Tip voor ovulatieteststers

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Scarabee, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marden

Marden Actief lid

31 okt 2011
    179
    0
    0
    Bedankt voor de lieve reacties Mieks en Slunae. Doet me goed!
    Laten we inderdaad hopen dat ze zich hebben verkeken! Blijf proberen te genieten tot de volgende echo. Tot die tijd kan ik toch niets doen...

Hopelijk laat je eitje niet al te lang op zich wachten Mieks.

En Slunae...wat SPANNEND! Je zit inmiddels weer op het wachtbankje dus.

We houden elkaar op de hoogte!

Knuf!

2. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    He Slunae, nou vandaag had ik dan eindelijk de echte knaller hoor :D Was zo blij na al die vage ovutesten van vorige maand! Kan het nu ook goed voelen met alle krampjes. Vanmiddag dus gelijk maar aan de klus gegaan hihi

Fijn dat jouw temp nu goed is gestegen! Duimen draaien voor je!

3. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Mooie knaltest zeg! Voelt toch fijn wel he zo'n extra bevestiging, testje, en dan steekjes etc. ;) Zet em op he :D

4. spring

spring Niet meer actief

Bedankt voor jullie adviezen en ook het sterkte wensen. Vanmiddag mijn eerste ovu test doen. Voor de zekerheid al vooruit geoefend hahahaha
    Marden ik hoop dat het vruchtje een vechter is een blijvertje.
    Spannend. Mijn duimen draaien voor je.
    Groetjes

5. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @marden: dat is een dubbel gevoel, maar wel fijn dat er hartactie te zien was! Nu even afwachten dus op de volgende echo...DIkke knuffel van mij!

@slunae: hier alles oke! mijn ei gaat er weer aankomen, of is miss al geweest ik weet het niet. Ik doe nu even helemaal niks. Maar ik ga zo ff over een ovutestje piesen..als het nog niets is dan wacht ik nog even. Als ik naar mijn temp'lijstje kijk zie ik altijd rond dag 18 dat hij omhoog gaat.

@mieks: mooie test! succes met raak schieten.

6. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Spring, succes!

Mineraal
    hoe was je ovulatietestje ? Wil je je tempkaartje misschien in je handtekening zetten ? Ben benieuwd !

Mieks, al 3 dagen positieve ovulatietest nu ? En nog niet echt een goede stijging zie ik ... hopelijk vliegt hij vandaag nu omhoog dan!

Hier gaat alles goed, tis spannend wel.. heb wel al menstruatiekrampjes gevoeld.. begint vaak al 5-6 dagen van te voren, vind ik nooit zo goed voelen, ondanks dat ik weet dat het normaal kan zijn ook bij beginnende zwangerschap.. Tja afwachten, nog 5 daagjes dan ben ik 13 dpo en waag ik een testje.

Liefs meiden en een fijne zondag!

7. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @slunae, er is maar 1 echte knaller geweest. Moet ik dan eigenlijk alleen die als positief beschouwen? De andere 2 waren wel (bijna) gelijk aan de teststrip.
    Temp is vanmorgen omhoog gegaan :D

Spannend voo jou dus nog 5 dagen afwachten. Die krampjes kunnen idd beide kanten op. Ik duim mee hoor!

8. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ja ik denk alleen die knaller als positieve test, als die andere 2 bijna gelijk waren aan Cstreep ;) Yes temp omhoog!! Dan was gisteren of vannacht je eitje :D:D, doorklussen he ;)

Dankje!

9. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Oké dan pas ik het zo wel even aan! :) hebben 3 dagen achter elkaar geklust waaronder vanmorgen dus denk dat het vanbinnen nu de rest moet doen :p

10. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @slunae: mijn ovutest gaf niets aan, ik denk dat hij morgen pas komt zo ongeveer. Wij klussen gewoon lekker door..zit er in ieder geval iets in.
    kramp kan ook positief zijn. Ik duim ook mee!!

@mieks: laat ze maar lekker zwemmen en hun best doen!

11. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Yes!! Mooie tempstijging heb je ook!

12. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ben benieuwd hoe je ovulatietest vandaag is dan ! Krampen vallen op dit moment mee,maar gisteren pfff dacht dat het zou doorzetten .. paar uur best heftige krampen alsof ik al ongi was... nu is het weer rustig.

13. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @slunae, hij bleef vanmorgen hangen, denk dat ie morgen misschien nog wel verder stijgt. Die van jou is ook mooi.. dat temp dipje rond 5 dpo is opzich ook positief toch? :D

14. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Vind em toch mooi, want hij is ten opzichte van je eisprong-dag precies 0,3 gestegen :D

Dat dipje bij mij is opzich positief, maar ik heb wel vaker zo'n dipje rond 5 dpo. Enige wat nu anders was dan normaal is dat mijn temp vrij lang erg laag bleef.. hij is nu pas een paar daagjes echt hoog genoeg! Ben nu 9 dpo... begint nu toch te kriebelen om te testen maar ik hou me maar in haha

15. Marden

Marden Actief lid

31 okt 2011
    179
    0
    0
    @ Mieks; Wat een knaller zeg! Succes!

