Ah zou kunnen een slechte maand, verkoudheid of wat dan ook kan zomaar een andere uitslag geven. Wanneer ga je ook alweer naar de gyn ?? Bedankt, ben al hard in de weer om een mooie eicel te maken ( of misschien wel 2 zoals vorige keer )
Ja klopt, hihi. om 12:00 en als ik een 2e doe op een dag, zoals op dag 18+19 dan nog een keer tussen 15:00 en 16:00 uur We hebben geklust op dag 17 en 19... Dus dat is goed?
@slunae: aanstaande maandag ga ik naar de gyn. Spannend... Maak maar 2 mooie eicellen...zet hem op! Hoevaak hebben ze bij jullie het zaad gecontroleert?of is dat niet gedaan? @ovutesten: heb er eigelijk maar 5 gedaan...maar lees dat jullie er allemaal zoveel doen. Ik was eigelijk al te laat denk ik omdat ze alleen maar lichter werden. Maar gelukkig temp ik nog: vanochtend 37.2.
@ Slunae, bedankt voor de hcg waardes, weer wat geleerd! Ongi zal morgen wel goed door breken dus dan kan echt mn nieuwe ronde weer in gaan. Ik heb gister en vandaag niet meer getest met de ovutesten, wel door blijven tempen en daar zag je de laatste 2 dagen de temp flink hard naar beneden zakken. 'Hopelijk is het nu snel raak, vanavond te horen gekregen dat manlief vanaf september 6 maanden op uitzending moet! Dat maakt het niet makkelijker natuurlijk Succes zaterdag! @ Mineraal, jij alvast succes voor maandag bij de gyn!
Oke! Waar zit jouw man/vriend? Klopt, oefeningen zijn er ook genoeg. Ik hoop altijd maar dat mn vruchtbare periodes er net een beetje omheen vallen
bedankt voor de tip ik heb er zeker wat aan..... bedankt meid....Ik stop ook meestal met klussen maar ik moet gewoon doorgaan eigenlijk tot ik me ongie krijg dat word hard werken deze maand...
Fijn om te horen dat je weer wat meer moed hebt en dat ze zo positief zijn over jullie! Dat zeggen ze niet zomaar dus vol frisse moed de volgende ronde in!! Dat wordt weer duimen zaterdag! . Durf na mijn positieve advies aan jou bijna niet te vertellen hoe het mij verging afgelopen dagen Moest mezelf ook even oppeppen. Maar met mij gaat het nu ook weer oké. Had gisteravond en vanmorgen ineens geen symptomen meer. Mijn borsten ging van pijnlijk naar gevoelloos en had ook geen hoofdpijn meer. Hele nacht niet geslapen en een ontzettend potje zitten janken. Vanmorgen met toch lichtelijke schaamte de vk gebeld. Hoefde me gelukkig niet gelijk zorgen te maken en warempel...sinds vanmiddag zijn de kwaaltjes weer terug. Nooit gedacht dat ik blij zou zijn met pijnlijke borsten en hoofdpijn Daarbij hebben we er helaas nog steeds geen invloed op wat daarbinnen allemaal gebeurd. We moeten gewoon afwachten en hopen op het beste! Heb met mezelf afgesproken dat het nou afgelopen moet zijn met die flauwekul. Maak mezelf gek terwijl ik hoor te genieten. We zetten het beste beentje weer voor!
@marden: ook zwangere hebben last van kwaaltjes en stemmingwisselen Het is gewoon eng om niet te weten of alles goed gaat enz. Daar moet je op vertrouwen. Fijn dat je wel je vk kan bellen enz en die gerust stelt! Wanneer heb je de eerste echo?
Weet er helaas nu alles van 25 januari hebben we de intake en eerste echo. Kan niet wachten! Heb hier nu zoveel verschillende ovulatieverhalen gelezen. Haal soms alles door elkaar, sorry. Maar hoe zat het ook alweer bij jou? Jij dacht dat je je ei gemist had of niet? Heb je beetje goede hoop voor je nod rond de 22e? En maandag moeten jullie naar de gyn? Word jij dan ook onderzocht? Of alleen het zaad van je man?
