Mocht het me echt tegenstaan heb ik nu nog 2 weken om te verzetten.

16 mei krijgen we de prikinstructies!!

Wat voor beweging wacht je op Mineraal ? Eicellen ? Prik je ook alweer hormonen of dat niet ? Hoeveel cryo's had je ook alweer ?? Ben het even kwijt. (zit ook op een ander forum met IVF-dames dus kan niet alles onthouden)

Mieks
    lekker aant genieten ?

Jonneke83, wat leuk van je te horen!! Hoe is het met jou en de kleine? Ik reageer later nog op je andere bericht, ga zo slapie doen!

7. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Wat fijn scar dat je weer in rustiger vaarwater komt. Tis natuurlijk ook niet niks allemaal.

Hoe komt het dat je tegen ivf opziet? Het vele gedoe? De kans op weer een telleurstelling? Het vraagt natuurlijk ook nogal wat van je, zowel lichamelijk als geestelijk. Maar als je er niet aan toe bent gewoon uitstellen. Je moet er wel helemaal klaar voor zijn anders wordt het toch niks.

Hier gaat het goed. Mijn dochtertje is alweer 3mnd en ik ben alweer aan het werk :( viel me wel zwaar hoor. Maar mijn ouders passen op dus dat maakt het makkelijker. Ze groeit goed en het is zo'n lachebekje. Ze slaapt de nachten ook al door, alleen vannacht niet. Gister heeft ze prikjes gehad en dus mochten we niet inbakeren dus vor het eerst sinds een maand weer s nachts eruit. Wel weer even wennen :)

8. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @scar: waarom zie je er tegenop?

Ik wacht tot ik een eicel aanmaak, zodat mijn baarmoeder klaar is om een embryo te ontvangen. Ze willen het zonder hormonen doen en dus in een natuurlijke cyclus. Heb nog 4 eskimo's in de vriezer.

@jonneke: fijn dat alles goed gaat met jullie! Kan mij voorstellen dat het zwaar is om weer te gaan werken.

9. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    hoe is het hier met iedereen?

10. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Tis idd maar stil hier ;)

11. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Joehoeeeeeeeeeeeee :D

12. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Mineraal heb je al een eicel gevonden ?

Hoeveel cyclussen moet je rust hebben voordat je een TP mag krijgen ?

Ik heb vandaag alle medicijnen in huis gehaald... het lijkt erop dat ik ga starten over 2 weken !! Whaaaaaaaaaaaa

Hoest met Mieksie ?

13. AlineA85

AlineA85 Nieuw lid

16 mei 2013
    1
    0
    0
    Torhout - België
    Hoi meiden,
    Ik ben sinds januari gestopt met mijn pil... Aangezien ik vorige maand nog niet zwanger bleek te zijn dacht ik deze maand even gebruik te maken van de ovulatietest.
    Ik ben er eentje gaan halen in het kruidvat.
    Mijn MS begonnen op 2 mei, ik ben mijn eerste test beginnen doen op 12 mei... tot op vandaag heb ik nog steeds geen LH piek waargenomen. Wel is er telkens een licht streepje naast het controlestreepje waar te nemen (behalve vandaag enkel controlestreep)
    Mijn cyclus duurt normaal 27 dagen.
    Zijn er nog mensen die zo laat hun LH piek waarnemen?
    wat is jullie advies?

14. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ahh Scarabee is er ook nog :D
    Spannend jij dus toch starten!! Nu maar duimen dat het heel snel gaat lukken!! Hoe voel je je er nou onder? (omdat je eerst flink je twijfels had toch).

Met Mieksie gaat het allemaal goed hoor. Begin wat last van mijn bekken te krijgen, das wat minder maar verder heb ik weinig te klagen. Volgende week dinsdag controle bij de vk waar ik dat even ga aankaarten, en volgende week donderdag de 20 weken echo! Spannend! Voel onze mini regelmatig bewegen en soms ook aan de buitenkant, echt geweldig.

