Joeeehoeee Mieks, leuk, een jongetje ik dacht dat al vanaf het begin haha Mineraal hoe gaat het met jou ? Waar zit je nu qua metingen ? Al meer zicht op een nieuwe poging ? En hoe vergaat het jou Jonneke ? Iemand nog iets gehoord van Marden trouwens ? Zal dr binnenkort eens opzoeken ook. Ik ga bijna starten... spannend pfff !! Wacht op m'n menstruatie, en dan moet ik eerst een uitgangsecho, en dan op dag 3 starten met prikken. Heb er wel behoorlijk de zenuwen van! haha
@ Jonneke, mijn gevoel wisselde in de eerste tijd wel enorm tussen jongen en meisje. Maar bij elke echo dacht ik: je bent een jongen! Zeker de laatste week voor de 20 weken echo heb ik er zelfs elke nacht over gedroomd dat het een jongen werd haha Manlief heeft de hele tijd gedacht dat het een meid werd (al hoopte hij stiekem op een jongen), dus hij was er even stil van toen die vrouw zei "ow hier heb je zijn piemeltje" Hoe is het met jou en kleine L? Gaat alles goed? @ Scar, Spannende tijd dus voor jou! "Gewoon" op je af laten komen
Grappig dat je gevoel soms zo duidelijk kan zijn he. Je vriend was dus extra blij nu al Spannend scar. Hopelijk valt het je allemaal mee. Hier alles goed. L groeit als kool. Is nu al4 maanden en weegt 6700gram. Laatste week wel gebroken nachten doordat ze verkouden is, verhoging heeft en nu niet ingebakerd mag worden. Daardoor is ze meer wakker en kan ze moeilijker slapen en houdt ze mij wakker. Om half6 ligt ze al hele verhalen te vertellen. Heel schattig maar niet op dat tijdstip