Oooh hihi Dankjewel!! Wanneer is jouw nod ? Niet al te ver van nu toch ?? Ik zie je hier en daar vaak voorbij komen, en ik duim ook voor jou !!
mijn nod is maandag.. dus niet zo lang meer.. Maar die laatste dagen voelen altijd het langst.. Al maanden niet getest omdat ik voelde dat het niet raak was. Deze maand denk ik dat het wel eens zo zou kunnen zijn.. en dan slaat het testvirus toe.. bij mij redelijk hardnekkig Net ook getetst.. met een zw test van kv.. Maar ik krijg een stip.. verdikkie ik wil een streep zal wel een fouttest zijn.. morgen nog maar eens
@ Nanette, spannend, je nod zit er dus aan te komen Ben benieuwd! Hier ook weer begonnen met de ovutesten.. 2e streepje is al behoorlijk donker, maar nog niet positief.
@Slunae: ben hier! Niet heel veel tijd gehad deze dagen om te kunnen reageren. Ik ga denk ik..zoals ik er nu over denk helemaal even niks doen, geen temp, geen testjes. Ik wil het proberen los te laten dit keer. Eens kijken wat dat doet. De vorige keer hebben we alles perfect gedaan en dat hielp ook niet dus vandaar dat ik nu zoiets heb van nu even niets. Balen zeg dat je verkouden bent!Hopelijk is het snel over! Je mag weer op het wachtbankje? Ik ga duimen voor je!
Zo net nog een zwtest gedaan, test slaat nog iets uit vergelijkbaar als de 1e positest en hcg stond toen nog op de 20 dus we gaan de goede kant op. Ovutesten blijven hetzelfde ach we zien wel hoe t loopt, iig al blij dat me zwtest zo licht was. Zei al tegen manlief, vreemd om te hopen dat je GEEN 2e streepje ziet, zou andersom moeten zijn Nou ja wie weet binnenkort weer, lets hope so.. Zw testje van vandaag Hoe is t bij jullie?
Goedemorgen meiden !! Heeee Mieks, ik had helemaal over dit bericht heen gelezen joh! Haha ja grappig he! FF is een beetje in de war van jou ja. Goed dat je al begonnen was met ovulatietestjes! Had je de vorige ronde een positieve test op dag 16 ? Knalde mooi gisteren he hoe is je testje vandaag ?? Goed geklust ? Hihi Veel plezier op alle beurzen ! Hoi Nanette, Nog eventjes en dan je nod die laatste dagen zijn erg irritant ja!! Je zit dan echt tussen hoop en vrees..Hoeveel dpo ben je nu ? Het kan wel heeeel goed iets betekenen als je denkt dat het weleens raak zou kunnen zijn oww ik hoop het zo voor jou!! Heb je stiekem al een testje gedaan vanmorgen ?? Wat gek trouwens, een stip in plaats van een streep! *duimt Haii Mineraal, Ben je lekker druk ? Of stressie druk ? Goed idee ook om even helemaal niets te doen qua tempen en testjes. Denk je er nu ook minder aan ? Spannend.. je hoort soms de gekste dingen he.. dan is iemand bijv. ziek en die heeft zoiets van, laat maar even zitten deze ronde, en dan is het opeens raak ! Ik heb het ook wel aardig losgelaten, maar dan meer op de manier van dat ik me richt op IVF. Weet niet hoeveel iui behandelingen ik ga krijgen, maar ik zie het nu meer als dat ik een traject doorloop om IVF een kans te kunnen geven. Dus eigenlijk heb ik het dan nu ook losgelaten dat het met iui raak zal zijn, zie het vanzelf wel! Maar goed, ben nu nog lang niet bij mn nod weet dat ik me de laatste dagen van de luteale fase wel weer anders zal voelen. Veel succes en plezier de komende dagen he Jane1981, je hcg is goed aan het dalen dus! Is inderdaad heel vreemd, dat je eigenlijk een streepje wilt zien, maar nu wacht tot hij eindelijk verdwijnt.. Knuffel daarvoor, hoop dat je snel weer een goede kans maakt en je lichaam goed herstelt! Hier gaat alles goed! Een paar dagen goed misselijk geweest, ik vermoed van de Pregnyl.. volgens mij reageer je daar elke keer anders op, net als dat elke zwangerschap anders is.. Vandaag lekker in huis rommelen, heerlijk dat het weer weekend is! Fijn weekend allemaal en tot later!