@ Spring; Lief, dank je! Hoe zag je ovu testje eruit?

@ Mineraal; Jij ook bedankt voor de lieve reactie! Hopelijk komt je ei snel!

@ Slunae; Ik heb nog steeds menstruatie krampen. Bij mij is een gekantelde baarmoeder de reden. Hierdoor heb ik vreselijk veel last van bandenpijn. Dit was direct te voelen in mijn buik, rug en benen. Dus het kán ook een goed teken zijn!

Had nooit verwacht dat ik dit zou zeggen, maar als je nieuwsgierig bent...gewoon testen!
    Als mijn echo een klein beetje klopt heb ik rond 5 dagen dpo al positief getest. Ik geloofde daar uiteraard niets van! Maar de vk gaf aan dat dat heel goed mogelijk is met de gevoelige testen van tegenwoordig!

Als hij positief is kun je er des te eerder van genieten!
    En bij negatief resultaat weet je dat hij in de aankomende dagen ook nog positief kan worden. Geen reden om direct de moed te laten zakken.

Begrijp uiteraard dat mensen dit niet willen om teleurstellingen te voorkomen. En dat mensen de verpakking aanhouden. Maar het kan dus écht...zo vroeg positief testen!

Mijn duimen draaien voor je hoor!
    Voor jullie allemaal! Spannende periode weer!!!

16. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @slunae, je temp blijft nog mooi hoog..wanneer wil je een test wagen? :D

Die van mij is vanmorgen nog verder omhoog geschoten..nu mag ie daar blijven :p

@marden, 5dpo al posi getest? Pff das vroeg!!:$ ik denk dat iedereen dat wel zou willen! Gekantelde baarmoeder lijkt me niet fijn. Heeft dat nog invloed op je bevalling uiteindelijk?

@mineraal, klusze! ;)

17. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Marden, hmmm ik heb ook een gekantelde baarmoeder, ligt naar achteren gekanteld.. heb al behoorlijk wat dagen krampen, gisterenavond ook erg.. maar ik heb dat wel altijd voor m'n menstruatie. Mijn idee was ook altijd om al snel te testen, heb dat altijd gedaan al vanaf 9 dpo maar op een gegeven moment word je zo sip van de negatieve testjes.. wilde op 12 of 13 dpo gaan testen.. maar morgen is 11 dpo, als m'n temp morgen nog hoog is probeer ik het gewoon denk ik.
    Wanneer heb je je echo ? Ergens volgende week ? En hoe voel je je nu erover ?

Mieks je hebt helemaal gelijk, nu is je temp nog meer gestegen :D mooi hoor! Ga morgen denk ik een testje wagen als m'n temp nog hoog is. Ik heb meestal 2 uitschieters in mijn temp van rond de 37 graden en daarna begint het altijd al langzaam te dalen voor de menstruatie.. de laatste wachtdaagjes zijn toch het spannendste..

18. Marden

Marden Actief lid

31 okt 2011
    179
    0
    0
    Spannend Mieks en Slunae!

Is uiteraard niet zeker dat hij zo vroeg positief was hoor! Volgens de echo was hij dat zelfs al met 2 dpo. En dat kan natuurlijk al helemaal nooit!!! Maar met de vk zijn we aan het rekenen geweest en toen kwamen we elkaar in het midden tegemoet met 5 dpo. En de vk gaf aan dat het wel mogelijk moet zijn met de testen van tegenwoordig.... :(

Snap wel dat je niet vrolijker wordt van negatieve testen hoor Slunae! En begrijp ook heel goed dat dat een reden kan zijn om niet vroeg te testen. Wel spannend dat je morgen er toch misschien een testje aan gaat wagen! Good luck!!!

Een gekantelde baarmoeder zorgt gelukkig niet voor problemen. Als de baarmoeder / het kindje zwaarder wordt klapt hij als het goed is vanzelf naar voren. Zal er de volgende echo eens wat meer informatie over vragen, want heel veel weet ik er ook niet van. Alleen dat daar mijn buik- en rugpijn vandaan kunnen komen.

De echo is woensdag 8 februari. Nog een weekje wachten dus! Ben nu wel rustig en over het algemeen zie ik het positief tegemoet. Mijn vriend blijft me ervan overtuigen dat ze vast verkeerd hebben gemeten. Ook mijn zus, schoonzus en schoonmoeder (die allemaal in het ziekenhuis werken) blijven herhalen dat een echo die voor de 9 weken plaatsvindt er héél goed naast kan zitten. Daar gaan we dan maar vanuit zolang ik nog moet wachten. Het hartje klopt en dat was voor mij het belangrijkste!!

Hopelijk kunnen jullie binnenkort met me mee beppen over echo's!!! Mijn duimen draaien voor jullie!!!

19. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
  20. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ik niet in ieder geval! Misschien kan je een apart topic openen met je vraag, denk dat er dan meer kans is dat meer meiden het lezen.

Deel Deze Pagina