Tip voor ovulatieteststers

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Scarabee, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

thanks meiden! Ik laat het morgen ff weten.
    x

2. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Pff spannend morgen dan Inger! Succes!

3. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Wel een knaltest Inger! Hopen dat dat goed nieuws is! Ik duim voor je!!

4. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Goedemorgen meiden,

Wat is er veel geschreven! En een paar nieuwe namen zie ik weer ;)

Inger1979 wat een zenuwen! Heb er ook aan gedacht toen je die 5 positieve testjes liet zien vorige week.. ben benieuwd hoe dit gaat verlopen.. kan me voorstellen dat je erg onzeker bent nu! Menstruatie gehad, en dan ook nog bloed vrijdag.. pff! Hoop dat ze bij gynaecologie kunnen zeggen dat het goed zit!

Mieks, hier gaat het redelijk.. heb er wel even doorheen gezeten de laatste dagen, was het zo beu eigenlijk dat ik bijna de neiging had om te stoppen met het traject.. maar daar doe ik mezelf alleen maar veel zeer mee, met dat soort gedachten.. ik wil gewoon erg graag door, maar ik ben ook heel bang dat het niet gaat lukken, en dat dat nog meer zeer zal gaan doen. Maar ben nu weer wat rustiger ;) Hoe is het met jou?

PriscillaV, moest lachen om je vraag of je kan vrijen tijdens innesteling, tis geen gekke vraag hoor, maar wel grappig en herkenbaar ook :p ik was er laatst nog bang voor dat het kon loslaten door te niezen ;)

Mineraal, ik kan je temperatuur niet echt meer volgen haha. Maar je eisprong is wel geweest nu toch zeker ?

Groetjes allemaal !

5. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @slunae, ik begrijp je helemaal! We hopen altijd dat het snel raak is, maar als je dan ook nog eens in de mmm zit is het helemaal al meer beladen.
    Ik zie dat jouw temp nu gelijk ook alweer de hoogte ingaat. Is ie bij jou altijd zo grillig?
    Hier is ie ook nog verder gestegen. Zomerse temperaturen neemt mijn lichaam aan haha :D hoop dat ie hoog blijft, naarmate zaterdag nu dichterbij komt vind ik het best spannend.

6. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Het is waarschijnlijk n bbz... :( ik zit nog in t zh.

7. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Jeetje meid, dat hoop ik niet. Wat gaan ze nu doen om daar achter te komen? Sterkte en succes!

8. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Oh my, dat is niet te hopen!! Maar als ze dat vermoeden nu al hebben.. sterkte hou je taai !!

9. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Wat een bagger nieuws!! Sterkte!!

10. PriscillaV

PriscillaV Actief lid

19 okt 2011
    343
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @ inger1979 hoop het niet voor je meis sterkte

@ Slunae haha grappig dat het herkenbaar is ben ik gelukkig niet de enigste :D heb het ook als ik te hard ga zitten, niet eraan gedacht bij niezen haha wat kan je jezelf toch gek maken ;)

11. Marden

Marden Actief lid

31 okt 2011
    179
    0
    0
    Wat een nieuws hier allemaal.

Vooral van jou verhaal...Inger...was ik onder de indruk.
    Ben heel erg benieuwd naar verdere berichten van je.
    Succes en sterkte in ieder geval!

Fijn dat je wat rustiger bent Slunae! Er komt ooit een dag waarop je weet waarvoor je het allemaal hebt doorstaan.
    En drie keer is scheepsrecht, dus wie weet...?!?

En meiden mocht het jullie helpen... Ik rijd paard, dus hobbel iedere week wat af. Kan absoluut geen kwaad!! De vk vertelde me dat er in principe alleen iets verkeerd kan gaan als er al iets mis is met het vruchtje. Invloeden van buitenaf, zoals niezen, vrijen, paardrijden kunnen écht geen kwaad ;)

12. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @inger: weet je al iets meer?

@slunae: herkenbaar je gevoel, soms denk ik ook ik ga weer aan de pil, wordt soms gek van die hormomen.
    Maar hoe raar ook, we rapen ons zelf altijd weer bij elkaar. Hoop dat de volgende keer raak is voor je! op naar 3x scheeprecht!
    Ik denk dat mijn eisprong geweest is (ik heb de foto gespamd) Maar zo als mijn temp nu is heeft ie nog niet gedaan. Ik wilde graag stoppen met tempen maar ik denk dat ik toch maar weer doorga volgende maand (als tie er komt)

13. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Jeetje Inger, wat rot voor je..
    je zult je wel wezenloos geschrokken zijn!
    heel veel sterkte en laat even weten hoe het is afgelopen in het ZK, ik hoop zo dat ze het mis hadden!!

Bah bah, dag 25 van mijn cyclus en nog steeds geen positieve ovutest!!
    is toch echt om gek van te worden!
    Nouja, of ik moet mijn ei al eerder gehad hebben!
    Ik dacht wel 26-1 mijn ei gevoelt te hebben, maar dit weet ik niet zeker omdat ik dat nog nooit eerder heb meegemaakt en ook niet na heb kunnen gaan.
    die avond na de krampen had ik wel roze witvloed,maarja dat had ik hier waarschijnlijk al eens vertelt!

ik stop nu ook echt met testen, want mijn gevoel zegt dat het geen zin meer heeft!!

(ZO,moest het even kwijt!!)

14. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Jeetje inger, was vervelend voor je!!
    Hoe is het verder verlopen in het zh?
    Ik hoop zo dat ze het mis hebben, sterkte!

Bah bah, ik zit alweer op dag 25 en nog steeds geen positieve ovutest!
    om gek van te worden!!
    Ik stop deze maand ook met testen, mijn gevoel zegt dat het geen zin meer heeft!!
    ik meen wel 26-1 mijn ei gevoelt te hebben, en even na die krampjes had ik ook wat rozige witvloed!
    maar goed,zeker weten doe ik het toch niet want heb het nog nooit zo meegemaakt...of in iedergeval nooit op gelet!
    (ZO dat moest ik weer ff kwijt)

15. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

T was indd n bbz dus 1 eileider verwijdert en weer gecureteerd... Nu ff rustig aan... Thanks voor jullie lieve ber.

16. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Sh*t zeg, en zo heb je binnen 1 dag zoveel meegemaakt :x dit ging echt snel.. ontzettend veel sterkte en neem de tijd om bij te komen van dit alles he! Meid wat heftig :(! Knuffel!!!

17. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Pff dat is niet niks zeg! Sterkte met dit een plekje geven! :(

18. PriscillaV

PriscillaV Actief lid

19 okt 2011
    343
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Jeetje meis vind het super erg voor je heel veel sterkte de komende tijd

19. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hee meis, ja precies.. ! En je leest toch ook vaak wel dat als er op zich niet zoveel scheelt, dat het vrij snel raak kan zijn met iui .. en als je erover nadenkt: 41 miljoen zaadcelletjes.. 2 goede eicellen.. in een ruimte met elkaar.. dat zou toch moeten lukken?! Maar goed, we gaan er gewoon weer voor he.. Mijn temp is in het begin van m'n cyclus vaak wel even hoog, nu al wel 3 dagen, maar ik heb het ook erg warm met de kachel hoog wegens de vrieskou haha. Jij hebt een mooie tempkaartje!! Erg spannend! Liefs

20. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Sterkte Inger...wat een vreselijk nieuws!!!

Voor de rest van de dames spannende tijden, ik duim voor een goed afloop!!

Liefs

Deel Deze Pagina