@melanie: als de onderste het is, dan is of je ei al geweest of hij moet nog komen...Hoever ben je nu in je cyclus? @mieks: ja dank je...weet niet of ik wel op het wachtbankje wil..hihi..ik wil dat het alvast een week later is! Aan het klussen ligt het niet. Ik heb ook een goed gevoel maar hou rekening met alles...scheelt toch weer een grote teleurstelling. @slunae: hoe is het met jou? temp weer wat hoger, das positief. @wachtbankje: gezellig met zijn allen @marden: ben zeer benieuwd wat het gaat worden, hoever je bent! @temp: ik heb van de week wel ff getempt, toen was tie 36.3, daarna is het al 2 dagen 36.5 (voor mijn doen nog laag) maar ik heb natuurlijk de rest niet getempt.
@ mineraal, heb je nog getempt na je vermoedelijke ei? Dan weet je in elk geval dat je hem gehad hebt Ow maar je had toch posi ovutest gehad toch? Zit ik net te denken... En ik hou er rekening mee hoor dat het niks wordt. Ik pin me er absoluut niet op vast. Moet zeggen dat de week snel voorbij is gegaan, ben er niet zo mee bezig eigenlijk. Minder dan vorige maanden omdat ik toen elke keer afvroeg of dat eitje nou geweest was. Nu heb ik die bevestiging gehad en weet ik wanneer mijn nod is dus heb ik er meer rust mee.. we wachten af. Lekker warm met zn allen op het wacht bankje
Mineraal: Mijn laatste cyclus was 38dg,maar had indd het vermoede dat ik mijn ei donderdag heb gehad. Had toen flinke steken en 30min later wat dikke roze witvloed. Maar volgens mijn berekeningen zou mijn ei morgen pas komen. Maar goed,de testen wijzen uit van niet dus!! Bedankt voor je reactie.
@mieks: ja heb vanochtend getempt 36.5, voor mij nog vrij normaal. Ik heb 2 dagen 36.5 en 1e dag 36.3. Mij lijkt mij de test positief. Ik ben niet zo goed met ovutesten denk ik Gelukkig is het lekker warm toch...we blijven duimen draaien. Misschien kunnen we ook nog gaan dobbelen @melanie: tja niets is zo raar als een lichaam. Misschien komt je ei nog? MOrgen nog eens een testje wagen? Ik ben zelf ook niet zo goed met ovutesten geweest de 1e keer. Doe het nu voor de 2e keer maar vind het niet fijn. Ik kan het alleen in de avond doen, ik ga het niet op mijn werk doen. Dus ik drink vanaf 4en niets meer, dan ga ik nog eens plassen en daarna pas weer als ik thuis ben rond 6en.
Ik drink sowieso niet zo heel veel,dus ook minder vaak plassen! Morgen kan ik hem ook pas tegen 6en doen. Moet werken. Als ik daadwerkelijk mijn ei gehad heb vorige werk donderdag,dan zou ik volgende week kunnen testen. Ben benieuwd!!
Goedemorgen meiden, Bedankt voor de berichtjes en het duimen! Ik was een beetje stil gisteren, en vanmorgen begon m'n menstruatie.. Best wel balen.. ga me op dit soort momenten altijd afvragen wat er mis is.. maar goed, wie weet is 3x scheepsrecht, ik ga me gewoon weer voorbereiden op de 3e iui, er zit niks anders op. Zie dat er al een paar op het wachtbankje zitten, jullie lopen vrij gelijk op he, allemaal rond eisprong Succes allemaal! Mieks, gaat je vriend lang weg ? Mineraal, temp je nog door de komende dagen of ? Melanie1986, ben benieuwd, wel lastig zeg, als je vermoedelijk je eisprong hebt gehad maar het eigenlijk niet zeker weet, en dan je cyclus ook nog best lang kan zijn.. Marden, snap dat je het niet goed kan bijhouden, het werd deze week ineens wat drukker hier haha wel gezellig Gaat het goed met je ? Nog een paar daagjes, ben zooo benieuwd naar je echo ! Duim voor je dat het super gaat Liefs allemaal!
@slunae: vanochtend ook getempt..36.6, misschien heb ik ook een wintertemp 3x is zeker scheepsrecht toch! Balen dat je ongi bent geworden, er is niks mis met jou...dat eitje wil gewoon niet! Wanneer heb je je 3e?of moet je daarvoor bellen? Ik ga nog harder duimen voor je! knuffel vanuit hier!
Heeej Mineraal.. ! 36.6 is niet zo heel hoog he! Misschien komt het wel door de winter inderdaad.. mijn temp ging pas stijgen 6 dagen NA de eisprong! Als ik ongi ben geworden moet ik altijd bellen, dus dat wordt nu maandag en dan wordt er een afspraak gemaakt op cyclusdag 10 voor een eerste follikelmeting. Bedankt voor je lieve woorden! Geniet van de sneeuw he.. Liefs
@ Slunae, wat balen meid van de ongi! Dikke virtuele knuffel! En idd.. 3x is scheepsrecht, daar duimen we gewoon weer voor Logisch dat je gelijk aan je zelf twijfelt, dat doet iedere vrouw wanneer die rooie duivels weer komen. Gewoon moed proberen te houden want ook voor jou is het een keer raak! Mijn vent moet dit keer van maandag tm vrijdag weg. Dan is ie een week thuis en gaat ie daarna anderhalve week weg. Week 12, 13 en 14 is hij zelfs 3 weken weg Dat is niet echt bevorderlijk als je een kinderwens hebt.. Hier is de temp ook een beetje gezakt.. Zat vorige maand toen ik begon met tempen (na de eisprong) rond de 37, dus misschien ligt het idd aan het weer dat we allemaal wat lager tempen. Fijne dag allemaal!