@Marden: haha ik snap dat je niet kan wachten..voor je het weet is het zover. geduld (en laten we dat nou net niet hebben) Ik heb 2x geprobeerd mijn ei te spotten met testjes. Maar ik denk dat ik ze beide keren niet gespot heb, teminste niet direct op de streepjes van de ovutest. Ik hou ook mijn temp in de gaten dus weet precies wanneer mijn eisprong is geweest. Zit mij nu te bedenken wat ik met mijn eerste ovutestejs heb gedaan..geloof dat ik ze in de prullebak heb gegooid Ik heb geen idee voor mijn nod..ik durf eigelijk nergens meer op te hopen, voel me niet zo lekker nu maarja dat zegt allemaal ook niets. maandag idd naar de gyn, als hij inwendig onderzoek doet kan ik het meteen zien..of hij teminste. Ben benieuwd of alles in orde is na de curretage. Zaad is nu 2x gecontroleerd, de uitslag nemen we mee. Heb al wel voorwerk gedaan: maanden getempt enz...dus dat staat allemaal netjes op papier. Huisarts vond dat al goed. Hoef ik dat niet meer te gaan doen. Verder wachten we het af...geduld..
Ja snap wel dat het je op een bepaalde manier rust geeft nu je het zo zegt. Je weet het idd wel allemaal precies. Ik ging uit van die ovulatietest (die niet helemaal knal positief was maar zo'n twijfelaar) en het gevoel in mijn lichaam dat ik mijn eisprong had gehad en op basis daarvan zou ik nu te vroeg ongi zijn. Maar achteraf gezien heb ik de vorige keer zo weinig bloed verloren dat het niet echt een menstruatie was. Twijfelde toen al wel hoor. Komt nu eigenlijk pas op gang (en goed ook) dus nu kunnen we weer echt aan de slag!
Hoi Slunae, Naar aanleiding van je tip heb ik dan een vraag. Vanavond (vrijdagavond) teste ik een positieve ovulatietest van clearblu. Gisteren een licht/midden donker streepje van Sensitest (negatief dus). Nu zit mijn man in het buitenland en is maandagochtend 09.00 uur weer thuis. Zou er een kans in zitten dat ik maandagochtend toch nog vruchtbaar ben, en dus zwanger kan worden? Kans lijkt me heel erg klein, of niet? Vorige cyclus heb ik wel 3 dagen positief getest, wel de Sensitest, die toch niet zo nauw aangeeft net als Clearblu. Men cyclus is beetje in de war door mijn miskraam in oktober, normaal zou ik pas maandag ovulatie hebben. Dank alvast voor je antwoord Groetjes
Hee Katie, Sensitest is bij jou dus niet zo duidelijk als Clearblue? Kan er niet veel over zeggeneigenlijk, je kan je eisprong vandaag hebben, maar ook morgen of zelfs maandag. Zou het gewoon proberen zodra hij terug is. denk dat je opzich nog een kans kan hebben..als je eitje zondag laat of maandag springt.. alleen wanneer je eitje precies springt is moeilijk te zeggen met alleen ovulatietestjes.. temperatuur zegt veel meer. Vandaag Clearblue nog positief of weer negatief ? En Sensitest? Wel jammer zeg, precies zo'n timing dat je man de deur uit is.. Groetjes Slunae
Hee Marden, Ik heb helemaal niet doorgekregen dat er al berichten waren geweest! Moeilijk zeg meis, dat je je toch zorgen blijft maken, ook als je even niets voelt qua symptomen, maar ik kan het me levendig voorstellen! Heel fijn dat je de vk kunt bellen bij vragen of twijfels en dat je dan weer geruster bent..nog 11 daagjes en dan krijg je je echo he? Eventjes geduld nog.. hoop echt dat je daarna kunt ontspannen! Ik heb straks mijn eerste eicelmeting voor de 2e IUI. Spannend weer hoor! Ben benieuwd of er iets goed gegroeid is al Als ik vragen mag, hebben je zorgen ook een oorzaak of weet je dat niet ? Hoe gaat het nu ? Liefs Slunae
Oke hmm dus je denkt dat je lichaam nog niet helemaal klaar ervoor was, bedoel je dat ? Door je lichte menstruatie.. Goed dat het nu goed doorzette dan, ik bedoel.. kan de boel even goed opruimen en voorbereiden voor een frisse ronde! Mag je alweer bijna aan de ovulatietestjes ? (even geen idee welke cyclusdag je bent nu)