Goeiemorgen meiden, Ik ben ook weer boven water Gister een leuk maar druk dagje huishoudbeurs/9 maanden beurs gehad, dus was gister doodop. Van klussen kwam niks meer, vriendlief had ook een drukke dag gehad. Vanmorgen was mijn temp lager, dus denk dat hij morgen de hoogte weer in gaat. Vanmorgen dus ook maar geklust Dit keer is met de beentjes in de lucht gegaan nadien, wie weet helpt het ook nog haha. Ovulatie test was net nog positief maar niet meer zo knal als die van gister vond ik.. (zal fototje bij spammen). @ Mineraal, Hopelijk helpt het als je het wat loslaat.. De eerste 2 weken kan ik het ook altijd prima los laten, maar als eenmaal dat eitje komt, of daarna, dan beginnen het toch weer te kriebelen. @ Jane, apart dat jouw ovutesten zo lang positief blijven. Meestal is het geloof ik 1 of 2 dagen een piek en dan zwakt hij weer af.. "Fijn" dat de zwangerschapstesten lichter worden, maar kan me voorstellen dat dat een heel dubbel gevoel is! @ Slunae, Ik denk dat het nu wel weer goed zal komen met FF Vorige maand had ik mijn knaltest op dag 17. Dag 16 en 18 waren niet positief. Ik denk dat ik gister het begin van mn piek heb gemeten, omdat ie nu nog behoorlijk positief is, en ook omdat mn temp eerst weer netjes omlaag is gegaan. Was er al blij mee omdat klussen gister niets werd. Alweer een weekend ei dus Erg fijn! En ook erg fijn dat vriendlief nu niet op bivak is gegaan, dan hadden we mn ei gemist. Veel plezier met rommelen in huis, dat ga ik hier ook maar eens doen Fijne dag meiden! (oja, en hier mijn foto nog, onderste is van vandaag)
Volgens mij moet je aan de klus op korte termijn Volgens ha en gyn is t goed mogelijk dat het een combinatie is, nog uitslaan vanwege hcg en mogelijk eisprong.. Ben benieuwd zal morgen nog een zwtestje doen.. Ben benieuwd
Ohh was de beurs gisteren.. volgens mij heb ik 1 dag gemist! Waar was ik gisteren huh.. ik heb echt geen idee waar ik gisteren was..zwangerschapssymptoom toevallig ? nou ik kom er echt niet op... Maar ik vind je testje ook lichter dan gisteren! Super dat je vanmorgen geklust hebt, goede timing!! Ben benieuwd of je ovulatiepijntjes krijgt (wanneer) fijne dag !!
Ha wie weet! ik zie dat ik gisteren wel hier en daar een berichtje heb achtergelaten, maar ik kan me voor de rest ook niks herinneren van wat ik verder gedaan heb de hele dag of iets.. echt heel gek.
Ik snap t niet zo met clearblue digital. Vanaf donderdag getest twee x per dag. Zaterdagochtend smiley, zondagochtend niet meer? Ik dacht dat het wel langer zou duren?? Is eitje dan geweest?! Donderdag avond en zaterdagmiddag en net gevreeën. Hoop dat t voldoende is... Succes allemaal!
Is vrij normaal hoor, 1 dag een positieve test! Een LH piek duurt gemiddeld zo'n 1 á 2 dagen. Je eisprong kan gisteren geweest zijn, maar kan ook vandaag of morgen nog komen! Je timing is in ieder geval perfect!
Blegh rotdag hier, hele dag al hoofdpijn voel me grieperig. Nog ff foto van alles bij elkaar, wat vinden jullie? Boven zwtesten, eerste 20e, 21, 22, 24 en laatste de 26e. Onderste ovutest, eerste 21e, 22, 22, 23, 24, 24, 25 en laatste 26.
Oke dank je. Dat verklaard wel een beetje dat ik vorige maand mijn eisprong heb gemist. Ik had andere ovutests, en had daar 's avonds een keer een vrij positieve test. De ochtend erop niets meer, dus heb er geen aandacht aan besteed verder. Ik gebruik voortaan alleen nog maar de digitale van ClearBlue. Geen getuur of gokken maar smiley of niet
@Slunae: ben niet veel thuis geweest, niet stressie druk gelukkig. Ja die dingen heb ik ook allemaal gehoord, wie weet helpt het. Ik probeer het nu los te laten, het lukt goed op dit moment. Weet niet of dit zo blijft. Dit weekend heb ik ws mijn ei, maar vriendlief is niet thuis dus we zien het wel. Ik probeer niet te tempen Begrijp ik het goed dat je nu eerst IUI krijgt en daarna misschien IVF? Zodra je NOD komt wordt het wachten vreselijk! Is de misselijkheid weer wat gezakt? Vergeetachtig... @Mieks: klopt, zodra mijn ei komt wordt het moeilijker...maarja als vriendlief al niet thuis is....maarja het is de laatste x dat we in 2012 nog kunnen bevallen..dus we doen ons best! @jane: gaat het al weer wat beter?