@slunae: is inderdaad niet hoog, normaal stijgt hij meteen na de eisprong...maar weet ook niet waar het heeft gezeten omdat ik niet alles heb gemeten. We wachten het maar gewoon af... Graag gedaan hoor! We houden moed! @mieks: laten we er maar vanuit gaan dat onze temp ook de winterstand heeft
@ Slunae, super balen meis. Hoop echt voor je dat de volgende ronde een mooie posi test brengt. @ marden, zit inderdaad op het wachtbankje het aftellen is begonnen dat de week maar snel mag gaan hoe is het bij jou? Zag dat je volgende week je tweede echo heb spannend hoor. @ mineraal, zitten er echt veel op het wachtbankje nu hè. Wel zo gezellig inderdaad @ Mieks, vervelend joh dat je manneke veel weg is. Zou nu dubbel zo mooi zijn als je een posi test heb @ all, toen ik net naar de wc ging had ik een beetje heel lichtroze/lichtbruin door m'n afscheiding. Heb toen inwendig slijm gepakt en dat was wittig/crème kon er niet zo goed draden van trekken en ook zaten er wat soort korrels/harde stukje (wit) bij. Heeft iemand een idee wat dat zou kunnen zijn? Toch geen ei meer? M'n ovutesten zijn negatief nu. Knuffelen zit er vanavond niet in morgen als het goed is wel
Heb trouwens wel lichtje steekjes soms in m'n buik weet ook niet of ik het me misschien wel inbeeld Pff wordt hier wel onzeker van.
Goedemorgen allemaal Wordt echt gek van mezelf toen ik vanochtend op stond was ik duizelig nu nog steeds als ik op sta van de bank. Voel ook nog af en toe gerommel/steekjes in mn buik. Zou het kunnen dat je wat voelt van de bevruchting?
@priscilla: het kan wel..moeilijk he. Ik voel ook altijd vanalles maar dat wilde de vorige keren niks zeggen. Dus wacht ik rustig af. Je hebt waarschijlijk je ei gehad toch? kan het soms niet meer uit elkaar houden @temp: vanochtend 36.9...maar had een kort nachtje.
@ mineraal echt moeilijk ja en dan vooral inderdaad als je dingen voelt. M'n ei heb ik al gehad had 31 Jan posi ovutest 1 feb was tie nog een heel klein beetje donkerder. Nu allemaal weer negatief. Vind het ook moeilijk om allemaal bij te houden haha lees regelmatig even terug
@ Priscilla, ik heb de eerste maanden ook ontzettend veel kwaaltjes gehad. Had helaas niks te betekenen. Probeer er niet te veel bij stil te staan want dan schijnt het nog erger te worden Het enige wat je kan doen is afwachten... zijn we als vrouw zijnde zo ontzettend goed in @ Mineraal, das een beste stijging.. misschien komt het idd door je korte nacht? Spannend hoor. Hier ook een stijging gehad na de zakker van gister. Zit nu toch op de 37 (mag ik nou door voor de koelkast? ) Nou maar hopen dat ie daar lang blijft hangen... @ Slunae, hoe is het met jou? Beetje over de eerste teleurstelling heen? Hopelijk wordt februari een goede maand voor je!
@mieks helaas wel wat moet wij vrouwen toch veel geduld hebben hè hihi. Probeer er niet te veel aan te denken maar vind het toch wel lastig zie dat jij een temp stijging heb hoop ook voor je dat tie daar blijft. @ mineraal net vergeten erbij te zetten hoop ook voor jou dat je temp hoog blijft
Hoi meiden, ik hoop dat iemand mij kan helpen. Vorige week heb ik 5 x positieve ovutest gehad. Nu heb ik sinds afgelopen vrijdag buikpijn, in mijn onderbuik en ik heb geen idee wat het is.. Nou had ik zaterdag ochtend opeens helder bloed verlies en zaterdag middag en vandaag bruin bloed verlies en mijn buikpijn is alleen maar erger geworden... Hebben jullie een idee wat dit is? ook heb ik vandaag nog een ovutest gedaan en nog steeds positief, toch?
Inger, ben je niet zwanger?? Ovutesten kunnen op een zwangerschap reageren.. en als je al zolang elke keer van die positieve testen hebt? Vreemd zeg maar... Die krampen en het bloed zijn niet echt goed denk ik (ik ben geen dokter of expert)... heb je een zwangerschaps test in huis? Ik zou er in elk geval 1 doen om zwangerschap nu uit te sluiten dan!