Tip voor ovulatieteststers

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Scarabee, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ja die 41 miljoen om 2 zou je goede kansen geven. Het lijkt zo makkelijk he?! Ik ben 5 jaar terug ook een 1 jaar bezig geweest om zwanger te raken met mijn ex en dat was ook zonder resultaat. Er zit onvruchtbaarheid in onze familie dus dat maakt mij ook best bang.
    Mijn temp blijft nu nog mooi hoog, maar de angst voor teleurstelling dat ie 1 deze dagen weer naar beneden keldert is best groot.
    We willen allemaal zo graag en dan ook het liefst zo snel mogelijk. En als je dan bedenkt dat er zoveel zaadcellen zijn, is het gewoon weg niet te begrijpen waarom ze met die 41 miljoen dat ene eicelletje (of 2) dan over het hoofd kunnen zien :p Of je ei(tjes) speelt verstoppertje! haha

Inderdaad blijft jouw temp hoog ja! Wat gaat er nu gebeuren? Wanneer moet je weer voor een volgende iui? (ik ben nog een leek op dat gebied :))

Hoop idd dat ik in de buurt van de 37 graden blijf (en dan zonder ongi natuurlijk haha) Liefs

2. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @inger: jeetje meid, wat een verhaal! Heel veel sterkte!!

@slunae&mieks: ik moest meteen denken aan corpus in Leiden, dat is een menselijk lichaam waar je doorheen gaat. Zo kom je ook in de baarmoeder en krijg je een 3D bril op. Zo zie je ineens de spermacellen om je oren vliegen! Enne die ene die dan blijft hangen in je slijmvlies....:D
    Blijkbaar is het een hele reis..misschien moeten we wegwijzering in gaan brengen!

3. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Daar hebben we toch tegenwoordig tomtom voor? :D:p

4. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hahaha moet even heel hard lachen nu! Ik denk er ook vaak aan dat ze gewoon niet op zitten te letten of vergeten wat ze nou aan het zoeken waren, precies zoals degene waarvan de zaadjes zijn dus zou me niets verbazen ;)

En zo'n 3D dinges zou ik ook weleens willen meemaken, grappig Mineraal!

Ik kwam alleen even snel kijken hoe het ging hier.. reageer morgen weer uitgebreiden, m'n bedje roept me al zeker 30 minuten! <gaaap> weltrusten allemaal

5. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Slunae, we houden de humor er maar in :D

Hier is mn temp de afgelopen 2 dagen langzaam een beetje gezakt. Zit alsnog wel op de 37,0 maar hoop maar dat ie nou niet verder gaat kelderen...;)

6. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @tom tom: ik wil dan wel een stille hoor...ik wil niet constant horen, ga hier rechtsaf...beetje sneller graag, doorstroming moet goed zijn :p We houden de humor er zeker in!

@slunae: het zit in Leiden, erg leuk om een keer te doen. Wel van tevoren reserveren. Je gaat op tijd naar binnen namelijk. Tip: neem niet de laatste 'rondleiding' want als je klaar bent komt je ook nog vanalles tegen wat leuk is.

@temp: ik zat vandaag op 36.7. Ik hou de winterstand erin :D

7. Marden

Marden Actief lid

31 okt 2011
    179
    0
    0
    Ik heb helaas een vervelend bericht vandaag.

Het vruchtje is de afgelopen twee weken niet gegroeid en het hartje is gestopt met kloppen. Helaas is mijn voorgevoel waarheid geworden. Voel me vreselijk, en ben erg verdrietig.

Heb besloten een paar dagen af te wachten voordat ik naar de gyn ga. Hopelijk komt het vanzelf op gang en anders krijg ik tabletten en/of curetage.

Ik denk vaak aan jullie en hoop dat jullie binnenkort allemaal een positieve test in handen hebben, maar ik houd het hier even voor gezien. Héél veel succes allemaal!!!

Knuf Marden

8. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland

Jeetje meid.....:(

sterkte............:(

9. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ach meid ik vind dit echt erg voor je :(:( Heb er geen woorden voor.
    Ik wil je heel veel sterkte wensen om dit een plekje te geven!
    Heel veel sterkte en een dikke knuffel!

10. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Oh wat Klote meis! Heel veel sterkte!!

11. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Neeeee :( Wat vreselijk dit voor je! :( Kan je niet bevatten dit pfff. Heb er ook geen woorden voor, behalve ontzettend veel sterkte met dit verlies meis!! En een hele dikke knuffel..XX!

12. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @Marden: meis wat een nieuws, zit met tranen in mijn ogen...Heel veel sterkte met het verlies, hou je taai! knuffel van mij.

13. PriscillaV

PriscillaV Actief lid

19 okt 2011
    343
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Ow meis wat erg. Heel veel sterkte.
    Denk eerst maar even aan jezelf nu.
    Een knuffel voor jou

14. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heel veel sterkte!!!

15. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ik kan weer voor een nieuwe ronde :( temp is naar beneden gekelderd en gelijk de eerste bruine zooi al gespot.. :(

16. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Aahh jammer zeg :( Dikke knuffel meis!!

17. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Oh jammer meis!

18. PriscillaV

PriscillaV Actief lid

19 okt 2011
    343
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant

Aahh nee.. Balen meis. Xx

19. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Thnx meiden... betekent in elk geval dat ik niet hoef te bevallen (als het goed had mogen gaan) als vriendlief net op uitzending is... we proberen het dan maar weer even positief te zien.
    Nieuwe ronde, nieuwe kansen dan maar....

Hoe is het met jullie?

20. PriscillaV

PriscillaV Actief lid

19 okt 2011
    343
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    En ik hoop voor jou net als voor de andere dan het deze ronde wel raak mag zijn. :)

Hier is het nog rustig nou ja vanochtend toen ik wakker werd wel erge buikkrampen gehad net als bij m'n ongi, maar die moet (hoop het niet) volgende week pas komen. En normaal heb ik een week voor m'n nod veel witte afscheiding nu ook niet heb het gevoel wel dat het nattig is maar er komt niks uit alleen soms met afvegen maar dan is het doorzichtig/dun. Ook last van dunne ontlasting (sorry voor de details allemaal :p) hoop natuurlijk dat het enkele symptomen zijn maar zo ongeduldig dat ik was vanochtend een test gedaan en ja veel te vroeg natuurlijk. Was negatief. Dat de dagen maar snel voorbij mogen gaan :D

Ben ook benieuwd hoe het met de rest is :)

Deel Deze Pagina