ik heb er ook aangedacht... maar ik ben pas ongesteld geweest. Ik heb wel een aantal testen in huis liggen, zal ik het eens proberen? ik heb niet veel gedronken vandaag... zoeft meteen naar boven, ben zo terug...
Uhhmm ja das wel ff schrikken indd. een verloskundige pratijk bellen denk ik. en je verhaal uitleggen en kijken wat ze dan zeggen of wat ze voor je kunnen doen. Hoop dat alles goed verkoop. Bij mij is het helaas niet goed verlopen toen en krampen en bloed verlies had
gefeliciteerd zat net een beetje rond te kijken hier en zag toen dit, super leuk! Maar hoezo je banner over 10 dagen testen???
Dan had ik het dus goed gedacht. Een voorzichtige felicitatie want ik hoop echt voor je dat dit goed afloopt.... Bruin verlies hebben wel meer meiden tijdens het begin van de zwangerschap maar rood is minder goed.. zeker in combinatie met krampen. Succes morgen bij de gyn!! Ik duim voor je meid! Laat je weten hoe het gegaan is?
oh heb al ff terug gelezen. Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook bloedverlies bruin en rood en is allemaal goed gekomen
Toch nog een vraagje. Probeer het los te laten maar vind het super moeilijk haha Weet iemand misschien of het kwaad kan om tijdens een eventuele innesteling te vrijen?
Nee kan geen kwaad. Na de vruchtbare dagen gaat de baarmoeder mond weer helemaal dicht dus een eventueel bevrucht eitje kan er niet zomaar uitvallen
nou, ben nog geen steek wijzer... ze hadden geen echo app. dus alleen ff mijn darmen gecheckt Morgen naar de gyn... ik ben nog helemaal van slag... Thanks meiden!
@ inger1979 wat rot zeg dat je nu nog niks weet. Heel veel succes morgen. Wel een mooie test, dat het morgen maar mee mag vallen. Gun je echt goed nieuws dikke knuffel