@ Aline, Het zou idd kunnen zijn dat je een korte lf hebt, dat is even een kwestie van door testen.
    Het kan ook zijn dat de testen van kruidvat jouw lh piek niet meten. De dipsticks van zwanger&kids (online bestellen) zijn daarvoor wel beter heb ik gehoord (en is mijn ervaring).
    Zou in elk geval nu even door blijven testen met dezelfde testen, zou zo maar kunnen dat ie er elk moment aan zit te komen..

15. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    @Aline, zoals Mieks ook zegt, de testjes van de Kruidvat ken ik ook geen goede verhalen over.
    Wat wel belangrijk is, is dat je urine geconcentreerd is. (dus liefst even 2 uurtjes niet plassen). Verder kan het zomaar gebeuren dat je een latere eisprong heb, hoelang je LF dan is is nog even af te wachten. Ik raad je ook de dipsticks van Z & K aan.

Mieks, man wat ga je snel !! 20 weken echo! Dat betekent dat je het geslacht al weet ? Of kom je dat dan te weten ??

Ja twijfels, omdat ik steeds zit te wachten tot ik me 100 % goed voel, maar ik vrees dat dat nooit gaat komen, dus ik denk dat ik er gewoon voor moet gaan, zo kan ik nog wel jaren blijven wachten natuurlijk... Hoorde ook dat je na de punctie-maand verplicht 2 maanden rust hebt, en zo tikt de tijd alsmaar door.. Eind juni of eind juli starten is niet handig omdat de kleine dan grote vakantie heeft (geregel met oppas), dus dan zit je al snel in augustus. Dus het is nu eigenlijk of NU, of in augustus..

Ga je voor je bekken naar de fysio, of is het zo erg nog niet ? En ben je al bezig met de baby kamer ?

16. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Spannend scar dat je nu gaat beginnen. Hopelijk valt het je allemaal mee en is het meteen raak. Ik duim voor je.

Mieks, spannend deze week. De 20wkn echo! Weten jullie al wat het wordt? En heb je veel pijn of is het nog wel te doen met alles?

Mineraal? Hoe is het met jou?

Hier gaat het super eigenlijk. Weer aan het werk zijn valt reuze mee. Al ben ik na een dag werken blij naar huis te mogen :) L gaat nu ook hard in alle dingen die ze ontdekt en dat is zo bijzonder om te zien.

17. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Goeiemorgen meiden,

Wat een weer he?! Het lijkt wel herfst! Ik wil zon, lente!

@ Scarabee, we weten het geslacht nog niet, manlief wilde wachten tot de 20 weken echo. Ben dus ontzettend benieuwd, nog 1 nachtje slapen :D. We houden het verder wel voor iedereen stil maar durf het hier wel neer te zetten.
    4 Juni komen ze met de babykamer al! De muren zijn al gedaan (heb 1 muur in kleur geverfd begin van mijn zwangerschap) dus kunnen ons dan gaan richting op de inrichting ;)
    Fysio heb ik nog niet, zo erg is het gelukkig nog niet. Verloskundige raadde aan om mijn werkzaamheden wat meer over de dag te verdelen zodat ik ook wat meer rust momentjes had over de dag. Ik ben namelijk heel goed in alles in 1 keer doen zodat ik daarna de rest van de dag niks meer heb ;)

Hmm ja het wachten is inderdaad minder, zeker met de zomervakantie in zicht. Jammer dat je er nog steeds niet 100% achter staat, maar hopelijk valt het je een beetje mee! Wat is nu de eerste stap? Beginnen met hormonen spuiten?

@ Jonneke, reactie op je vragen staan hierboven eigenlijk al :) Fijn dat het werken meevalt! Lijkt me ook heel bijzonder, al die nieuwe ontwikkelingen weer van die kleintjes :D Lekker van genieten!

@ Mineraal, hoe is het met jou? Hoe voel je je?

18. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Hoe was de 20wkn echo Mieks???

19. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Helemaal goed! De kleine was lekker beweeglijk, zo lief om te zien! En het wordt........een jongen :D

20. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Wat fijn. Super! En een jongetje, leuk. Had je een voorgevoel?

Deel Deze Pagina